Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

zajimava věc na víření směsi
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19121
Stránka 1 z 2

Autor:  LUCAS [ 1.10.09, 10:41 ]
Předmět příspěvku:  zajimava věc na víření směsi

víte nekdo neco o tomhle: Obrázek ?

více obrazku zde: http://lucas89.rajce.net/vrtule

bylo to mezi karbecem a sacim potrubim, je mi jasny k cemu to asi slouzi, ale mate s tim nekdo nejake zkusenosti? je to k necemu? nebo to je jen pro dobry pocit?

Autor:  MATTESS [ 1.10.09, 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

starý a k ničemu

Autor:  Carlos [ 1.10.09, 12:02 ]
Předmět příspěvku: 

Nechci rejt, ale nedá mi to. Co to má společnýho s Výrem (sovou)? :lol:

Autor:  fatal [ 1.10.09, 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

Třeba že je to staré a v autě k ničemu. :)

Autor:  Viky [ 1.10.09, 12:20 ]
Předmět příspěvku: 

To je davno zapomenuta technologie. Pozdejsi verze mela jenom takovy podbny tvary vyrobeny v ty velky podlozce pod karbec.

Jinak to "výření" mne taky pobavilo.

Autor:  fatal [ 1.10.09, 12:25 ]
Předmět příspěvku: 

Doporučuji cokoliv, co snižuje průřez sání pod karbem, odstranit. V případě podložky pod karb samozřejmě podložku zachovat, jen tu ptákovinu vystříhat. Jede to pak o poznání lépe. :) Výr nestíhá koulet očima.

Autor:  breta1 [ 1.10.09, 13:09 ]
Předmět příspěvku: 

S těma vrtulkama se bláznilo v 70. letech s embéčkama a žigulama, v literatuře se psalo o fantastických úsporách paliva a zvýšení výkonu. Samozřejmě je to na prd.

Autor:  VeTeV [ 1.10.09, 13:10 ]
Předmět příspěvku: 

je to dobre ajko ozdoba vanocniho stromecku, poveseni na zed, nausnice do ucha apod... na autu, kor pod karbem, to je tak k vzteku :-))

Autor:  Jarda S. [ 1.10.09, 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

jo komunistickej tuning zvedá spotřebu snižuje výkon :lol:

Autor:  LUCAS [ 1.10.09, 14:29 ]
Předmět příspěvku: 

ok, no s tím výřením a vířením, uz jsemdlouho ze skoly a tu cestinu jsem nikdy nemel rad :-D ale je to trapné, to uznavam :-D no a k te veci, ptam se jen proto ze jsem to nasel na jednom sacim potrubi a slysel jsem prave kdysi ze se experimentovalo s nejakyma vrtulkama, jinak to samozrejme nikam davat nebudu nebot nemam ani kam, ve vsech autech mame motor favorit. takze je to tedy k nicemu jak tak koukam na ty vase prispevky :-D

Autor:  fatal [ 1.10.09, 16:35 ]
Předmět příspěvku: 

Taková pěkná historická prkotinka. Vyčistit a do vitrínky... :wink:

Autor:  VeTeV [ 1.10.09, 18:21 ]
Předmět příspěvku: 

LUCAS píše:
ok, no s tím výřením a vířením, uz jsemdlouho ze skoly a tu cestinu jsem nikdy nemel rad :-D ale je to trapné, to uznavam :-D no a k te veci, ptam se jen proto ze jsem to nasel na jednom sacim potrubi a slysel jsem prave kdysi ze se experimentovalo s nejakyma vrtulkama, jinak to samozrejme nikam davat nebudu nebot nemam ani kam, ve vsech autech mame motor favorit. takze je to tedy k nicemu jak tak koukam na ty vase prispevky :-D



nasad a uvidis ten zavan koniku :-))

Autor:  LUCAS [ 1.10.09, 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

VeTeV píše:
LUCAS píše:
ok, no s tím výřením a vířením, uz jsemdlouho ze skoly a tu cestinu jsem nikdy nemel rad :-D ale je to trapné, to uznavam :-D no a k te veci, ptam se jen proto ze jsem to nasel na jednom sacim potrubi a slysel jsem prave kdysi ze se experimentovalo s nejakyma vrtulkama, jinak to samozrejme nikam davat nebudu nebot nemam ani kam, ve vsech autech mame motor favorit. takze je to tedy k nicemu jak tak koukam na ty vase prispevky :-D



nasad a uvidis ten zavan koniku :-))


neni kam nasadit. mam ve vsech autech favo motor a urcite i kdybych to mel kam nasadit tak bych kvuli tomu nerozdelaval nic. jen me zajimalo co o tom víte a tak...

Autor:  ferrari [ 2.10.09, 08:45 ]
Předmět příspěvku: 

písal som o skúsenostiach v inom fóre, tu sa citujem: „jednoducho to auto (otcova Š130 s motorom Š120, 5kvalt, stály prevod 3,9) bez vrtuľky úplne inak reagovalo na dotyk na plyn...keď som mal túto vrtu+ku pod karbom, stačilo "ťuknúť" na plyn a cítil som reakciu motora. Keď mi jeden chlapík menil hlavu, zbadal túto vrtuľku a vyhodil ju so slovami - to je k....tina. On to vraj dal do 105 ky a po 100 km to vyhodil, lebo „auto neťahalo“. Zmontoval mi hlavu, karbec, všetko. Sadol som so auta, idem a zistil som, že tu nie je niečo v poriadku. Jemne som pridal plyn a auto nič...hluchota...nevedel som, čím to je, myslel som, že druhou hlavou...potom pri nejakej príležitosti som tam túto vrtuľku vrátil, zmenu som nejak nepocítil. A zasa po nejakom čase som to vyhodil a zasa...hluchota v nízkych otáčkach...takže jednoznačne, tieto vrtuľky zvýšili krútiaci moment v nízkych otáčkach, spotrebu som vtedy nemeral. Ale ako môžeš čítať vyššie, na mojej Š125 som to nepocítil - tam to bolo podľa mňa jedno, či tam vrtuľka je, alebo nie je. Možno to preto tak pomáhalo na otcovej šáde, pretože so st. prevodom 3,9 sa stále hýbeš v nízkych ot. a tiež otcov karbec mal nastavenú hladinu 26 mm od víka (=nachudobno; to som zistil teraz pred týždňom)...“ Takže tá vrtuľka mala veľký vplyv v otcovom aute, ale v mojom v podstate nijaký...

=== treba to vyskúšať na konkrétnom aute...

Autor:  fatal [ 2.10.09, 09:54 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
=== treba to vyskúšať na konkrétnom aute...


Mít správně seřízený motor by možná bylo lepší. :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/