Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

startování
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19457
Stránka 1 z 1

Autor:  kozina [ 21.10.09, 19:28 ]
Předmět příspěvku:  startování

Fav.136 r.v.89
Po problémech se startováním jsem zjistil jednu zásadní věc :Dřiv auto než nastartovalo tak byl porod .Ted jsem zjistil že když několikrat před startem prošlápnu plyn.pedál auto chytne na první brnknutí i dnes když bylo -2 stupně kde je problem.......
není v riti pal čerpadlo

Autor:  Jarda S. [ 21.10.09, 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

když šlápneš na plyn tak aktivuješ sytič :lol: :lol:

Autor:  slavik74 [ 21.10.09, 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

kozina : to snad ani nemyslíš vážne...

Autor:  kozina [ 21.10.09, 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

slavik74 píše:
kozina : to snad ani nemyslíš vážne...

no to myslím vážně vím že když šlápnu na plyn tak aktivuji sytič ale auto hned zhasne a pak až na potřetí obtížně startuji ale když plyn pedál sešlápnu min. 6x tak auto chytá bez problémů.Měl jsem knížku na passata benzínák a tam se píše že při obtížných startech nekolikrát sešlápnout plyn a startovat .........důvod dochází prý při horkém motoru k odpaření benzínu z karburátoru
na tom volksw.je namontován defacto stejnej pieburg jak na fav.

Autor:  Jarda S. [ 21.10.09, 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

jistě akcelerační pumpička napumpuje nenzín do sání a pak líp chytá

Autor:  kozina [ 21.10.09, 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

kozina píše:
slavik74 píše:
kozina : to snad ani nemyslíš vážne...

no to myslím vážně vím že když šlápnu na plyn tak aktivuji sytič ale auto hned zhasne a pak až na potřetí obtížně startuji ale když plyn pedál sešlápnu min. 6x tak auto chytá bez problémů.Měl jsem knížku na passata benzínák a tam se píše že při obtížných startech nekolikrát sešlápnout plyn a startovat .........důvod dochází prý při horkém motoru k odpaření benzínu z karburátoru
na tom volksw.je namontován defacto stejnej pieburg jak na fav.
TAK nevím ale je to original knížka kde píšou postup při startu studeného motoru a jiných problémech při startu

Autor:  kozina [ 21.10.09, 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
jistě akcelerační pumpička napumpuje nenzín do sání a pak líp chytá

tak porad kde je problém pádá mně benzín nedrží pal.čerpadlo............

Autor:  stopo [ 21.10.09, 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

no mam doma favorita a po dlhsom oddychu (2 ho a viac) zo 2 az 3 krat stlacim plyn a potom startujem

treba skusit parkrat postlacat plyn a nechat potom vsetko v klude zo 10-15 min a skusit nastartovat ked nepôjde tak môze byt problem v jednej suciastke no neviem ako sa vola ale nachadza sa hned pod vzduchovym filtrom a poial je origianal ma oranžovu farbu ak nie tak ma čiernu no a tato suciastka zabranuje padaniu paliva späť do nadrže ak je prasknuta tak sa zle startuje

Autor:  patrik-hp [ 21.10.09, 22:41 ]
Předmět příspěvku: 

Kozino jsi další,kdo nemá na karburátoru,seřízený sytič... :wink: Probudí se ti totiž až když mrzne :) :wink:

Autor:  trady [ 22.10.09, 01:34 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
Kozino jsi další,kdo nemá na karburátoru,seřízený sytič... :wink: Probudí se ti totiž až když mrzne :) :wink:


a jak se serizuje sytic na favu?

Autor:  congy [ 22.10.09, 05:23 ]
Předmět příspěvku: 

Hodne zdaru ja som sa natrapil. Nakoniec to aj tak skoncilo repase karbecu. Na namontovanom karbeci to moc dobre nenastavis. V knizke andrt malina je to cele popisane dopodrobna aj nastavenie.

Autor:  kozina [ 22.10.09, 17:40 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
Kozino jsi další,kdo nemá na karburátoru,seřízený sytič... :wink: Probudí se ti totiž až když mrzne :) :wink:

no myslím si že sitič bude asi v pohodě seřizoval mě to jeden chlapek při paltestu jak jsem psal jinde tak po týdenní dovolene v SRPNU jsem ho nemohl deset min nastartovat jak kdyby tam nebylo palivo dnes jsem sehnal ac pupmpu tak v sobotu zkusím měnit

Autor:  ferrari [ 22.10.09, 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
Kozino jsi další,kdo nemá na karburátoru,seřízený sytič... :wink: Probudí se ti totiž až když mrzne :) :wink:
Presne to ma napadlo...síce nejak extra nepoznám Favo karby, ale ke´d nechce chytiť a po 6 nastreknutiach akc. pumpičkou v poho naštartuje, tak mi to príde na nefunkčný sýtič...

Autor:  darklord [ 22.10.09, 17:58 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
patrik-hp píše:
Kozino jsi další,kdo nemá na karburátoru,seřízený sytič... :wink: Probudí se ti totiž až když mrzne :) :wink:
Presne to ma napadlo...síce nejak extra nepoznám Favo karby, ale ke´d nechce chytiť a po 6 nastreknutiach akc. pumpičkou v poho naštartuje, tak mi to príde na nefunkčný sýtič...


diky bohu za manual, co?

Autor:  Pech. [ 22.10.09, 18:31 ]
Předmět příspěvku: 

nejspíš se tam zasekává něco na cestě mezi bimetalem a přívěrou...

zkus to vyčistit a promazat.. je to taková soustavička zdánlivě nesmyslnejch páček

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/