Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zabozrut ziguli :) https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18851 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | deekay [ 11.9.09, 19:02 ] |
Předmět příspěvku: | Zabozrut ziguli :) |
caute, vyfasovali sme ako sluzobaka megana I a predchadzajuci majitel bol zrejme slepy hluchy a sprosty -motor ma zvuk ako zigulak, strasne strasne ho to pripomina, (je to 1,4 8V) krizeny s turbodieselom, proste neustale sa ozvya hlucne cvakanie, povedal by som zo spodku motora -na kureni odisla asi klapka na prepinanie medzi vnutornym a vonkajsim okruhom a vydava pravidelne klepanie 5 alebo 3 krat za sebou, kamosovi sa stalo to iste, vraj choroba meganov, a da sa to nejak odpojit ...ale jak? -toto je najvacsia zahada - ked dam smerovku doprava a zacnem brzdit tak sa smerovka vypne alebo zacne blikat rychlejsie sice to nie je skodovka ale renaultisti maju reakcnu dobu +- 3 mesiace dik moc |
Autor: | darklord [ 11.9.09, 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
smerovka -> skrat s brzdovym svetlom alebo pobabrane uzemnenie, mne totok robilo sic na skodovke ale presne rovnaky priznak - pri brzdeni to bud blikalo jako gulomet alebo uplne prestalo (zle uzemnenie, dal som novy faston, ocistil kontakt a vsetko je v poriadku, pouzivam prerusovac z feldy) |
Autor: | deekay [ 11.9.09, 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
darklord píše: smerovka -> skrat s brzdovym svetlom alebo pobabrane uzemnenie, mne totok robilo sic na skodovke ale presne rovnaky priznak - pri brzdeni to bud blikalo jako gulomet alebo uplne prestalo (zle uzemnenie, dal som novy faston, ocistil kontakt a vsetko je v poriadku, pouzivam prerusovac z feldy) oki, skusim, dik |
Autor: | darklord [ 11.9.09, 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
a inak tiez mi to robilo len na pravu stranu |
Autor: | deekay [ 23.9.09, 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
kurenie vyriesene - odpojili sme konektor smerovku sme zatial nemali cas robit ale skusili sme motor... nastavili sme vole ventilov podla vyrobcu (0,1 a 0,25 mm) nakolko povodne boli 2 nasobne samozrejme cvakanie neprestalo akurat trochu stichlo ale ked sa motor zohrial tak zacalo nieco strasne akoby rezonovat, ale len na volnobeh pre sicher sme zmerali komresne tlaky a vyslo nam 8, 8, 10 ,12 (bar tusim) co je otrasne... skusili sme teda zvysit volu ventilov +0,1 a zazrak - 12, 12, 12, 12... cize vyrobcom udavana hodnota bola blbost Shocked co mi prijde divne alebo su 2 ventily silne podpalene ci co Confused cvakanie ostalo, co ma nuti si myslet len 2 veci - podpaleny ventil (ale ako potom drzi valec kompresiu?...) alebo ojnicny cap alebo nieco ine nejaky napady? dik |
Autor: | Kristensen [ 23.9.09, 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
hydraulický zdvihátko a nebo vstřik, ten nadělá kraválu víc jak zdvihátko, chce to stethoscop pro servisy, někdy věc k nezaplacení. |
Autor: | trady [ 23.9.09, 18:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: hydraulický zdvihátko a nebo vstřik, ten nadělá kraválu víc jak zdvihátko, chce to stethoscop pro servisy, někdy věc k nezaplacení. nebo pajsr |
Autor: | deekay [ 23.9.09, 18:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: hydraulický zdvihátko a nebo vstřik, ten nadělá kraválu víc jak zdvihátko, chce to stethoscop pro servisy, někdy věc k nezaplacení. hydraulické zdvihátko je hydrostel? lebo toto nema hydrostel, je to obyc jak favorit - sparomerka a koniec vstrik to ma bosch mono jet-tronic ci nieco take, jednobod, ten isty motor davali aj do R19 skusali sme tyckovy stetoskop a mam zmiesane pocity, asi ventil |
Autor: | trady [ 23.9.09, 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak premyslim ze asi bude neco pravda na tom, ze rencky jezdi tak jak vypada jejich znak |
Autor: | deekay [ 23.9.09, 22:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
trady píše: no tak premyslim ze asi bude neco pravda na tom, ze rencky jezdi tak jak vypada jejich znak dopremyslaj lebo tak pohodlne 16 rocne auto nepoznam... a na to co to ma najazdene to sedi jak slak ze sa o to za 16 rokov nikto nestaral nie je chyba vyrobcu... +ma to najazdenych 160 tisic len po Bratislave |
Autor: | trady [ 24.9.09, 01:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
deekay píše: trady píše: no tak premyslim ze asi bude neco pravda na tom, ze rencky jezdi tak jak vypada jejich znak dopremyslaj lebo tak pohodlne 16 rocne auto nepoznam... a na to co to ma najazdene to sedi jak slak ze sa o to za 16 rokov nikto nestaral nie je chyba vyrobcu... +ma to najazdenych 160 tisic len po Bratislave jooo tak stary rencek to jsi mel napsat hned to jeste o necem bylo... |
Autor: | michalkatka [ 24.9.09, 07:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
je to na pohľad veľmi zachovalý Megane, mne sa ten design veľmi páči, v tej výbabe 1.4 to má klímu aj servo... ja som to počul a podľa mňa je to niečo na vačke, niečo tam v rytme otáčania pridiera... pre skúšku som navrhoval rozhodiť rozvodový remeň a otáčaním vačkou to otestovať, ale k rozvodom je prístup ako k peniazom, ak nie tak by to bolo niečo dole, ten piestny čap, alebo ktovie... |
Autor: | Nepér [ 24.9.09, 07:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemá to na vačce variátor, jako alfy? |
Autor: | michalkatka [ 24.9.09, 07:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepér píše: Nemá to na vačce variátor, jako alfy? myslím že nie je to vačka v strede hlavy kolo vačky je napojené priamo a na nej vahadlá do strán, na nich červíky s kontramatkou... a Dekay s príručky ten motor opisuje ako prevratnú technológiu kde sú "vložky vo vode".... |
Autor: | deekay [ 24.9.09, 12:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: Nepér píše: Nemá to na vačce variátor, jako alfy? myslím že nie je to vačka v strede hlavy kolo vačky je napojené priamo a na nej vahadlá do strán, na nich červíky s kontramatkou... a Dekay s príručky ten motor opisuje ako prevratnú technológiu kde sú "vložky vo vode".... hej hej, tam to bolo opisovane ako daco neskutocne uzasne hlavne ze skodovka to robi uz od praveku |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |