Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Karbec LEKR
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18926
Stránka 1 z 2

Autor:  S@e Hunter [ 17.9.09, 19:43 ]
Předmět příspěvku:  Karbec LEKR

mam jednu otazku naco sluzi to zakruzkovane v cervenom v karbeci LEKR??

http://yfrog.com/0bimg9752aj

Autor:  michalkatka [ 17.9.09, 20:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karbec LEKR

S@e Hunter píše:
mam jednu otazku naco sluzi to zakruzkovane v cervenom v karbeci LEKR??

http://yfrog.com/0bimg9752aj


to je odvetranie plavákovej komory...

Autor:  S@e Hunter [ 17.9.09, 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

a ma to nejaky vplyv na vykon motora ak je to trocha upchate???

Autor:  michalkatka [ 17.9.09, 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

S@e Hunter píše:
a ma to nejaky vplyv na vykon motora ak je to trocha upchate???


myslím že nie, to je iba sitko, ešte je tam jedna diera na druhej strane komory, menšia bez sitka...

Autor:  Majlanky [ 7.11.09, 16:24 ]
Předmět příspěvku: 

Zdar, chlapi. Nechtel jsem zaklaadt novej topic tak to prasknu sem pac tady skoro nic neni. Jelikoz me zacina SEDR pekne stvat, uvazuju o tom, ze bych presel na vyssi stupen karburatoru. Ted se chci zeptat, ma ho nekdo v Rapu, popr. v 742 rade? Slysel jsem svest, ze je problem s tim, ze karbec jezdi v jinym smeru a ze to dela neplechu. Pak jsem se chtel zeptat z jaky strany ma LEKR nastavovaci srouby? Pak se asi muset udelat prepad zpet do nadrze a nejak nevim kudy to spet do ty nadrze cpat a posledni vec, jestli pak k LEKRu nasadit i favo pumpu. Dik

Autor:  ferrari [ 7.11.09, 16:26 ]
Předmět příspěvku: 

Majlanky, na Virte to tuším niekto mal...sa mi zdá, že sa to tam niekde riešilo...keď sa dobre zvládne montáž, vraj je to odbré...lepšie, ako SEDR...

Autor:  Majlanky [ 7.11.09, 17:36 ]
Předmět příspěvku: 

Ok... Zkusim to tam najit, tam se to resi porad akorat jsou to vetsinou nikam nevedouci a nikdy nekoncici vlakna :lol:

Autor:  ferrari [ 8.11.09, 08:26 ]
Předmět příspěvku: 

Majlanky píše:
jsou to vetsinou nikam nevedouci a nikdy nekoncici vlakna :lol:

To je niekedy ozaj pravda...komplexný návod nebudel, ale trebárs toto azda pomôže:
http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... -ve-120ce/
http://img.skoda-virt.cz/vase_auta_uplo ... -55_34.jpg

Autor:  Majlanky [ 8.11.09, 12:52 ]
Předmět příspěvku: 

Jo na tohle jsem taky narazil, asi to zkusim, a uvidim co to udela...

Autor:  LUCAS [ 8.11.09, 13:46 ]
Předmět příspěvku: 

Majlanky píše:
Zdar, chlapi. Nechtel jsem zaklaadt novej topic tak to prasknu sem pac tady skoro nic neni. Jelikoz me zacina SEDR pekne stvat, uvazuju o tom, ze bych presel na vyssi stupen karburatoru. Ted se chci zeptat, ma ho nekdo v Rapu, popr. v 742 rade? Slysel jsem svest, ze je problem s tim, ze karbec jezdi v jinym smeru a ze to dela neplechu. Pak jsem se chtel zeptat z jaky strany ma LEKR nastavovaci srouby? Pak se asi muset udelat prepad zpet do nadrze a nejak nevim kudy to spet do ty nadrze cpat a posledni vec, jestli pak k LEKRu nasadit i favo pumpu. Dik


já mám LEKR ve svoji 120GL a problem se smerem jizdy to nema, je to blbost, jede to normalne, samozrejme musi byt ten karbec v rovine. kdyz to bude v 742 tak to ma nastavovaci srouby pristupne bohatost bude zepredu a volnobeh z leve strany karbu (beru to jak to je v 742 usazene). prepad mam udelany normalne hadickou do hrdla nadrze, byl tam navic vyustek na hadicku. palivovou pumpu mam co byla na tom favo motoru s manualnim pumpovanim.

