Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Felicia 1.3Mpi s klimatizací - možné problémy
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19307
Stránka 1 z 1

Autor:  bosator [ 14.10.09, 08:19 ]
Předmět příspěvku:  Felicia 1.3Mpi s klimatizací - možné problémy

Zdravím všechny.Chci se zeptat, mám totiž možnost koupit felicii – 1,3 Mpi s klimou, jestli je díky klimatizaci nějak složitější motor, např. výměna rozvodů, diagnostika, přístup k některým dílům? Nebo jestli můžou nastat nějaký problémy s klimatizací, nebo díky ní? Chci dát do auta LPG, tak jestli by pak nemohli nastat nějaký komplikace? Díky za názory a poznatky.

Autor:  michalkatka [ 14.10.09, 08:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicia 1.3Mpi s klimatizací - možné problémy

bosator píše:
Zdravím všechny.Chci se zeptat, mám totiž možnost koupit felicii – 1,3 Mpi s klimou, jestli je díky klimatizaci nějak složitější motor, např. výměna rozvodů, diagnostika, přístup k některým dílům? Nebo jestli můžou nastat nějaký problémy s klimatizací, nebo díky ní? Chci dát do auta LPG, tak jestli by pak nemohli nastat nějaký komplikace? Díky za názory a poznatky.


komplikovanejší prístup je ku všetkému, ale stále je to lepšie ako na niektorých iných zahraničných autách...

LPG by mal byť bez problémov...

Autor:  slovacek.milos [ 14.10.09, 08:39 ]
Předmět příspěvku: 

třeba u těch rozvodů se musí vahodit motor z pravého držáku jinak nestěláš řemenici kliky, alternátor stojí snad 6500 kč, chladič 3500,

u těch starších vozů kde je priorita klimatazace stojí hodina i 400 kč :shock: pro toho kdo musí jezdit po servisech miloš

Autor:  bosator [ 14.10.09, 19:14 ]
Předmět příspěvku: 

S tím jsem nepočítal, že je tam jiný alternátor, myslel jsem, že je totožný jen s jinou řemenicí a je tam jiný řemen + kompresor a kladky, chladič mě taky nenapadl. Chci totiž felícii, ale jednoduchou, nejlíp se střešním oknem, tažným a prostě užitečnou, ale bezporuchovou výbavu, nechci ani ABS, ani posilovač řízení. Nedaří se mi nějakou, opravdu málo jetou sehnat, až na tuhle Glxi s klimou. Je to dovoz z Itálie, auto bez koroze, prý ma najeto jen 69tis- těžko tomu věřit, ještě jsem ho neviděl, jen fotky a na nich vypadá dobře, bíla barva, cena 50. Vidím to tak, že 11 let starý auto, se bude časem sypat, kolem motoru budu běhat a nejsem si jistej jestli mi ta klima, kterou pustím párkrát do roka, stojí za ten horší přístup, případně problémy spojený s jejím provozem. Máte-li ještě někdo nějaký zkušenosti s klimou u felície, sem s nima. díky

Autor:  shrekzv [ 15.10.09, 04:42 ]
Předmět příspěvku: 

kup ja si pridem vdacne tu klimu vymontovat aj normalne kurenie ti donesiem namiesto nej atd......

Autor:  slovacek.milos [ 15.10.09, 06:56 ]
Předmět příspěvku: 

známý ji má modrá kombi, s tažným, okna v elektrice, dovoz itálie, klima je značka delphi, na servis jezdí jednou za rok,

snad jediný problém gufero řemenice na klice a nějaký mechanik u břeclavi si nevěděl rady tak jezdí ke mně už 4 roky miloš

Autor:  deekay [ 15.10.09, 08:41 ]
Předmět příspěvku: 

shrekzv píše:
kup ja si pridem vdacne tu klimu vymontovat aj normalne kurenie ti donesiem namiesto nej atd......

ja sa tiez hlasim :D

Autor:  NOVON [ 15.10.09, 16:13 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
třeba u těch rozvodů se musí vahodit motor z pravého držáku jinak nestěláš řemenici kliky, alternátor stojí snad 6500 kč, chladič 3500,

u těch starších vozů kde je priorita klimatazace stojí hodina i 400 kč :shock: pro toho kdo musí jezdit po servisech miloš


Přesně,navíc jsou u starších aut s klimou jen problémy-hlavně úniky média..To pak jen doplnůješ a platíš..

Autor:  kwiko [ 15.10.09, 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ja by som sa toho nebal. Usporiadanie a aj diely su po roku 98 rovnake ako pri 1,3+posilnovac.
Pristup tam nieje superspicamegadobry,ako klasicke feldy 1,3 ale uz len dobry 8)

Alternator je tam 90A Magneton, ale ma uz uchytenie rovnake s ostatnymi koncernovymi autami, tak ked sa pokazi, ho mozes hodit daaaleko a namontovat Bosch/Valeo z nejakeho vraku...

klimachladic je drahsi, ale burat sa snad nechystas :lol:

Autor:  slovacek.milos [ 15.10.09, 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

NOVON píše:
slovacek.milos píše:
třeba u těch rozvodů se musí vahodit motor z pravého držáku jinak nestěláš řemenici kliky, alternátor stojí snad 6500 kč, chladič 3500,

u těch starších vozů kde je priorita klimatazace stojí hodina i 400 kč :shock: pro toho kdo musí jezdit po servisech miloš


Přesně,navíc jsou u starších aut s klimou jen problémy-hlavně úniky média..To pak jen doplnůješ a platíš..



nebo se ti zapráší chladič klimy v hadicích naroste tlak na 25 atm a švác a hadice stojí 7000 kč :shock: taky se mi líbí to doplnování média a na olej v kompresoru se kašle a pak se kompresor spálí, nebo ty splesnivělé zčernalé výparníky to musí být záhul na orgazmus :oops:

jsem si vzopoměl na jednu madam co má hluboko do kapsy a hodně velké úvěrové číslo mi vrátila auto že prej zvítězilo jiné s klimou,

to jiné už neklimuje, spojka prokluzuje, spadlou stahovačku jsem podepřel hokejkou, volnoběh nerží, dveře u spoluježdce nejdou otevřít, rádio je zakokodované, baterku vyřídil komfort tak zbyl jen velká úvěr :roll: miloš

Autor:  slovacek.milos [ 16.10.09, 06:42 ]
Předmět příspěvku: 

jsem si vzpoměl ještě na 1.6 felda s klimou co jsem ji dělal na servis,

ale po příjezdu domů zjistil borec velkou louži oleje pod motorem, do práce musel jet taxikem a najít si pořádného opraváře co mu vyměnil těsnění pod vanou,


těsnění pod vanou na 1.6 není tam je plech za 1000 kaček a kdo nerozezná olej od vody která z klimatizace teče tak má smůlu a já potažmo taky :D miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/