Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
karb vs. bmm https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1901 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kaliban123 [ 17.9.06, 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | karb vs. bmm |
Co myslíte co je lepší ve favoritu na běžné ježdění karbec nebo Bmm? A je potřeba vyměnit i nádrž nebo může zůstat stará o čerpadle vím. |
Autor: | epto [ 18.9.06, 09:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
to akoze chces prerobit karburatorovu verziu na BMM? Tak to ti bude treba veeela veci. A myslym, ze sa to ani neoplati. A ked mas v technicaku napisany karburator tak s BMM ti to na STK neprejde |
Autor: | Kaliban123 [ 18.9.06, 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přesně tak mám karb a uvažuju o bmm. stk je až to poslední co mě trápí. |
Autor: | Viky [ 18.9.06, 12:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kaliban123 píše: Přesně tak mám karb a uvažuju o bmm. stk je až to poslední co mě trápí. Nech karb. BMM se chova setrne kvuli katu, zvysuje to spotrebu a zhorsuje dynamiku. Jestli je karb OK, pojede to s nim o poznani lip. |
Autor: | jarda11 [ 18.9.06, 13:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: Kaliban123 píše: Přesně tak mám karb a uvažuju o bmm. stk je až to poslední co mě trápí. Nech karb. BMM se chova setrne kvuli katu, zvysuje to spotrebu a zhorsuje dynamiku. Jestli je karb OK, pojede to s nim o poznani lip. Spotřebu zvyšuje a dynamiku zhoršuje ten katalyzátor, ne vstřikování samo o sobě. Když by tam nechtěl mít katalyzátor, tak bych ale stejně neviděl důvod, proč by tam měl dávat BMM. |
Autor: | Viky [ 18.9.06, 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
jarda11 píše: Viky píše: Kaliban123 píše: Přesně tak mám karb a uvažuju o bmm. stk je až to poslední co mě trápí. Nech karb. BMM se chova setrne kvuli katu, zvysuje to spotrebu a zhorsuje dynamiku. Jestli je karb OK, pojede to s nim o poznani lip. Spotřebu zvyšuje a dynamiku zhoršuje ten katalyzátor, ne vstřikování samo o sobě. Když by tam nechtěl mít katalyzátor, tak bych ale stejně neviděl důvod, proč by tam měl dávat BMM. To je pravda jenom castecne, vstrikovaci jednotka se snazi udrzet mnozstvi paliva na lambda=1, ale maximalni vykon je jinde a uspornej chod taky trochu jinde. Takze i kdtyz tam kat neni, jednotka nepusti tolik paliva, aby motor sel "na plnej kotel". U karbu je problem, ze vykon omezuji zase difuzory. Takze si clovek moc nevybere. Idelani by bylo vstrikovaci jednotku precipovat na maximalni vykon a katalyzator tam vubec nedavat. |
Autor: | Roman [ 18.9.06, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: Kaliban123 píše: Přesně tak mám karb a uvažuju o bmm. stk je až to poslední co mě trápí. Nech karb. BMM se chova setrne kvuli katu, zvysuje to spotrebu a zhorsuje dynamiku. Jestli je karb OK, pojede to s nim o poznani lip. Nezlob se na me ale to si asi v zadnem BMM nikdy nejezdil - ja mam BMM odjakziva (vzdy forman 135 BMM) a spotreba je nejnizsi ze vsech verzi favomotoru, jelikos jednotka da pouze stechiometricke mnozstvi paliva a to karb neumi. Dynamika je malinko nizsi, ale vzdy zalezi a zalezelo na tom, jak se sejdou dily motoru - ty tolerance jsou obrovske - BMM 135 (40kW (udavanych vyrobcem) ) muze (ale nemusi) jet lepe nezli 136 X (50kW). Navic je BMM velmi spolehlive - vetsinou ho netrapi zadne takove neduhy jako zimni starty a podobne blbiny, ktere trapi karb - nemusi se serizovat a dobre slouzi - jak rikam - mluvim z ciste a dlouhodobe zkusenosti!!! Samozrejme ze kdyz se neco posere, tezko se to hleda. Jinak nezavisle na mem nazoru, jelikoz jsem koupil uuuplne jiny motor: Prodam komplet vstrikovani BMM, se vsim vsudy co k tomu patri - tak jestli ma nekdo zajem.... jo a k tomu i upraveny motor a prevodovku |
