Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
prepaleny piest https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18888 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | MAJO [ 14.9.09, 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | prepaleny piest |
Takze momentalne riesim problem s prepalenym piestom na svagrovom BMW, je to typ 318TDS, rocnik 97. Bezprostredne predtym to asi 20km po dialnici nahanal rychlostou 180km/h, motor stratil vykon a zacal vytlacat olej cez olejovu mierku a mimo ine este aj cez turbo do sania. Zistil som ze druhy valec je bez kompresie. Dnes som po trojdnovej priprave sundal hlavu a zistil som, ze v pieste je asi 5mm diera. Co moze byt pricinou prepaleneho piesta? Ide mi o to, ze ked to raz dam do kopy , aby sa mu to zachvilu nestalo znovu, ci to ma pricinu este v nejakom inom probleme motora, alebo to bola nahoda? |
Autor: | darklord [ 14.9.09, 21:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
bavor zdochol po nahanacke pri 180kmh? tak to je potom skodovka nesmrtelna |
Autor: | MAJO [ 14.9.09, 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
darklord píše: bavor zdochol po nahanacke pri 180kmh? tak to je potom skodovka nesmrtelna Tiez si myslim, ze skodovka je nesmrtelna. Je sice pravda, ze v tom bawe je len 66kW motor a ma za sebou 240000 km, ale aj tak mi nejde do hlavy, ze by mohla byt pricinou ta nahanacka... |
Autor: | darklord [ 14.9.09, 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ak siel ten motor na vrchole vykonu 20km, tak to ja by som uz asi menil 12453-ty motor v rapide, jak vidim znacku dialnica tak tehla na plyn a len hadzem blinkre (motor 230.000, 742.13) |
Autor: | patrik-hp [ 14.9.09, 22:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejspíš ukapávající vstřikovač... ,popřípadě i zanesená tryska ochlazování olejem,pokud to tedy má...Profouknout a zkontrolovat vstřiky na stolici, mimojiné |
Autor: | MAJO [ 14.9.09, 22:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: Nejspíš ukapávající vstřikovač... ,popřípadě i zanesená tryska ochlazování olejem,pokud to tedy má...Profouknout a zkontrolovat vstřiky na stolici, mimojiné To uz necham potom na neho, nech si najde nejaky servis, kde mu to skontroluju, dufam ze to chvilu vydrzi bez ujmy, pokym to prevezie do servisu. A ta tryska ochladzovania olejom sa kde nachadza? Edit: takze v tej nahanacke pricina nebude? |
Autor: | darklord [ 14.9.09, 22:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
v tej nahanacke pricina byt nemoze(pokial to teda nedrtil na trojke). neh je to bavor alebo bakelitak. no predpokladam ze to bude niekde od spodu piestu (na ojnici??) |
Autor: | MAJO [ 14.9.09, 22:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
darklord píše: v tej nahanacke pricina byt nemoze(pokial to teda nedrtil na trojke). neh je to bavor alebo bakelitak. no predpokladam ze to bude niekde od spodu piestu (na ojnici??) Nie, ta diera je navrchu, v dne piestu,blizsie k okraju. A zda sa mi, ze aj po celom obvode je to dno nejake natavene. Zajtra sem hodim foto, uz sa vonku stmievalo, ked som to otvoril, nebolo by to dobre vidiet. |
Autor: | darklord [ 14.9.09, 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
MAJO píše: darklord píše: v tej nahanacke pricina byt nemoze(pokial to teda nedrtil na trojke). neh je to bavor alebo bakelitak. no predpokladam ze to bude niekde od spodu piestu (na ojnici??) Nie, ta diera je navrchu, v dne piestu,blizsie k okraju. A zda sa mi, ze aj po celom obvode je to dno nejake natavene. Zajtra sem hodim foto, uz sa vonku stmievalo, ked som to otvoril, nebolo by to dobre vidiet. no, a vlozka/valec je OK? nepridrelo sa to nahodou? ak sa piest prehrial vplyvom pridrenia tak by sa mohol rozsypat... |
Autor: | MAJO [ 14.9.09, 23:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Valec vyzera byt o.k., zajtra to pozrem este raz cez den pri poriadnom svetle. Piest nie je rozsypany, je na nom iba ta diera a opalene okraje dna. |
Autor: | CROWACK [ 14.9.09, 23:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
co takhle ukapávající tryska? Je ten píst jakoby natavenej? |
Autor: | darklord [ 14.9.09, 23:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
CROWACK píše: co takhle ukapávající tryska? Je ten píst jakoby natavenej? nataveny (ako od zvaracky, farebny) moze byt aj od pridretia... |
Autor: | Jiri [ 14.9.09, 23:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
s nejvetsi pravdepodobnosti vstrikovac to vubec neskladej a ty vstriky odvez rovnou na serizeni jinak se ti to stane znovu..pak taky zkontroluj tlak turba a stav |
Autor: | MAJO [ 15.9.09, 00:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: s nejvetsi pravdepodobnosti vstrikovac to vubec neskladej a ty vstriky odvez rovnou na serizeni jinak se ti to stane znovu..pak taky zkontroluj tlak turba a stav Takze tie trysky mam vymontovat z hlavy a odniest ich samotne do servisu Stav turba mam skontrolovany, len neviem, ako skontrolujem ten tlak. Len tak mimochodom, neviete niekto, kolko stoji piest do bawa? |
Autor: | wr8 [ 15.9.09, 05:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo jen vymontuj samotny trysky z hlavy a dej je nekomu kdo ma zkusebni stolici,no ono by to chtelo orig pist,aby vazil stejne jako ostatni,pisty doporucuju Kolben-schmid jestli nebude nahodou lepsi takova vetsi oprava a udelat vsechny pisty+krouzky |
Stránka 1 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |