Š120 s hlavou na bezolovnatý benzín
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Š120 s hlavou na bezolovnatý benzín
Kolegovia,
skúste poradiť, pravda je to tak, že motory 120 sa robili aj s hlavou upravenou na spaľovanie bezolovnatého benzínu? Za číslom motora bola potom vyrazená 8čka...pravda je tak?
Si aj myslím, že mám guferká na vodítkach, bo mám temer nulovú spotrebu oleja, ale to si nie som istý...ale inak si tú nulovú spotrebu neviem vysvetliť...
http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... 120-a-125/
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
9.10.09, 15:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
dle me urban legend...kazdopadne to shod a uvidis - nidko neuveri...a i vzhledem k okolnostem vyroby v CSSR kde todle nikdo neresil, olovnateho benalu bylo dost to vidim nepravdepodobne...
jinak ja mam klasickou 120LS, nove poskladanou, a na 7tis km to spapalo 1l oleje...
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
9.10.09, 15:55 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
VeTeV píše: dle me urban legend...kazdopadne to shod a uvidis - nidko neuveri...a i vzhledem k okolnostem vyroby v CSSR kde todle nikdo neresil, olovnateho benalu bylo dost to vidim nepravdepodobne.... Nooo, pozor, to je vývozová 125ka r.v. 11/89. Vtedy už Fačka dávno mali aj sedlá, aj guferká...takže tam motor pre Natural mal význam...dokonca to malo takú srandu na rekuperáciu (či čo) výfukových plynov a tým pádom nižšie emisie...bolo to pod karburátorom...škoda, že som si to nenafotil...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
9.10.09, 16:11 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
takze uz nemas kde nafotit? nevim nikda jsem o tem neslysel - leda nejaka uprava - historii auta znas? nemohl to udelat kdosi pred tebou ?
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
9.10.09, 16:22 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Mám tie súčiastky niekde v garáži, tuším...dúfam, že som to nevyhodil...mohol by to byť vcelku unikát...to išla taká trubička z výfuku (bolo to pripojené tesne pod výfukovými zvodami na trubku výfuku) a tou sa privádzali výfukové plyny do priestoru pod karbec...asi to malo vplyv na emisie...ke´dže sa mi to nezdalo, tak som to jednoducho odmontoval...teraz mi je to už ľúto, bo to asik ozaj bol unikát...možno si to vyžadovali emisné predpisy v DE v r. 1989...auto mal odnovoti jeden Nemec, ktorý na aute nič nerobil, iba dal doň namontovať Webasto, anténu a autorádio, takže predpokladám, že tá sranda pod karbecom bola od výroby...ten Nemec sa vyznal v elektronike, ale v motoroch myslím, že nie...takže myslím, že to tam bolo odnovoti...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
9.10.09, 18:00 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Takže takto vyzerá číslo motora:
Je tam výrazná 8čka za číslom...ja som si 100% istý, že som to tu párkrát zachytil, že keď je za číslom takto 8čka, tak ide o motor uspôsobený na spaľovanie naturalu (= má tvrdené sedlá)...to tu teraz už nikto nevie? Ani Šemik, ani Kachnis, nikto?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
10.10.09, 20:30 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Šemik 120ku s osmičkou nikdy neviděl, ale veřím tomu, že to bude mít tvrzená sedla v tomto případě. Imperialisti sice byli nepřátelé zfanatizovaní amerikanismem, ale jejich prachy komunistům rozhodně nevadily a dost pochybuju o tom, že by soudruzi ohrožovali jeden z jejich zdrojů tím, že by takováhle drobná věc na autě nebyla upravena pro cizí podmínky.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.10.09, 20:38 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Jj, vývozne škodovky š120 pokiaľ viem, tak mali tvrdené sedlá.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
10.10.09, 21:02 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tak, mi to nedalo, bo už som si začal o sebe myslieť, že som blázon a sa mi to všetko snívalo, tak som si naštudoval publikáciu "Aby jezdili i v roce 2000" od M. R. Cedrycha a čože je tam napísané pri označeniach motorov:
Bum, čierne na bielom - ak je za číslom 8čka, tak pre 5 kanálovú hlavu boli použité tvrdené sedlá pre použitie bezolovnatého benzínu...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
10.10.09, 21:13 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
"... u Š135 se identifikační kód "8" neuvádí..."
tak proč maj všechny 3 bloky 742.135 co mam doma (teda 2 motory a jeden blok) za číslem 135 vyraženou 8? že by soudruzi z MB udělali někde chybu?
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
10.10.09, 22:10 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
asi se sekli 135ky meli tvrzeny sedla vzdy, jinak 8 za typem motoru je opravdu uprava hlavy na bezolovo..take se ke mne jeden takovy motor dostal, bohuzel v dobe kdy jsem mel jen sestinu sveho vozoveho parku a byl jsem jeste hloupy
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
10.10.09, 23:25 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Njn,som si nebol istý...ešte som zvedavý na tie guferká...zhodím ventildekel, ale sa mi nezdá, že by to bolo vidieť...ale Matthes na virte píše, žeby to malo byť vidieť, tak uvidíme...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.10.09, 07:59 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
pokud si posvítíš tak to uvidíš
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.10.09, 08:05 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
cedrycha moc nemuism, ale vidim to tedy prvne...
schod to a kdyztak blejskni - to me zajima
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
11.10.09, 11:20 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Už to dnes nedám, ale aj mňa to zaujíma...budúci weekend azda...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.10.09, 13:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|