Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
zajimava věc na víření směsi https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19121 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | LUCAS [ 1.10.09, 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | zajimava věc na víření směsi |
víte nekdo neco o tomhle: ? více obrazku zde: http://lucas89.rajce.net/vrtule bylo to mezi karbecem a sacim potrubim, je mi jasny k cemu to asi slouzi, ale mate s tim nekdo nejake zkusenosti? je to k necemu? nebo to je jen pro dobry pocit? |
Autor: | MATTESS [ 1.10.09, 11:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
starý a k ničemu |
Autor: | Carlos [ 1.10.09, 12:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechci rejt, ale nedá mi to. Co to má společnýho s Výrem (sovou)? |
Autor: | fatal [ 1.10.09, 12:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Třeba že je to staré a v autě k ničemu. |
Autor: | Viky [ 1.10.09, 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je davno zapomenuta technologie. Pozdejsi verze mela jenom takovy podbny tvary vyrobeny v ty velky podlozce pod karbec. Jinak to "výření" mne taky pobavilo. |
Autor: | fatal [ 1.10.09, 12:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Doporučuji cokoliv, co snižuje průřez sání pod karbem, odstranit. V případě podložky pod karb samozřejmě podložku zachovat, jen tu ptákovinu vystříhat. Jede to pak o poznání lépe. Výr nestíhá koulet očima. |
Autor: | breta1 [ 1.10.09, 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
S těma vrtulkama se bláznilo v 70. letech s embéčkama a žigulama, v literatuře se psalo o fantastických úsporách paliva a zvýšení výkonu. Samozřejmě je to na prd. |
Autor: | VeTeV [ 1.10.09, 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
je to dobre ajko ozdoba vanocniho stromecku, poveseni na zed, nausnice do ucha apod... na autu, kor pod karbem, to je tak k vzteku ) |
Autor: | Jarda S. [ 1.10.09, 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo komunistickej tuning zvedá spotřebu snižuje výkon |
Autor: | LUCAS [ 1.10.09, 14:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
ok, no s tím výřením a vířením, uz jsemdlouho ze skoly a tu cestinu jsem nikdy nemel rad ale je to trapné, to uznavam no a k te veci, ptam se jen proto ze jsem to nasel na jednom sacim potrubi a slysel jsem prave kdysi ze se experimentovalo s nejakyma vrtulkama, jinak to samozrejme nikam davat nebudu nebot nemam ani kam, ve vsech autech mame motor favorit. takze je to tedy k nicemu jak tak koukam na ty vase prispevky |
Autor: | fatal [ 1.10.09, 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taková pěkná historická prkotinka. Vyčistit a do vitrínky... |
Autor: | VeTeV [ 1.10.09, 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
LUCAS píše: ok, no s tím výřením a vířením, uz jsemdlouho ze skoly a tu cestinu jsem nikdy nemel rad ale je to trapné, to uznavam no a k te veci, ptam se jen proto ze jsem to nasel na jednom sacim potrubi a slysel jsem prave kdysi ze se experimentovalo s nejakyma vrtulkama, jinak to samozrejme nikam davat nebudu nebot nemam ani kam, ve vsech autech mame motor favorit. takze je to tedy k nicemu jak tak koukam na ty vase prispevky nasad a uvidis ten zavan koniku ) |
Autor: | LUCAS [ 1.10.09, 18:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
VeTeV píše: LUCAS píše: ok, no s tím výřením a vířením, uz jsemdlouho ze skoly a tu cestinu jsem nikdy nemel rad ale je to trapné, to uznavam no a k te veci, ptam se jen proto ze jsem to nasel na jednom sacim potrubi a slysel jsem prave kdysi ze se experimentovalo s nejakyma vrtulkama, jinak to samozrejme nikam davat nebudu nebot nemam ani kam, ve vsech autech mame motor favorit. takze je to tedy k nicemu jak tak koukam na ty vase prispevky nasad a uvidis ten zavan koniku ) neni kam nasadit. mam ve vsech autech favo motor a urcite i kdybych to mel kam nasadit tak bych kvuli tomu nerozdelaval nic. jen me zajimalo co o tom víte a tak... |
Autor: | ferrari [ 2.10.09, 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
písal som o skúsenostiach v inom fóre, tu sa citujem: „jednoducho to auto (otcova Š130 s motorom Š120, 5kvalt, stály prevod 3,9) bez vrtuľky úplne inak reagovalo na dotyk na plyn...keď som mal túto vrtu+ku pod karbom, stačilo "ťuknúť" na plyn a cítil som reakciu motora. Keď mi jeden chlapík menil hlavu, zbadal túto vrtuľku a vyhodil ju so slovami - to je k....tina. On to vraj dal do 105 ky a po 100 km to vyhodil, lebo „auto neťahalo“. Zmontoval mi hlavu, karbec, všetko. Sadol som so auta, idem a zistil som, že tu nie je niečo v poriadku. Jemne som pridal plyn a auto nič...hluchota...nevedel som, čím to je, myslel som, že druhou hlavou...potom pri nejakej príležitosti som tam túto vrtuľku vrátil, zmenu som nejak nepocítil. A zasa po nejakom čase som to vyhodil a zasa...hluchota v nízkych otáčkach...takže jednoznačne, tieto vrtuľky zvýšili krútiaci moment v nízkych otáčkach, spotrebu som vtedy nemeral. Ale ako môžeš čítať vyššie, na mojej Š125 som to nepocítil - tam to bolo podľa mňa jedno, či tam vrtuľka je, alebo nie je. Možno to preto tak pomáhalo na otcovej šáde, pretože so st. prevodom 3,9 sa stále hýbeš v nízkych ot. a tiež otcov karbec mal nastavenú hladinu 26 mm od víka (=nachudobno; to som zistil teraz pred týždňom)...“ Takže tá vrtuľka mala veľký vplyv v otcovom aute, ale v mojom v podstate nijaký... === treba to vyskúšať na konkrétnom aute... |
Autor: | fatal [ 2.10.09, 09:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: === treba to vyskúšať na konkrétnom aute... Mít správně seřízený motor by možná bylo lepší. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |