Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

karburator-filter
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=18956
Stránka 1 z 2

Autor:  fester777 [ 19.9.09, 19:02 ]
Předmět příspěvku:  karburator-filter

zdravim lidicky, mam tu taky problem, uz dlhsiu dobu mi skacu otacky na favorite na volnobehu, tak som sa siel na to pozriet a mam dve otazky .
1.Pri otvoreni viecka oleja je tam dost velky tlak, je to mozne?
2. Mam vlhky vzduchovy filter asi od oleja , bo ked som sa ho chytil bol mastny, je to mozne?
3.Ked som dal komplet kryt filtru dole tak ta klapka co je na karburatore by sa mala hybat z horizontalnej polohy do vertikalnej pri pridavani plynu nie? Pretoze je stale vertikalne a nic nerobi, a prstom sa do vodorovnej polohy ani neda dat.
http://uploading.sk/informace/obrazek/4k83adn/karbec.jpg

Mozu byt te otacky v tom co som popisal ?

Autor:  deekay [ 19.9.09, 19:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: karburator-filter

fester777 píše:
zdravim lidicky, mam tu taky problem, uz dlhsiu dobu mi skacu otacky na favorite na volnobehu, tak som sa siel na to pozriet a mam dve otazky .
1.Pri otvoreni viecka oleja je tam dost velky tlak, je to mozne?
2. Mam vlhky vzduchovy filter asi od oleja , bo ked som sa ho chytil bol mastny, je to mozne?
3.Ked som dal komplet kryt filtru dole tak ta klapka co je na karburatore by sa mala hybat z horizontalnej polohy do vertikalnej pri pridavani plynu nie? Pretoze je stale vertikalne a nic nerobi, a prstom sa do vodorovnej polohy ani neda dat.
http://uploading.sk/informace/obrazek/4k83adn/karbec.jpg

Mozu byt te otacky v tom co som popisal ?


servus
1.to moze nemusim znamenat nic, ludom co maju vsetko ok vystreluju tie viecka z motora
2. ak je bavlneny (tuning :D) tak by mal byt napusteny olejom, ale nejakym specialnym, inac totiz nefiltruje
ak mas papierovy filter, tak by nemal byt od oleja, inac ti moze motor zrat olej = piestne kruzky v keli, neide ti z auta taky skaredy dym?
3. potiahni za lanko a mala by sa pohnut
ak by sa nehybala tak by si nevedel pridavat plyn :D :D

kolisanie otacok moze byt vselicim
-vytahane rozvody
-vylagrovany rozdelovac
-zly obohacovac zmesi na karburatore

pravidlom vacsinou je ze najprv kukaj zapalovanie, potom karburator, a na 90 percent to vyjde na fave na zapalovanie :)

edit: ta klapka, v tejto polohe to vyzera akoby bola fakt zaseknuta, nemas prilis nasponovane lanko? zaseknuty sytic?

Autor:  fester777 [ 19.9.09, 20:56 ]
Předmět příspěvku: 

2.filter je klasicky papierovy, olej mi ani tak nezere a dym nejde ziadny akurat ma to zarazilo ze neni suchy. A este jedna vec k tomu ked vypnem motor tak z hadicky sa mi rozprasi trocku oleja
3.ked zatiahnem za lanko rucke tak sa hybe v rozmedzi cca.40 stupnov, cize sa nezavrie ale pri pridavani plynu sa nehybe stale stoji. On by sa mal hybat v 90 stupnoch nie?

k tym otackam, rozvody su ok, rozdelovac bol meneny, obohacovac funguje jak ma. Sviecky su pekne ciste cize pekne spaluje, nasponovane lanko neviem jak ma byt lebo s nim nebolo robene nic a sitic funguje.

Autor:  Nepér [ 19.9.09, 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

Ta klapka, nebavíte se náhodou o přívěře sytiče?
Jinak moje kolísání otáček při volnoběhu způsobilo těsnění pod karburátorem - přisávalo to vzduch.

Autor:  fester777 [ 19.9.09, 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

karburator som videl prvy krat :oops: takze neviem co sposobuje jej pohyb ale skusal som aj sytic a tiez ani nepohlo

Autor:  Jonny [ 19.9.09, 22:26 ]
Předmět příspěvku: 

fester777 píše:
karburator som videl prvy krat :oops: takze neviem co sposobuje jej pohyb ale skusal som aj sytic a tiez ani nepohlo
ako si skusal sytic na fave ? ved tie maju automat ! mas tam snad dorabany ? Na studeny motor ma byt ta klapka zavreta a ako sa motor zohriena , pomaly sa otvara - tak funguje ( ak funguje ) automaticky sytic .

Autor:  fester777 [ 19.9.09, 23:09 ]
Předmět příspěvku: 

Jonny píše:
fester777 píše:
karburator som videl prvy krat :oops: takze neviem co sposobuje jej pohyb ale skusal som aj sytic a tiez ani nepohlo
ako si skusal sytic na fave ? ved tie maju automat ! mas tam snad dorabany ? Na studeny motor ma byt ta klapka zavreta a ako sa motor zohriena , pomaly sa otvara - tak funguje ( ak funguje ) automaticky sytic .


nene, mam manualny sytic :D. Ale pochybujem ze to je sytic bo sitic mii funguje

Autor:  ferrari [ 20.9.09, 08:00 ]
Předmět příspěvku: 

1. pod víčkom oleja to vždy tlakuje, aj mne odlietalo víko a pritom motor 90 000 km a spotreba oleja temer nulová...nemalo by sa odtiaľ dymiť (ke´d dáš víko preč). To by znamenalo opotrebované piestne krúžky...ale zasa jemnučké dymenie je OK...
2. Filter by rozhodne nemal byť mastný, všetko to vyčisti a filter vymeň a sleduj. Ozaj, koľko ti to papá oleja?
3. To, čo popisuješ ako klapku, ktorá by sa mala po pridaní plynu hýbať, je vzduchová prívera = sýtič. Teda pri teplom motore má byť v takej polohe, ako ju máš a len pri studenom motore má byť zavretá (aj to ju treba nejako aktivovať, tuším stlačením plynu na podlahu - to som si ale nie istý, to ti iný povedia).
4. Kolísanie voľnobehu - ako napísal Nepér a Deekay...kukni najprv ten silenblok (gumu) pod karburátorom, a ak je to OK, tak choď po zapaľovaní, najskôr rozdeľovač...

Autor:  fester777 [ 20.9.09, 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

kurnik keby som vedel ci je to rozdelovac tak ho kupim , lebo to tesnenie pod karburatorom bolo pred nedavnom menene.

Autor:  michalkatka [ 20.9.09, 14:21 ]
Předmět příspěvku: 

fester777 píše:
kurnik keby som vedel ci je to rozdelovac tak ho kupim , lebo to tesnenie pod karburatorom bolo pred nedavnom menene.


to tesnenie nemussí byť dobré, často sa stáva že nové druhovýrobné je po mesiaci horšie ako staré, skontroluj to či ti to tadiaľ neprisáva vzduch...

Autor:  fester777 [ 20.9.09, 14:38 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
fester777 píše:
kurnik keby som vedel ci je to rozdelovac tak ho kupim , lebo to tesnenie pod karburatorom bolo pred nedavnom menene.


to tesnenie nemussí byť dobré, často sa stáva že nové druhovýrobné je po mesiaci horšie ako staré, skontroluj to či ti to tadiaľ neprisáva vzduch...


a neni mozne ze by som ho roztrhol ked ho budem davat dolu ?

Autor:  michalkatka [ 20.9.09, 14:50 ]
Předmět příspěvku: 

fester777 píše:
a neni mozne ze by som ho roztrhol ked ho budem davat dolu ?


nie, nepoškodí sa...

ak máš druhovýrobné také gumené ako originál tak tie niesú dobré, dobrý je taký kus železa kde je tesnenie z dola a z hora...

Autor:  congy [ 21.9.09, 07:12 ]
Předmět příspěvku: 

nechcem zakladat nove tema tak sa spytam tie hadice co idu z vika ventilov do airboxu a este taka tenka co ide niekam dozadu na karbec maju vplyv na volnobve?

Autor:  Jarda S. [ 21.9.09, 08:43 ]
Předmět příspěvku: 

jistě že maji

Autor:  congy [ 21.9.09, 08:48 ]
Předmět příspěvku: 

jedna mi zprachnatela a roztrhla sa tak neviem ci to moze ovplyvnit bo sa mi zda (subjektivny nazor )ze mi to dako zacal honpalat volnobeg

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/