Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Jak šetrně zaběhnout new lož. panve a p. kroužky ?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19436
Stránka 1 z 2

Autor:  Tonic [ 20.10.09, 15:39 ]
Předmět příspěvku:  Jak šetrně zaběhnout new lož. panve a p. kroužky ?

zdravím chtel bych vás požádat o rady na hore uvedený téma o poznatky at už jakýkoliv nejaky svuj postup mam namyšlený ale nikdy sem to nedělal tuhle operaci mam v hlavě jen teoretiše :arrow:

Autor:  darklord [ 20.10.09, 17:26 ]
Předmět příspěvku: 

nastuduj andrta, sekcia zabeh motoru.

Autor:  trady [ 20.10.09, 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

kontrolni otazka? jaky mas motor? :-D

ja kdyz sem si poslkladal motor tak sem ho zabihaval docel z ostra, prvních 1000 klidně, a delší trasy. Potom sem asi 100km jezdil tak jenom město. a pak sem mu dal kotel v oderskych vrších a oolí. a ted s tím jezdim jak hovado :-D motor porad svizny a to uz GO je nalitane nejakych 10 tis

Autor:  Ondras83 [ 20.10.09, 18:17 ]
Předmět příspěvku: 

já 1000 km pomalu jen v zelenym (do 3500)-> jezdil s tim táta, pak sem to dostal já, takže po těch 1000-1200 dostal pěkně přes držku ten motor a teď chodí hezky, startuje, jede jak z praku...35 tis po GO :wink:

Autor:  ferrari [ 20.10.09, 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

Presne, ako píše Ondra a Trady = prvých 1000 km zľahka a potom už normálne...

Autor:  VeTeV [ 20.10.09, 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

ja jsem mu dal 1200 kilaku zlehka - idelane zelene pasmo tockometru, a je dobre stridat rychlosti - tzn ne jen dlouha rovinka, ale proste podrazovat a pomalu ho zkouset zajet...

no a ve finale jsme s 1200km na hrbu vyjel do Svedska a vratil se ahle na tachaci pribylo 7tis km :-)) a to jsme mu uz proste zacal davat za ucho...

Autor:  darklord [ 20.10.09, 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

co blbnes milos? nejako ti uchadzaju prispevky...

Autor:  slovacek.milos [ 20.10.09, 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

darklord píše:
co blbnes milos? nejako ti uchadzaju prispevky...



čas ukáže vyměnit šálky a pak je zabíhat to je mimo můj obor podle mě to nejde, dělal jsem GO motorú do roku 95 a jakékoliv přehazovačky nebo skládačky s několika motorů neměli dlouhého trvání,

pouze výbrusy ale s již zaběhlým brusičem nebo vše origo nové miloš

Autor:  Tonic [ 20.10.09, 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

jo tak skladačka v podstatě to budou nové ložiska na jetých čepech kliky ale ta klika je nadherná nema moc najetýho no a hrnce překroužkovat tak podle meho nazoru zezačatku žadna divočina ale určitě to nedusit podtočený a nehonit to jako zdutou kozu tak akurát :idea:

Autor:  Tonic [ 20.10.09, 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

a dik za rady chlapy budou se hodit :)

Autor:  Jarda S. [ 20.10.09, 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

nádherná může bejt sebevíc hlavně aby nebyla šišatá :wink:

Autor:  Tonic [ 20.10.09, 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

tak zalomena je tak jak má byt myslím čepy že vypadají že přebrus nepotřebují

Autor:  fatal [ 20.10.09, 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavně se nenech "unést"... Jsem po poskládání motoru (ne GO, jen malé opravy a překopávačky) chtěl ty díly nějak lehce zajet aspoň tak 500km a už po nějakých 50km mě chytl rapl a přetočil jsem to na plný kotel přes 5000... :roll:

Autor:  Tonic [ 20.10.09, 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

a mělo to nejaký následky???

Autor:  patrik-hp [ 20.10.09, 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tonicu,proč si nekoupíš celou novou pístovou sadu?A třeba rovnou nenecháš přebrousit ložiska na klice?Není to drahý a hlavně je to na několik let....

Jinak se raději vyvaruj závodního stylu jízdy,když ti kruhy zatim nepasujou do vložek... :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/