Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

prasknut vyfukove zvody 1,6 felka
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19042
Stránka 1 z 1

Autor:  mišo [ 25.9.09, 15:22 ]
Předmět příspěvku:  prasknut vyfukove zvody 1,6 felka

zdravym chcem sa opytat ci treba nieco robit z tou prasklinou na vifukovych zvodoch, alebo ci to nema nejaky vplyv na chod motora vykon atd, viem ze na 1,6kach je to skoro na kazdej.

Autor:  Kristensen [ 25.9.09, 16:18 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud není prasklina černá a neprdí to tam tak to neřeš a jezdi.

Autor:  mišo [ 25.9.09, 16:49 ]
Předmět příspěvku: 

cierna nieje ale akurat sa chystam menit obe tesnenia na tom kuse tak som chcel vediet ci to mam nechat tak

Autor:  slovacek.milos [ 25.9.09, 17:55 ]
Předmět příspěvku: 

já to vařím CO + CU nebo to jde pěkně i elektrikou, vemeš měděný dtát z většího káblu namotáš na elektrodu převaříš a drží, taky jsem to viděl zapaplané kamnářským tmelem, uda to má vliv na chod motoru to ví tak lambáda že hlásí kraviny miloš

Autor:  mišo [ 26.9.09, 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

ja mam iba invertor akou elektrodou by som to mal teda zavarit aby to bolo co najlepsie ono to je nejaka liatina ci co,,, tak by to bolo dobre zavarit asi liatinovou ........................ a to ze lambda hlasi blbosti zistim ci nie :?:

Autor:  varok [ 26.9.09, 11:05 ]
Předmět příspěvku: 

A jsou myšleny svody jako první díl výfuku, nebo sběrné potrubí od hlavy motoru?

Autor:  mišo [ 26.9.09, 11:11 ]
Předmět příspěvku: 

ten prvy kus co je na hlave

Autor:  Kristensen [ 26.9.09, 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

zajdi do železářství a požaduj litinovou elektrodu, pokud možno co nejslabší. Já to vařil na Golf GTi, pořád jsem přemejšlel jak se zbavit potom pnutí aby to znova neprasklo no na konec prostě projet cca 3km aby se ohřálo potrubí a zavařit.

Autor:  mišo [ 26.9.09, 11:30 ]
Předmět příspěvku: 

to je jasne ze sa to nemoze zvarat za studena ked sa to tak zohrieva, liatinove elektrody mam musim sa pozriet a este taka vec neviete mi poradit aka hruba je tam asi stena :?: :?: :?:

Autor:  slovacek.milos [ 26.9.09, 13:38 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
zajdi do železářství a požaduj litinovou elektrodu, pokud možno co nejslabší. Já to vařil na Golf GTi, pořád jsem přemejšlel jak se zbavit potom pnutí aby to znova neprasklo no na konec prostě projet cca 3km aby se ohřálo potrubí a zavařit.



pnutí se právě zbavíš tou mědi někdy si to zjkus co máš kabely na svářešku tak z toho jeden drátek a motej ho na elektrodujedenkrát s malýma mezerema, pokud vařím co tak dám drátů víc přímo na prasklinu a todna je tam podrží, jakoba přidávám do svaru, výsledek vidíš okem že svar je do zlatova,

je to recept našich stařečků kdy nikelitky běžně nebyly :D miloš

Autor:  varok [ 27.9.09, 12:03 ]
Předmět příspěvku: 

Já to nedávno opravoval na fáčku. Vařil jsem to ale COčkem a po asi týdnu to zase prasklo. Tak jsem koupil jiné na vrakáči a klid. Měl jsem to ohřáté tím hořákem na střechy, autogen nemám, ale stejně to rublo.

Autor:  mišo [ 1.10.09, 05:37 ]
Předmět příspěvku: 

vcera som to zavaril 716kou je to na prechod liatina zelezo uvydim co to bude robit

Autor:  slovacek.milos [ 1.10.09, 05:47 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
Já to nedávno opravoval na fáčku. Vařil jsem to ale COčkem a po asi týdnu to zase prasklo. Tak jsem koupil jiné na vrakáči a klid. Měl jsem to ohřáté tím hořákem na střechy, autogen nemám, ale stejně to rublo.


ti praskne skoro pokaždé tu měd tam musíš přidat

u nás jsou super vrakece, potřeboval jsem disk na fábku prostě hned na vrakecu ve strážnici no že si to ty tak 700 jinak litr, čtu v motortexu nový 750 korun 8) a to tam mám ještě slevu :roll: miloš

Autor:  mišo [ 2.10.09, 06:12 ]
Předmět příspěvku: 

dnes som to kontroloval je to prasknute zas skusim to s tou medou

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/