Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Cuká a cuká .. neviem si rady
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19241
Stránka 1 z 1

Autor:  MOLSO [ 10.10.09, 19:19 ]
Předmět příspěvku:  Cuká a cuká .. neviem si rady

Takže už som fakt zúfalý a neviem čo by to mohlo robiť.

Motor FA 135 už trochu vybehaný. mokrý 5q. Všetko ide v pohode, ale motor cuká - na 5 stupni v rozmedzí 2000 - 2300 otáčok.(okolo 70km/h) Na 4ke v tých otáčkach nič také nepozorujem. Auto trhá a je to dosť nepríjemné. Pri vyšliapnutí spojky to prestane takže vyvaženim kolies to asi nebude. Pri brzdení motorom cez spomínané otáčky auto párkrát cukne a zase plynule spomaluje

Skúšal som už meniť : Indukčnú cievku - 4kusy, viečko rozdelovača, káblik s kondenzátorom, palec, zapalovacie sviečky, káble k sviečkam, celú hriadeľku rozdelovača (kvoli odstredivej regulacii). Všemožne som ladil predzápal aj bohatosť. Kontakty rozdelovača prebrúsené - boli trošičku opálené ale jemným šmirglom som to vyčistil.

Má niekto nápad čím to može byť ? mne už došla fantázia

Autor:  Matthes [ 10.10.09, 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

Doufam ze se ti nerozpada prevodovka :shock: Nehuci na petku?

Autor:  MOLSO [ 10.10.09, 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

no to ti neviem naisto .... som dotahoval matky 5 prevodu ... mozno som ich dotiahol moc ... ale 5ka nehuči viac ako doteraz ... žeby to robila ta prevodovka ?

Autor:  varok [ 10.10.09, 22:16 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych to na pětku raději více točil, alespoň něco kolem 3000/min. Těch 2000 otáček se mi zdá dost málo.

Autor:  MOLSO [ 11.10.09, 08:13 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
Já bych to na pětku raději více točil, alespoň něco kolem 3000/min. Těch 2000 otáček se mi zdá dost málo.


no dobre ale doteraz to nerobilo .... a ked idem na lahucky plyn po meste (napr tych 40-50 m/h - udrzujem rychlost a motor bezi zlahka - niesom hovado :)) a mam tam 5ku tak to necuká .. ked sa to dostane na 2000 tak to trase jak hovado.

Autor:  ferrari [ 11.10.09, 08:35 ]
Předmět příspěvku: 

No, zaujímavé, hlavne, keď to na iných prevodoch nerobí...skúsim by som pre zaujímavosť ešte iný karbec, ale to budú nejaké AktyX...
Inak, potvrdzujem, že na MOLSOvom draxtri sa dá ísť v poho okolo 2000 oz na 5ke...mne napr. nie, mne tiež po cca 2500 ot. na 5ke pod záťažou trasie celé auto...

Autor:  MOLSO [ 11.10.09, 09:11 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
No, zaujímavé, hlavne, keď to na iných prevodoch nerobí...skúsim by som pre zaujímavosť ešte iný karbec, ale to budú nejaké AktyX...
Inak, potvrdzujem, že na MOLSOvom draxtri sa dá ísť v poho okolo 2000 oz na 5ke...mne napr. nie, mne tiež po cca 2500 ot. na 5ke pod záťažou trasie celé auto...


skušal som ešte jeden SEDR 136 karbec od kamoša .... akože škoda hovorit ten karbec je v ovela horšom stave ako moj. Sice som ho pretesnil veko prehnute nemal ponastavoval vmenil gumičky na nastavovacich šroboch .... otrasné prechody a hnusne všetko ... na volnobeh ked sa pridal plyn tak to nereagovalo poriadne ... a to cukanie tam bolo stále. ked som hodil naspat moj je to nebe a dudy ale aj tak tam to cukanie ostalo.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/