Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
zapojení vstřiků https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19099 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | SM [ 29.9.09, 13:25 ] |
Předmět příspěvku: | zapojení vstřiků |
Zdarec. Chci se zeptat... ty dva dráty co vedou ke každýmu vstřiku jsou: zem a ovládání nebo plus a ovládání? ovládání je připojením plus nebo mínus pólu? (jde mi o ford escort 96 ale snad by to mělo být podobný i u ostaních aut) Dík SM. |
Autor: | slovacek.milos [ 29.9.09, 15:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zapojení vstřiků |
SM píše: Zdarec. Chci se zeptat... ty dva dráty co vedou ke každýmu vstřiku jsou: zem a ovládání nebo plus a ovládání? ovládání je připojením plus nebo mínus pólu? (jde mi o ford escort 96 ale snad by to mělo být podobný i u ostaních aut) Dík SM. asi tak nějak příště napiš o jaký motor se jedná miloš |
Autor: | URU [ 29.9.09, 15:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
nevim jestli pomůžu, ale ty vstřiky co jsem dostal s motorem z jedný mazdy jsou: jeden drát na kostru, druhej 12V jako ovládačka... a fungovaly i po přepólování |
Autor: | SM [ 29.9.09, 15:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
URU: Jo, celkem mi to pomohlo.. Miloš: No jak jsem psal - motor z Fordu Escort r.v.96 1600ccm čtyřbodová stříkačka 66KW... už mě víc nenapadá.. |
Autor: | Jiri [ 29.9.09, 17:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
to muze mit kazdy auto jinak neco zem a jednotka to napaji nebo plus a zase to ukostruje..ale pak uz asi vic moznosti neni...a taky jeste co je na tom vstriku plus a co minus zkusim se podivat do autodat |
Autor: | Drak [ 29.9.09, 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vstřik je obyčejnej elmag ventil, takže mu je celkem u zadnice, jak to do něho pustíš. To už záleží na jednotce, jak s tím komunikuje, jestli přes + pól, nebo ho ukostřuje. Většina aut má ale pevnou kostru a spíná plusem. |
Autor: | Jiri [ 29.9.09, 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Vstřik je obyčejnej elmag ventil, takže mu je celkem u zadnice, jak to do něho pustíš. To už záleží na jednotce, jak s tím komunikuje, jestli přes + pól, nebo ho ukostřuje. Většina aut má ale pevnou kostru a spíná plusem. zrovna u toho escorta koukam ze by to melo mit pevne plus a jendotka to ukostruje..ale jinak s tebou souhlasim je to jen elmag ventil..tak to pofrci asi tak i tak |
Autor: | SM [ 29.9.09, 22:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže by mi v podstatě mělo stačit odpojit ten vstřik a změřit na kontaktech jestli je tam plus nebo mínus a když jeden z nich naměřím, tak to bude pevná hodnota a ten opačný se bude spínat, ne? |
Autor: | slovacek.milos [ 30.9.09, 06:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
SM píše: Takže by mi v podstatě mělo stačit odpojit ten vstřik a změřit na kontaktech jestli je tam plus nebo mínus a když jeden z nich naměřím, tak to bude pevná hodnota a ten opačný se bude spínat, ne? a k čemu ti to je? odpojený vstřik motor z výfuku kucká ale nekouří motor nemá výkon, lambáda zažívá kyslíkový šok a neměří, v autodatách si najdeš odpor jaký má vstřik změříš je 12-16 ohmů vstřiky nebo celou lištu vyšroubuješ zastartuješ a podíváš se jak přáší a zda neodkapávají pak se měří tlak s odpojenou hadičkou podtlaku od regulátoru tlaku paliva 2.6-2.9 a s připojenou 1.9-2.3 atm miloš |
Autor: | Gemini [ 30.9.09, 10:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
napr Fabia MPi ma sekvencny vstrek a kazdy vstrekovac riadi osobitne..... vsetky vstreky su jednym kontaktom spojene na + , druhe kontakty su riadiace a idu do ECU |
Autor: | Jarda S. [ 30.9.09, 19:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
jednoduše chce odpojit vstřiky a používat LPG |
Autor: | SM [ 30.9.09, 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: jednoduše chce odpojit vstřiky a používat LPG Jo, asi tak... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |