Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

zapojení vstřiků
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19099
Stránka 1 z 1

Autor:  SM [ 29.9.09, 13:25 ]
Předmět příspěvku:  zapojení vstřiků

Zdarec.
Chci se zeptat... ty dva dráty co vedou ke každýmu vstřiku jsou: zem a ovládání nebo plus a ovládání?
ovládání je připojením plus nebo mínus pólu?
(jde mi o ford escort 96 ale snad by to mělo být podobný i u ostaních aut)
Dík SM.

Autor:  slovacek.milos [ 29.9.09, 15:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení vstřiků

SM píše:
Zdarec.
Chci se zeptat... ty dva dráty co vedou ke každýmu vstřiku jsou: zem a ovládání nebo plus a ovládání?
ovládání je připojením plus nebo mínus pólu?
(jde mi o ford escort 96 ale snad by to mělo být podobný i u ostaních aut)
Dík SM.



asi tak nějak příště napiš o jaký motor se jedná miloš

Autor:  URU [ 29.9.09, 15:09 ]
Předmět příspěvku: 

nevim jestli pomůžu, ale ty vstřiky co jsem dostal s motorem z jedný mazdy jsou: jeden drát na kostru, druhej 12V jako ovládačka... a fungovaly i po přepólování :)

Autor:  SM [ 29.9.09, 15:22 ]
Předmět příspěvku: 

URU: Jo, celkem mi to pomohlo..:-)
Miloš: No jak jsem psal - motor z Fordu Escort r.v.96 1600ccm čtyřbodová stříkačka 66KW... už mě víc nenapadá..:-)

Autor:  Jiri [ 29.9.09, 17:51 ]
Předmět příspěvku: 

to muze mit kazdy auto jinak neco zem a jednotka to napaji nebo plus a zase to ukostruje..ale pak uz asi vic moznosti neni...a taky jeste co je na tom vstriku plus a co minus zkusim se podivat do autodat

Autor:  Drak [ 29.9.09, 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

Vstřik je obyčejnej elmag ventil, takže mu je celkem u zadnice, jak to do něho pustíš. To už záleží na jednotce, jak s tím komunikuje, jestli přes + pól, nebo ho ukostřuje. Většina aut má ale pevnou kostru a spíná plusem.

Autor:  Jiri [ 29.9.09, 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Vstřik je obyčejnej elmag ventil, takže mu je celkem u zadnice, jak to do něho pustíš. To už záleží na jednotce, jak s tím komunikuje, jestli přes + pól, nebo ho ukostřuje. Většina aut má ale pevnou kostru a spíná plusem.


zrovna u toho escorta koukam ze by to melo mit pevne plus a jendotka to ukostruje..ale jinak s tebou souhlasim je to jen elmag ventil..tak to pofrci asi tak i tak

Autor:  SM [ 29.9.09, 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

Takže by mi v podstatě mělo stačit odpojit ten vstřik a změřit na kontaktech jestli je tam plus nebo mínus a když jeden z nich naměřím, tak to bude pevná hodnota a ten opačný se bude spínat, ne? :-)

Autor:  slovacek.milos [ 30.9.09, 06:24 ]
Předmět příspěvku: 

SM píše:
Takže by mi v podstatě mělo stačit odpojit ten vstřik a změřit na kontaktech jestli je tam plus nebo mínus a když jeden z nich naměřím, tak to bude pevná hodnota a ten opačný se bude spínat, ne? :-)



a k čemu ti to je?

odpojený vstřik motor z výfuku kucká ale nekouří motor nemá výkon, lambáda zažívá kyslíkový šok a neměří,

v autodatách si najdeš odpor jaký má vstřik změříš je 12-16 ohmů vstřiky nebo celou lištu vyšroubuješ zastartuješ a podíváš se jak přáší a zda neodkapávají

pak se měří tlak s odpojenou hadičkou podtlaku od regulátoru tlaku paliva 2.6-2.9 a s připojenou 1.9-2.3 atm :wink: miloš

Autor:  Gemini [ 30.9.09, 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

napr Fabia MPi ma sekvencny vstrek a kazdy vstrekovac riadi osobitne..... vsetky vstreky su jednym kontaktom spojene na + , druhe kontakty su riadiace a idu do ECU

Autor:  Jarda S. [ 30.9.09, 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

jednoduše chce odpojit vstřiky a používat LPG :lol:

Autor:  SM [ 30.9.09, 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
jednoduše chce odpojit vstřiky a používat LPG :lol:


Jo, asi tak... ;-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/