Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.10.24, 00:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat 
Autor Zpráva

Příspěvky: 112
Bydliště: Č.B.
Příspěvek Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Nemám teď sebou diagnostiku a chtěl bych znát Váš názor. Motor šel zpočátku studený nastartovat bez problémů ale postupně se to zhoršuje. A teď k tomu hlavnímu, když dosáhne teplota kolem 85-90°C, motor vždy zhasne a vstřikovač nestříká palivo při pokusu o start. Při posledním bádání teď před chvilinkou se mi ale stalo, že jak motor zhasl, bylo stále zapnuté zapalování a vstřikovací jednotka pořád stříkala palivo! Je nefunkční čidlo teploty?
Asi bude nějaký bordel v elektrice. Běžně jsem myl motor wapkou a nebyl jediný problém. Včera po výměně chladící kapaliny a propláchnutí chladicího okruhu, jsem také opláchl motor, ale jen tekoucí. El. komponentům jsem se vyhýbal. Od té doby mám výše popsaný problém. Hall je čistý jak zrcadlo, bez špon. Jiskru ještě zkusím. Vždy když motor dosáhne provozní teploty, zhasne.


Naposledy upravil Blackie 639 dne 11.8.15, 20:28, celkově upraveno 1



11.8.15, 20:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Ne,v tom bych chybu nevidel.Kdyz to nechce chytnout,jiskru to hazi?

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


11.8.15, 20:18
Profil

Příspěvky: 112
Bydliště: Č.B.
Příspěvek Re: Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Jiskru hážou všechny svíce, při startu je napětí na aku 9,5V. Čidlo vody má při cca 25°C, 1kohm a druhé dva kontakty 0,5kohmu (nevím které kontakty jsou pro řj a které pro teploměr). Dá se nějak proměřit hall? Když jsem zkoušel odpor mezi 3 kontakty, tak neustále narůstal, jak mezi 1-3, tak 1-2, 2-3.
Vadný beznzín vylučuji, protože to auto najelo od tankování na jeden a ten samý benzín cca 400km.
Po otočení klíčkem, čerpadlo bzučí (má málo najeto, tak není opotřbené). Tlak neznám, ale po odpojení přívodu mi během jednoho otočení klíčkem nateklo hnedle cca 0,3l paliva.
Vím že mi řeknete, dej si to na diagnostiku. Já ji mám, ale přišel jsem o kabel a už mám objednaný nový, ale auto potřebuji už teď o víkendu, tak se na to snažím přijít bez diagnostiky. Jinak to bylo bezproblémové auto, tohle se mi stalo poprvé (včera). Myslel jsem, že pokud voda natekla někam kde nemá co dělat, tak že při těch horkách vyschne, ale problém je stále stejný. Navíc je mi divné, že by najednou začala vadit motoru voda, když jsem ho už kolikrát myl vapkou a bylo to naprosto bez problémů.


11.8.15, 21:12
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12124
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Není to cirou nahodou tim, ze protejka tryska ve vstrikovaci i když ma bejt zavrena? Normalne se to uchlasta...

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


12.8.15, 05:27
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 112
Bydliště: Č.B.
Příspěvek Re: Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Jak jsem popisoval že po chcípnutí motoru začala tryska chcát palivo, tak to se mi stalo jen jednou.
V momentě kdy motor dosáhne provozní teploty a zhasne, tak přestane tryska stříkat, svíčky jsou suché.


12.8.15, 05:46
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12124
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Hele a co se stane když vyndáš termostat? Pojede to? :-D

Nebo ještě jinak.... BMM by mělo jit i bez teplotního cidla.

Jde o to, jestli je to fakt teplotou...

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


12.8.15, 05:55
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 112
Bydliště: Č.B.
Příspěvek Re: Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Teď jsem proměřil zapalovací trafo, čidlo vody, ty jsou v pořádku. Rozebral jsem vstřikovač a našel před sítkem bordel. Vyčištěno, ale závada trvá. Po ohřátí zase v cca 85°C zhasne.
Mám podezření na hallův snímač, když se ohřeje, tak přestane dávat signál. Může mi někdo prosím proměřit hodnoty odporu u funkčního snímače. Nikde je nemohu najít. Děkuji


12.8.15, 07:26
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Kdyby ti nesel Hall,nepujde ti jiskra,na kterou jsem se zamerne ptal.Doufam,ze ta jiskra je modra,ne treba do oranzova....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


12.8.15, 14:44
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Hele,ted me tak napada,nemas pridrenou vstrikovaci trysku???Teplem se zapece uplne a pak nestrika....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


12.8.15, 14:49
Profil

Příspěvky: 112
Bydliště: Č.B.
Příspěvek Re: Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Jiskry jsou právě takové slabší, ne plně modré (znám z motorky, která má Vape). Ale to nic nemění na tom, že když zhasne v 85°C motor, tak při pokusu o start, vůbec nestříká palivo. Samotnou trysku jsem neměl rozebranou, jdu na to....


12.8.15, 19:17
Profil

Příspěvky: 112
Bydliště: Č.B.
Příspěvek Re: Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Vstřikovací ventil mám venku, koukám do dat a není tam ani zmínky o tom, jak ho rozebrat, popisují jen vyjmutí a to už mám....


12.8.15, 19:31
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Trochu ho promaz WDckem,petrolejem nebo konkorem.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


12.8.15, 20:23
Profil

Příspěvky: 112
Bydliště: Č.B.
Příspěvek Re: Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Při jeho zkoumání jsem pochopil, že je nerozebiratelný. Už je promazaný, ale pro jistotu ho zítra ještě v práci profouknu tlakovým vzduchem. Takhle se jehla pohybuje lehce (samozřejmě že překonávám odpor vratné pružiny), ale není cítit, že by dřel. A já mám nápad, mám tu kapalinu isopropanol, kterou se čistí elektronika, tak vstřikovač do ní na noc ponořím.


12.8.15, 20:42
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Me proste zavadi to,ze potom vstrik nestrika.Protoze jinak to,co popisujes mi prijde jako vadne zapalovaci trafo.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


12.8.15, 21:52
Profil

Příspěvky: 112
Bydliště: Č.B.
Příspěvek Re: Feli 1.3BMM zhasne při 90°C a nejde nastartovat
Ještě jsem koukal na regulátor tlaku, jestli není protržená membrána a je ok. Jaký má být cca moment dotažení inbus šroubů, regulátoru?
Ano, vadné zapalovací trafo by sedělo, je naprasklé...
Ale budu se opakovat. Na škrticí klapku má dopadat viditelně palivo (pro jistotu jsem tam strčil hadr, aby se napil) a několikrát zastartoval.. Tryska nevydá žádné palivo. A tak je to vždy po tom, co motor po ohřátí zhasne. Další věc je, že se neustále zhoršuj studené starty. Dlouho musím točit, než motor chytne. Je zajímavé, že když už motor chytne, tak má zcela pravidelný chod a akceleruje jako vždy, ale jakmile dosáhne 85°C - 90°C zhasne...
Měnil jsem i pojistky a relé, které souvisí s BMM a nic z toho nepomohlo.


12.8.15, 22:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz