Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 00:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 šptně táhne 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek šptně táhne
chcípá a jede jenom pod sytičem viděl bych to na něco v karbu

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


4.9.06, 19:02
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Pozri ci ti otvara elmag ventil volnobehu. Ak ano, pokracuj s volnobeznymi tryskami v oboch komorach. Tie su umiestnene z kazdej strany zboku karburatoru pod zatkami na srubovak. Tie das dole, vysrubujes trysky a vytiahnes von zapalkou. Vycistis, vsetko zmontujes a ides. Ak by to nepomohlo, pokracujes s hlavnymi tryskami, ktore su dostupne z plavakovej komory.
http://skoda.panda.cz/obrazky2/394_5.jpg - na obrazku pozicie 11 a 11a su volnobezne trysky


4.9.06, 20:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
a možno pripchatý palivový filter (ak ho máš na hadici) alebo tiež membrána v benzínovej pumpe

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.9.06, 20:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
ferrari píše:
a možno pripchatý palivový filter (ak ho máš na hadici) alebo tiež membrána v benzínovej pumpe

To by blba startoval a nesiel by ani na sytic


4.9.06, 21:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Možno máš pravdu. Hovoria z teba väčšie skúsenosti...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.9.06, 21:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 37
Bydliště: Praha
Příspěvek 
a taky máš na těch tryskách čísla na jejich hlavičce, tak si ty trysky nezamíchej.

_________________
Š Favorit 135 LS r.v.:1990
Š Felicie LXi 1,6 combi r.v.:1997


5.9.06, 06:12
Profil ICQ

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nejlépe bude, když ten karburátor řádně pročištíš. Pořádně ho umej v benzínu (ale nejlépe třeba v cyklohexanonu, rozpustí se daleko více bordelů), vyfoukej stlačeným vzduchem všechny kanálky který jsou přístupný a mělo by to být OK

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.9.06, 11:10
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
zapoměl sem říct že be z "tahu" ho klidně vyženu do nejvyššíh otáček

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


5.9.06, 13:11
Profil ICQ

Příspěvky: 42
Příspěvek 
Stalo se mi něco podobného. Taky jsem si myslel, že je to v karburátoru: motor se při větším sešlápnutí plynu dusil, auto vůbec nejelo; zlepšilo se to jen, když jsem vytáhl sytič. Nakonec byla závada v rozdělovači. Vyměnil jsem palec, který byl viditelně "spálený" a auto jelo jako předtím. Ale možná se tady jedná o jinou závadu...


5.9.06, 15:36
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Simon píše:
Stalo se mi něco podobného. Taky jsem si myslel, že je to v karburátoru: motor se při větším sešlápnutí plynu dusil, auto vůbec nejelo; zlepšilo se to jen, když jsem vytáhl sytič. Nakonec byla závada v rozdělovači. Vyměnil jsem palec, který byl viditelně "spálený" a auto jelo jako předtím. Ale možná se tady jedná o jinou závadu...


taky sem měl původně na něj podezření

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


5.9.06, 16:21
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tak sem vyměnil palec i víčko rozdělovače a výsledek nulovej

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


5.9.06, 18:13
Profil ICQ

Příspěvky: 42
Příspěvek 
Ještě by to mohlo být tzv. ramínko v rozdělovači. KOntakt, nebo tak cívka. Ramínka se "upalujou" častěji.


6.9.06, 15:25
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Sadra17 píše:
zapoměl sem říct že be z "tahu" ho klidně vyženu do nejvyššíh otáček

Díval ses na membránu II. stupně? Otvírá? Taky může být přidřená klapka, že ju podtlek neutáhne.


7.9.06, 06:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
vyměnil sem koplet palec víčko i kontakt a najednou přestala startovat tak sem "usoudil" že je v háji baterka tak sem koupil novou auto dvakrát otočilo (jentak že otočilo) a baterka úplně vymlácená tak sem jí nabil a zase to samý :roll:

nevíte čim to je ?

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


8.9.06, 18:15
Profil ICQ

Příspěvky: 212
Bydliště: Praha, Ostrava
Příspěvek 
Vsadím se, že je ucpaná hlavní tryska (nalézá se v plovákové komoře). Už jsi ty trysky čistil?


8.9.06, 21:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz