Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 04:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 1.3 MPi - nestartuje. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 9049
Příspěvek 1.3 MPi - nestartuje.
Felicia 1,3 MPi - nestartuje.

Problém: nerozsvítí se kontrolky (mžourají) napadlo mě vybítá baterie. Baterie má v klidu 14volt (cca) ale po zapnutí zapalování spadne na 4,9 volt. Tedy jsem ji vyndal hodil na nabíječku ale nenabíjí protože je nabitá. Je to baterie cca 2 měsíce stará.
Druhá baterie z jinýho auta udělá to stejný.

V čem může být problém co hledat?
Celkem to spěchá.

Dík D.


12.10.09, 14:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Videl bych to na nejaky "zkrat" nekde. Jestlize padne napeti az po sepnuti spinacky, koukal bych co je vsecnho pripojeny na spinanej okruh a hledal tam... Zkusil bych nejdriv odpojit zapalovani z okruhu a pak, pokud to nebude ono, dalsi komponenty. Osobne bych z intuice sahnul po tom zapalovani...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


12.10.09, 14:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
napadá mě jenom zkrat na něčem co je při zapnutym zapalování pod napětim...
osobně bych nejdřív zkontroloval kabely co jsou na + baterky, a pak bych asi šel po startéru a jeho spínání (protože snad nic jinýho nemá dostatečně dimenzovaný kabely na to aby se při proudu kterej způsobí úbytek napětí na baterce 9V neseškvařily - teda alespoň u 742)...
sice nevim jestli tohle bude k něčemu užitečný, ale co kdyby náhodou...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


12.10.09, 14:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jestliže po zapnutí zapalování klesne napětí na baterii a po jejím vyndání a připojení k nabíječce se nenabíjí, protože je na ní napětí, odpovídající nabité baterii, znamená to, že má baterie tak velký vnitřní odpor, že po zatížení napětí padá a po připojení k nabíječce zase letí nahoru. Prostě je KO.
Pokud by byla baterie OK a napětí na ni po zapnutí zapalování spadlo na tak málo, musela by se začít vařit a z něčeho by se muselo kouřit, protože ani při startování neklesá napětí pod 9V. Kde měříš tohle napětí?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


12.10.09, 14:59
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Hosi neeletricky, videli ste nekdy zkrat baterky ktera ma zkratovy proud 800A?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


12.10.09, 15:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Matthes píše:
Hosi neeletricky, videli ste nekdy zkrat baterky ktera ma zkratovy proud 800A?


Ja jo a proto pisu zkrat v uvozovkach :-)

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


12.10.09, 15:42
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nojo vlastne ty jses taky eletrickej :-)

Jinak co je to za baterku? A dobiji to auto poradne? Treba odesla kvuli tomu.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


12.10.09, 15:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
nevim jakej měla zkratovej proud, ale nedávno viděl... baterka to rozdejchala (ale studená teda rozhodně nebyla), kabely ke startéru se taky trošku ohřál (v taťkovo Drakoušovi se měnily trubky chlazení a kábl se zepoměl přivázat (baterka kvůli LPG daná k motoru), kabel ved kousek od vejfuku, takže po chvilce chodu motoru se protavila izolace a zkratovalo se to)...

na chybu v autě podle mě ukazuje:
Dawid130 píše:
Druhá baterie z jinýho auta udělá to stejný.

a napadá mě jenom ještě chyba měření nebo někde šílenej přechoďák...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


12.10.09, 15:52
Profil ICQ

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Jestli je tam někde zkrat, tak musí být cítit a snad i vidět. Kde měříš napětí? Přímo na baterce, nebo někde jinde? Spíš to vypadá na přechoďák na startéru, nebo ukostření.


12.10.09, 16:16
Profil
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ale zkrat tam neni, spis tam bude nejaka komponenta nefunkcni a nasledkem jeji desktrukce je tento jev. Jak pise Matthes, zkrat byl Dawid poznal. Myslim si, ze nema cenu resit jestli je to baterkou protoze Dawid pise, ze zkouseli jinou baterku a u ni je to stejny... Takze jak rikam hledat v okruhu kterej je spinanej spinackou...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


12.10.09, 18:04
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Napětí jsem narychlo měřil na baterii. Nepére to by znamenalo že i v ostatních autech by ta baterie byla KO ale v ostatních autech je OK a Stejná vada se projeví na jiné autobaterii.
Altík je celej repasovanej. Právě kvůli nefunkčnímu dobíjení, starý zůstalo snad jen šasi.


12.10.09, 18:04
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Majlanky píše:
zkrat byl Dawid poznal.


Taky si myslím ikdyž elektrice "vůbec nerozumím". :-)


12.10.09, 18:06
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Dawid130 píše:
Napětí jsem narychlo měřil na baterii.

Znamená to přímo na těch kulatých kontaktech baterie, nebo až na káblech na nich napojených? Jak už někdo psal, abys dostal napětí na dobré baterii pod 6V, to bys musel odebírat sakra velký proud a to by určitě něco shořelo...


12.10.09, 18:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Ano.

Jestli někde něco hořelo nevim. Cítit nic nebylo. Třeba jsou už obě baterie KO to já nevim. Ale obě v jiném autě točí normálně....


12.10.09, 18:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Když odpojíš svorku, zapneš to zapalování a jezdíš svorkou po kontaktu baterie, svařuje to?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


12.10.09, 18:28
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz