Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nadmerna spotreba po vymene motoru skoda favorit
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19221
Stránka 1 z 2

Autor:  Kacer [ 9.10.09, 14:46 ]
Předmět příspěvku:  Nadmerna spotreba po vymene motoru skoda favorit

Po vymene motoru se mi znacne zvysila spotreba.Vymenil jsem privodove hadicky a potom i puvodni karburator co jsem mel na starem motoru i se sacim potrubim.Stary motor nemel vykon,klepali ventily a to asi z toho duvodu,ze byli povolene odstredive pruzinky v rozdelovaci,tak jsem nastavil staticky rozdelovac bez podlakove regulace a to jsem si nebyl jisty jestli je to tim rozdelovacem a vymenil jsem cely motor.Tento motor dosahuje sice vykonu ale ma snad maximalni spotrebu.Je mozne,ze byl zvykli na jiny vyfuk? - myslim tim jako koncovy vyfuk - na puvodnim aute byl obycejny vyfuk a na tomto je koncovy nejaky sportovni.Ja uz premejslim vymenit i indukcni civku ze zapalovanim jestli to pomuze ale pak uz asi vymenim motor puvodni.

Jestli mate nejakej napad tak sem neco dejte dik.

Autor:  Petr105 [ 9.10.09, 15:03 ]
Předmět příspěvku: 

Výfuk se na spotřebě projeví, ale neměl by zase tak rapidně...

Autor:  Nepér [ 9.10.09, 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

Předstih nastavuješ na čem? Karburátor nastavuješ jak?

Autor:  darklord [ 9.10.09, 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Předstih nastavuješ na čem? Karburátor nastavuješ jak?


to sa nejak nastavuje? :shock: :shock: :shock:

Autor:  Vít [ 9.10.09, 17:50 ]
Předmět příspěvku: 

to si piš, že se to nastavuje

Autor:  ferrari [ 9.10.09, 18:01 ]
Předmět příspěvku: 

Tak, tak, chcelo by to preveriť rozdeľovač a riadne nastaviť zapaľovanie + karbec...výfuk môže urobiť navýšenie spotreba, ale v extrémoch tak +1l/100 km, myslím.

Autor:  darklord [ 9.10.09, 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
to si piš, že se to nastavuje


si robim prdel;)

Autor:  Nepér [ 10.10.09, 00:35 ]
Předmět příspěvku: 

Hele, já na to fakt nemám, na ty individua poslední dobou... jednomu nejdou potkávačky, druhej neví kam strčit mlhovky, třetí kvůli špatnému předstihu mění motor, jinej tam cpe čirý kryty... sem něco psát a hrách o stěnu házet jedno jest...

Když mi někdo budete něco chtít, tak mi napište. Tohle fórum mi asi už nemá co dát, od doby, kdy jsem se díky němu dostal na docela vysokej skill... v podstatě se už nic nového nedovídám a ztrácím čas se ztracenými případy...

Můj první dotaz na TW fóru byl ohledně cukání spojky... to jsem měl auto asi půl roku, nevěděl jsem o tom vůbec nic. Za další půlrok jsem nastudoval chytré knihy a s kamarádem jsme za jedno odpoledne vyměnili manžety a spojku... kdo by to chtěl hledat, tady mu ušetřím práci: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=338 Když to tak čtu, nedá se ta verbež, co se dostala v poslední době k internetu, s lamou Nepérem, co vyzvídá, jak vyndat převodovku z auta, vůbec srovnat...

Jsou snad všichni čím dál tím blbější, nebo jsem já čím dál tím chytřejší? Nebo oboje?

No nic, už jsem tu toho napsal dost, kdo umí hledat, moje rady najde.

Autor:  slovacek.milos [ 10.10.09, 08:23 ]
Předmět příspěvku: 

a spotřeba je kolik :?: to tam nějak nečtu :shock: jestli to třeba není z 7.3 na 7.4 :D miloš

Autor:  patrik-hp [ 10.10.09, 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

Kačere jestli si věděl že místo vadnýho rozdělovače kvůli tomu měníš motor a teďka zjišťuješ že strašně žere,přitom si dal nazpět karburátor z toho starýho,nevim jestli víš o co vlastně v principu jde?... Jdi si pročíst nějakou literatůru o vozidlech,tu základní...Né tunning časopisy v kterejch jsou politý auta lakem a vedle nich stojej zvláštní majitelé....Pokud tedy chceš autům trochu rozumět a aby sis nestěžoval,že ti to jede ale žere,tak to dej někomu kdo tomu rozumí,on ti to seřídí,popřípadě ti vysvětlí,že taky začíná bejt po ránu chladno a tak spotřeba bude ze začátku o něco větší,čím větší bude venku mráz...
A netýká se to jen aut,všecko má nějakej postup a logickou příčinu,začni u maličkostí a kvůli šroubku neměň automobil...tak to v životě nefunguje :wink:

