Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zabozrut ziguli :)
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18851
Stránka 1 z 3

Autor:  deekay [ 11.9.09, 19:02 ]
Předmět příspěvku:  Zabozrut ziguli :)

caute, vyfasovali sme ako sluzobaka megana I a predchadzajuci majitel bol zrejme slepy hluchy a sprosty

-motor ma zvuk ako zigulak, strasne strasne ho to pripomina, (je to 1,4 8V) krizeny s turbodieselom, proste neustale sa ozvya hlucne cvakanie, povedal by som zo spodku motora :(

-na kureni odisla asi klapka na prepinanie medzi vnutornym a vonkajsim okruhom a vydava pravidelne klepanie 5 alebo 3 krat za sebou, kamosovi sa stalo to iste, vraj choroba meganov, a da sa to nejak odpojit ...ale jak?

-toto je najvacsia zahada - ked dam smerovku doprava a zacnem brzdit tak sa smerovka vypne alebo zacne blikat rychlejsie :shock:

sice to nie je skodovka ale renaultisti maju reakcnu dobu +- 3 mesiace :D

dik moc

Autor:  darklord [ 11.9.09, 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

smerovka -> skrat s brzdovym svetlom alebo pobabrane uzemnenie, mne totok robilo sic na skodovke ale presne rovnaky priznak - pri brzdeni to bud blikalo jako gulomet alebo uplne prestalo (zle uzemnenie, dal som novy faston, ocistil kontakt a vsetko je v poriadku, pouzivam prerusovac z feldy)

Autor:  deekay [ 11.9.09, 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

darklord píše:
smerovka -> skrat s brzdovym svetlom alebo pobabrane uzemnenie, mne totok robilo sic na skodovke ale presne rovnaky priznak - pri brzdeni to bud blikalo jako gulomet alebo uplne prestalo (zle uzemnenie, dal som novy faston, ocistil kontakt a vsetko je v poriadku, pouzivam prerusovac z feldy)

oki, skusim, dik ;)

Autor:  darklord [ 11.9.09, 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

a inak tiez mi to robilo len na pravu stranu :D

Autor:  deekay [ 23.9.09, 14:34 ]
Předmět příspěvku: 

kurenie vyriesene - odpojili sme konektor :D
smerovku sme zatial nemali cas robit ale skusili sme motor...

nastavili sme vole ventilov podla vyrobcu (0,1 a 0,25 mm) nakolko povodne boli 2 nasobne

samozrejme cvakanie neprestalo akurat trochu stichlo
ale ked sa motor zohrial tak zacalo nieco strasne akoby rezonovat, ale len na volnobeh
pre sicher sme zmerali komresne tlaky a vyslo nam 8, 8, 10 ,12 (bar tusim) co je otrasne...

skusili sme teda zvysit volu ventilov +0,1 a zazrak - 12, 12, 12, 12...
cize vyrobcom udavana hodnota bola blbost Shocked co mi prijde divne
alebo su 2 ventily silne podpalene ci co Confused

cvakanie ostalo, co ma nuti si myslet len 2 veci - podpaleny ventil (ale ako potom drzi valec kompresiu?...) alebo ojnicny cap alebo nieco ine

nejaky napady?
dik

Autor:  Kristensen [ 23.9.09, 17:58 ]
Předmět příspěvku: 

hydraulický zdvihátko a nebo vstřik, ten nadělá kraválu víc jak zdvihátko, chce to stethoscop pro servisy, někdy věc k nezaplacení.

Autor:  trady [ 23.9.09, 18:17 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
hydraulický zdvihátko a nebo vstřik, ten nadělá kraválu víc jak zdvihátko, chce to stethoscop pro servisy, někdy věc k nezaplacení.


nebo pajsr

Autor:  deekay [ 23.9.09, 18:26 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
hydraulický zdvihátko a nebo vstřik, ten nadělá kraválu víc jak zdvihátko, chce to stethoscop pro servisy, někdy věc k nezaplacení.

hydraulické zdvihátko je hydrostel? lebo toto nema hydrostel, je to obyc jak favorit - sparomerka a koniec :)

vstrik to ma bosch mono jet-tronic ci nieco take, jednobod, ten isty motor davali aj do R19

skusali sme tyckovy stetoskop a mam zmiesane pocity, asi ventil

Autor:  trady [ 23.9.09, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

no tak premyslim ze asi bude neco pravda na tom, ze rencky jezdi tak jak vypada jejich znak :D

Autor:  deekay [ 23.9.09, 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

trady píše:
no tak premyslim ze asi bude neco pravda na tom, ze rencky jezdi tak jak vypada jejich znak :D

dopremyslaj lebo tak pohodlne 16 rocne auto nepoznam... a na to co to ma najazdene to sedi jak slak
ze sa o to za 16 rokov nikto nestaral nie je chyba vyrobcu...
+ma to najazdenych 160 tisic len po Bratislave

Autor:  trady [ 24.9.09, 01:25 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
trady píše:
no tak premyslim ze asi bude neco pravda na tom, ze rencky jezdi tak jak vypada jejich znak :D

dopremyslaj lebo tak pohodlne 16 rocne auto nepoznam... a na to co to ma najazdene to sedi jak slak
ze sa o to za 16 rokov nikto nestaral nie je chyba vyrobcu...
+ma to najazdenych 160 tisic len po Bratislave


jooo tak stary rencek :) to jsi mel napsat hned :) to jeste o necem bylo...

Autor:  michalkatka [ 24.9.09, 07:33 ]
Předmět příspěvku: 

je to na pohľad veľmi zachovalý Megane, mne sa ten design veľmi páči, v tej výbabe 1.4 to má klímu aj servo...

ja som to počul a podľa mňa je to niečo na vačke, niečo tam v rytme otáčania pridiera...

pre skúšku som navrhoval rozhodiť rozvodový remeň a otáčaním vačkou to otestovať, ale k rozvodom je prístup ako k peniazom, ak nie tak by to bolo niečo dole, ten piestny čap, alebo ktovie...

Autor:  Nepér [ 24.9.09, 07:47 ]
Předmět příspěvku: 

Nemá to na vačce variátor, jako alfy?

Autor:  michalkatka [ 24.9.09, 07:57 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Nemá to na vačce variátor, jako alfy?


myslím že nie je to vačka v strede hlavy kolo vačky je napojené priamo a na nej vahadlá do strán, na nich červíky s kontramatkou...

a Dekay s príručky ten motor opisuje ako prevratnú technológiu kde sú "vložky vo vode"....

Autor:  deekay [ 24.9.09, 12:37 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
Nepér píše:
Nemá to na vačce variátor, jako alfy?


myslím že nie je to vačka v strede hlavy kolo vačky je napojené priamo a na nej vahadlá do strán, na nich červíky s kontramatkou...

a Dekay s príručky ten motor opisuje ako prevratnú technológiu kde sú "vložky vo vode"....

hej hej, tam to bolo opisovane ako daco neskutocne uzasne :D hlavne ze skodovka to robi uz od praveku

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/