celkove muzu za sebe rict ze se mi libi jak to jezdi a tak. ted jsem trosku bojoval s automatickym syticem, ale uz je to snad OK. a kdyz jezdim normalne tak to jede na delsi trase za 6,5-7 litrů na 100

Autor:  ferrari [ 8.11.09, 14:26 ]
Předmět příspěvku: 

LUCAS píše:
6,5-7 litrů na 100
tak ale to je nadlhšej trase dosť, povedal by som...otázka je, ako je to so SEDRom...myslím na Tvojom motore...bo ja sa na dlhšiu trasu vopchám do 6l/100 km...teda, ke´d nejdem zrovna hore kopec-dole kopec, resp. 120 km/h po diaľnici...

PS Majlanky - kukám, že máš rovnakú farbu, ako aj ja...a rovnako zájdený lak :oops: 8)

Autor:  LUCAS [ 8.11.09, 16:08 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari: delsi trasu myslim treba 120km. dál zatím nejezdím neni kam. mozna by to slo jeste srazit kdyby se uplne perfektne sesteloval predstih a karbec. jak je na tom se SEDRem nevím protoze jeste nemeli cest se spolu potkat :-D

Autor:  ferrari [ 8.11.09, 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

Njn, ja si osobne myslím, že spotreba LEKR vs. SEDR bude na dlhšej trase podobná...lenže rapídne iné chovani ebude zastudena, ke´d s LEKR sa dá super ísť, žiadne kuckanie, trhanie, zdochýňanie (predpoklad je správne zoradený sýtič)...otázne sú tiež výkony...

Autor:  Jonny [ 8.11.09, 23:02 ]
Předmět příspěvku: 

Majlanky píše:
Zdar, chlapi. Nechtel jsem zaklaadt novej topic tak to prasknu sem pac tady skoro nic neni. Jelikoz me zacina SEDR pekne stvat, uvazuju o tom, ze bych presel na vyssi stupen karburatoru. Ted se chci zeptat, ma ho nekdo v Rapu, popr. v 742 rade? Slysel jsem svest, ze je problem s tim, ze karbec jezdi v jinym smeru a ze to dela neplechu. Pak jsem se chtel zeptat z jaky strany ma LEKR nastavovaci srouby? Pak se asi muset udelat prepad zpet do nadrze a nejak nevim kudy to spet do ty nadrze cpat a posledni vec, jestli pak k LEKRu nasadit i favo pumpu. Dik
S kamosom sme ho davali docela nedavno na jeho 130ku , upravilo sa sanie ( upilene srouby na sani , pridana medzipodlozka s dierami na LEKR ) upravena vodna pumpa , upraveny filterbox ( daval tam 120kovy s upravenou nozickou a kruhovou dierou na karb ) prerobeny domec termostatu , vsetko zapojene . Spotreba mu klesla z 8,5l na 6,1 l na 100 . nemoze si ho vynachvalit . Ten karbec bol nastaveny na masine a zrepasovany ( vrazil don cca 70€ ) Takze takto nako - vrelo doporucujem :wink:

Autor:  Majlanky [ 9.11.09, 00:01 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
PS Majlanky - kukám, že máš rovnakú farbu, ako aj ja...a rovnako zájdený lak :oops: 8)


No to Apollo stalo za prd no. Paradox je, ze to byla vyvozni barva :lol: Az bude vyvareno rozhoduju se zda odstin zachovam, ci pujdu do olivove, sice to neni origo ale je to krasna barva...

Tak super kluci jste me presvedcili. Tak ja koupim nejakej LEKR, necham ho repasnout a nasadim. Uz se tesim jak odpadnout ty blbiny s pumpovanim a pocukavanim se studenym motorem :)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/