Autor:  Kacer [ 18.10.09, 09:31 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
Kačere jestli si věděl že místo vadnýho rozdělovače kvůli tomu měníš motor a teďka zjišťuješ že strašně žere,přitom si dal nazpět karburátor z toho starýho,nevim jestli víš o co vlastně v principu jde?... Jdi si pročíst nějakou literatůru o vozidlech,tu základní...Né tunning časopisy v kterejch jsou politý auta lakem a vedle nich stojej zvláštní majitelé....Pokud tedy chceš autům trochu rozumět a aby sis nestěžoval,že ti to jede ale žere,tak to dej někomu kdo tomu rozumí,on ti to seřídí,popřípadě ti vysvětlí,že taky začíná bejt po ránu chladno a tak spotřeba bude ze začátku o něco větší,čím větší bude venku mráz...
A netýká se to jen aut,všecko má nějakej postup a logickou příčinu,začni u maličkostí a kvůli šroubku neměň automobil...tak to v životě nefunguje :wink:


Fakt si chytrej , nvm kam na to chodis - precti si lit.,casopis dmnc.
Tak ze asi klepali mi ventili,motor nemel dostatecny vykon,rozdelovac polofunkcni , tak jsem vymenil motor nevim co je natom divneho , ze jsem chtel mit pokoj a mit to za sebou? druhy motor bere asi 18 litru to jsem tam psal.Kdyz se zeptam proc tak nekdo chce nastavovat predstich apod. ja myslim ,ze neni treba hybat z necim kdyz to v jinem aute bylo a jezdilo v vpohode bez problemu. Ale zeptat se Vas na neco na co neznate odpoved je pro Vas tak tezke, ze nejakou tu odpoved date jako zajed si do servisu a tak podobne. Jestli nechcete pomoc budte radci sticha nemusite nikoho urazet.

Autor:  PJDefort [ 18.10.09, 10:05 ]
Předmět příspěvku: 

Kacer píše:
Fakt si chytrej , nvm kam na to chodis - precti si lit.,casopis dmnc.
Tak ze asi klepali mi ventili,motor nemel dostatecny vykon,rozdelovac polofunkcni , tak jsem vymenil motor nevim co je natom divneho , ze jsem chtel mit pokoj a mit to za sebou? druhy motor bere asi 18 litru to jsem tam psal.Kdyz se zeptam proc tak nekdo chce nastavovat predstich apod. ja myslim ,ze neni treba hybat z necim kdyz to v jinem aute bylo a jezdilo v vpohode bez problemu. Ale zeptat se Vas na neco na co neznate odpoved je pro Vas tak tezke, ze nejakou tu odpoved date jako zajed si do servisu a tak podobne. Jestli nechcete pomoc budte radci sticha nemusite nikoho urazet.


asi sem slepej ale nikde si nepsal předtim, že motor bere 18 litrů, to zaprvé, zadruhé - na původním motoru stačilo zrepasovat rozdělovač, případně koupit novej čínskej, protože pro takovýhle lidi jako si ty to stejně stačí, seřídit ventily a vyměnit rozvody, řek bych že to by stačilo aby to jelo...to že ti to teď žere? použij vyhledávání, je tu toho takovej témat, včetně mýho...některejm názorům zdejších lidí se vůbec nedivim, i když to se mnou je taky kolikrát těžký...a hlavně - ono si vážně stačí ve většině případů přečíst nějakou knížku víš?...viz sekce Užitečné odkazy a kniha Jak na to, případně Andrt...

Autor:  kwiko [ 18.10.09, 12:39 ]
Předmět příspěvku: 

Kristalovu gulu este nemame, ale aj napriek tomu:

Odpovede tu uz boli, a napisali ti ich dokonca aj ludia, co by ti to (obrazne) vedeli opravit na parkovisku len zo srobovakom v ruke.

Detailne sa im to uz popisovat nechce (ani mne) 8)

Dopodrobna to uz vysvetlili velakrat. staci pouzit tlacidlo hladat...
Je to popisane aj v v knizke od pana Andrta a spol - Favorit, ktoru tu najdes niekolkokrat v sekcii uzitocnych odkazov.

Inak to nemusi byt len nastavenim rozdelovaca, karburatora. Mozes mat poskodenu napr. palivovu pumpu

Autor:  Matthes [ 18.10.09, 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

Kacer: ho**o tomu rozumis, tak nerej do lidi co to delaj prakticky cely zivot. Jesi tu nechces pomoct tak se neptej...

Autor:  Jarda S. [ 18.10.09, 14:10 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Kacer: ho**o tomu rozumis, tak nerej do lidi co to delaj prakticky cely zivot. Jesi tu nechces pomoct tak se neptej...


to sem zrovna chtěl říct :wink: pokud klepou ventili stačí je nastavit je to daleko snažší než měnit motor :lol:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/