Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

automatickej sytič
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19150
Stránka 1 z 3

Autor:  kozina [ 3.10.09, 20:14 ]
Předmět příspěvku:  automatickej sytič

škoda favorit r.v.89 136 l rano nemohu nastartovat nastartovat odpoledne na první drbnutí všichni říkají že se nezavře klapka aut,sytiče mate někdo zkušenosti s jeho rozděláním a na co si dát pozor děkuji za odpovědi

Autor:  michalkatka [ 3.10.09, 20:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: automatickej sytič

kozina píše:
škoda favorit r.v.89 136 l rano nemohu nastartovat nastartovat odpoledne na první drbnutí všichni říkají že se nezavře klapka aut,sytiče mate někdo zkušenosti s jeho rozděláním a na co si dát pozor děkuji za odpovědi


skús funkciu vyhľadávania...

Lekr

Autor:  kozina [ 3.10.09, 20:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: automatickej sytič

michalkatka píše:
kozina píše:
škoda favorit r.v.89 136 l rano nemohu nastartovat nastartovat odpoledne na první drbnutí všichni říkají že se nezavře klapka aut,sytiče mate někdo zkušenosti s jeho rozděláním a na co si dát pozor děkuji za odpovědi


skús funkciu vyhľadávania...

Lekr

michale potřebuji poradit když je teplo starty ok ale jakmile se ochladí tak na poprvé start a hned chcípne ,na podruhé starter točí a já musím šlapat na plyn. pedál aby se Fa chytl .nastaruji ale třeba až na PO třetí Při zahřátym motoru nebo celej den no problém ale ráno ani prd Nevím jestli mám lehce pootočit tím sitičem nebo rozdělat a něco promazat

Autor:  Nepér [ 3.10.09, 20:52 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to hledej ještě výraz Objemový ovladač.

Autor:  kozina [ 3.10.09, 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Tak to hledej ještě výraz Objemový ovladač.

zkusím

Autor:  varok [ 5.10.09, 09:10 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli to chytne i při studeném motoru a chladnějším počasí na drb ale hned to chcípne, tak to bude spíše naopak. Podle mne, se klapka zavře, ale po naskočení motoru se má trošičku pootevřít, aby se motor nepřechlastal, což je tento případ. Je asi špatný objemový ovladač, jak psali. Někdy je jen prasklá hadička k němu. Nejlepší je otevřít kryt vzduchového filtru a podívat se, jak to tam chodí.

Autor:  Pech. [ 5.10.09, 22:23 ]
Předmět příspěvku: 

zde je dokaz na téma, kde se řešily a vyřešily moje trable se sytičem... http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13665

Autor:  congy [ 6.10.09, 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

objemovy ovladac moj problem to bol tiez. tolko problemov kvoli jednemu ufu:):):)

Autor:  slovacek.milos [ 6.10.09, 13:09 ]
Předmět příspěvku: 

já bych ráno dupl na plyn a rozdělal dekl na palivovém filtru tam uvidíš tu klapku jestli stojí nebo je zavřená a brzdí ti to, nemíš díru v hadici od sání k posilovači :?: miloš

Autor:  kozina [ 6.10.09, 14:34 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
já bych ráno dupl na plyn a rozdělal dekl na palivovém filtru tam uvidíš tu klapku jestli stojí nebo je zavřená a brzdí ti to, nemíš díru v hadici od sání k posilovači :?: miloš

V nedělu ráno jsem se díval šlápl jsem na plyn klapka byla dole ted nevím jsetli jsem ji prstíkem ještě nedovřel na první brnk.a od pondělka zase to samé.rano přijdu k autu šlápnu nastartuju a hned to chcípne Pak startuju znova a auto má snahu startovat ale musí šlapat na plyn aby otáčky šli nahoru.Jde to jak zpomalenej film . Někdy nastartuji až na potřetí.sytič ale jede. Včera jsem ho měl rozdělanej a nic nedrhne .Snad ten Objemovej ovladač????? Nevím už co zkusit. Dík za rady.Mám strach až bude mrznout že nenastartuju

Autor:  slovacek.milos [ 6.10.09, 18:38 ]
Předmět příspěvku: 

zkus vzít AC pumpu tvůj ročník tam má ruční pumpičku a natlač palivo až bude cvakat odbublinkovávač pak startuj a napiš miloš

Autor:  kozina [ 6.10.09, 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
zkus vzít AC pumpu tvůj ročník tam má ruční pumpičku a natlač palivo až bude cvakat odbublinkovávač pak startuj a napiš miloš

rano to zkusím dnes jsem vyměnil hadičky za nové od objemového ovladače rano uvidm Tu AC pumpu jsem zkoušel vylsedek nechytlo to.mám filtr box jen na těch pružinách tak šlápnu zkontroluju klapku a uvidím to bude zítra .pak zkusím ještě jednou tu Ac tam mě měnil kámoš membranu je to rok. Jinak jsem se byl ptat na ten objemovej ovladač v autostylu a prej že není Zítra napíšu

Autor:  kozina [ 6.10.09, 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

po startu vyskočí otáčky tak na max 1200 - 1000

Autor:  Pech. [ 6.10.09, 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

to bude to samé, co jsem měl já

u klapky první komory (pod tou co má přívěru, je taková stupňovitá vačka (zubatá věc co když šlápneš na plyn jakoby přidá plyn na hlavní klapce první komory) a tam se ti nejspíš, stejně jako mně, její stavěcí šroubek nedotýká té stuňovité vačky... já jsem dorázek se šroubem přiohnul aby to makalo a auto jezdí...

ve vlákbě pod odkazem co jsem ti poslal je ještě návod s hodnotami, jak to doladit.

Autor:  Pech. [ 6.10.09, 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

to bude to samé, co jsem měl já

u klapky první komory (pod tou co má přívěru, je taková stupňovitá vačka (zubatá věc co když šlápneš na plyn jakoby přidá plyn na hlavní klapce první komory) a tam se ti nejspíš, stejně jako mně, její stavěcí šroubek nedotýká té stuňovité vačky... já jsem dorázek se šroubem přiohnul aby to makalo a auto jezdí...

ve vlákbě pod odkazem co jsem ti poslal je ještě návod s hodnotami, jak to doladit.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/