Autor: | Roman [ 18.9.06, 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: karb vs. bmm |
Kaliban123 píše: Co myslíte co je lepší ve favoritu na běžné ježdění karbec nebo Bmm? A je potřeba vyměnit i nádrž nebo může zůstat stará o čerpadle vím. prodam komplet vstrikovani BMM - klido se mi ozvi a muzeme se domluvit |
Autor: | Vitezslav [ 21.9.06, 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Za kolik? |
Autor: | Viky [ 22.9.06, 07:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Roman píše: Nezlob se na me ale to si asi v zadnem BMM nikdy nejezdil - ja mam BMM odjakziva (vzdy forman 135 BMM) ..... Dynamika je malinko nizsi, ale vzdy zalezi a zalezelo na tom, jak se sejdou dily motoru .... Navic je BMM velmi spolehlive ... Kdyz mas BMM "odjakziva", jak chces delat srovnani? Jinak k technice karb vs. BMM: Jisteze se karb musi serizovat, ale to taky znamena, ze se v jistych mezich da ovlivnit jak to jede a kolik paliva tece do motoru. Nic proti BMM nemam, jenom konstatuju, ze dobre serizenej karb pojede lip. Jinak stalost nastaveni a spolehlivost BMM je zamozrejme bez diskuze. Ackoliv.... kdyz se ti v motoru neco pokazi, dokaze se BMM dokonale rozstelovat samo a to pak zacina ta prava zabava. V. |
Autor: | Thor7 [ 22.9.06, 13:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
já jezdil s obojím - známý měl fáčko 93´karb. a já mám 93´BMM. To moje mi příjde „vláčnější“ (nenapadá mě lepší slovo) je tedy na jednu stranu taky pravda, že mám 40kW a karb měl víc. |
Autor: | Roman [ 25.9.06, 09:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: Roman píše: Nezlob se na me ale to si asi v zadnem BMM nikdy nejezdil - ja mam BMM odjakziva (vzdy forman 135 BMM) ..... Dynamika je malinko nizsi, ale vzdy zalezi a zalezelo na tom, jak se sejdou dily motoru .... Navic je BMM velmi spolehlive ... Kdyz mas BMM "odjakziva", jak chces delat srovnani? Jinak k technice karb vs. BMM: Jisteze se karb musi serizovat, ale to taky znamena, ze se v jistych mezich da ovlivnit jak to jede a kolik paliva tece do motoru. Nic proti BMM nemam, jenom konstatuju, ze dobre serizenej karb pojede lip. Jinak stalost nastaveni a spolehlivost BMM je zamozrejme bez diskuze. Ackoliv.... kdyz se ti v motoru neco pokazi, dokaze se BMM dokonale rozstelovat samo a to pak zacina ta prava zabava. V. Ale samozrejme - vzdyt ja s tebou ve vsech tehlech vecech naprosto souhlasim, jenom sedm reagoval na to, ze BMM zvysuje spotrebu - to je proste blbost - s karbem se ti proste nikdy nepodari dohnat ve spotrebe system BMM (pri stejnem stylu jizdy a stejnem typu auta) - jinak srovnavat muzu celkem dost, protoze ve favu s karbem jezdim taky hodne - a to ze karb pojede lip(vetsinou), to taky souhlas. Ber ale v potaz to, ze kdo tomu nerozumi, ten si tezko bude serizovat doma karburator - pro takove lidi je jednobodovy vstrik lepsi |
Autor: | Roman [ 25.9.06, 09:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vitezslav píše: Za kolik? jezis - to netusim - mel bys zajem? urcite by sme se domluvili |
Autor: | Vitezslav [ 25.9.06, 17:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mam ekotronika,tak kdyby to šlo překopat tak bych to sto pro bral.Maš nejakou orientačni cenu? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |