|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Jízda při studeném motoru
Autor |
Zpráva |
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Jízda při studeném motoru
Ahoj, mám takový problém když je takhle je venku okolo 0°C a nastartuju svou š105 a hned vyjedu tak když přidám víc plynu tak než aby to zrychlovalo, tak jako kdyby se hádala a spíš začne spomalovat čím by to mohlo být?, j ještě sem nenapsal, dělá to např. na dvojku pod 25km/h nad tuto hodnotu to celkem jede.
|
18.10.09, 13:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To je normální, jestli máš v plánu jiný motor tak to dělej jako já, start na sytič, rozjezd na 1, vytočit co to jde na plný plyn, sytič zavřít a jet tak dokud se to aspoň nějak nezahřeje, pak už lze jet víc normálně a uvedený jev se neprojevuje.
Pokud motor nemáš v plánu měnit, tak jezdi s víc otevřeným sytičem.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.10.09, 13:14 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Jo je to opravdu normální, prostě ten motor je studenej tak se mu moc nechce. Já nastartuju, trochu to proplynuju, zdá se mi že kam až to proplynuju tak tam to pak jede i studený, takže tak cca k 2500 -3000 ot. Když se pak rozjedeš tak nedávej plnej plyn ale třeba jenom půlku a až ten kvalt trochu rozjedeš, tak šlápni na plyn. Motor si sice asi ještě kuckne ale už to celkem půjde.
|
18.10.09, 13:59 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Jesus Maria, čoho sa tu človek nedožije však to je úplne normálne! Motor je studený, benzín kondenzuje na studených stenách nasávacieho potrubia a nedostáva sa do valcov...na čo myslíš, že je tam sýtič
Ja to riešim tak, že naštartujem na sýtič, hne´d ho stiahnem, tak ab ymal motor tak cca 1300 ot a jemne vyrazím. akonáhle zaradím prevod na ktorom chcem trvale ísť (=po meste 4ku), tak sýtič úplne vypnem...ale keď sa blížim ku križovatke, tak zasa pridám jemne sýtič...po križovatke zasa 4 a sýtič vypnem...proste, kým motor nemá 80 st tak to chce citlivo...a v zime aj keď motor dosiahne 80 st, tak ešte nie je prehriate sanie...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
18.10.09, 14:08 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
ferrari: Tak s tímhle s tebou souhlasím, motor podle teploty je prohřátý, ale ještě není.
|
18.10.09, 14:11 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Tak sem to vyřešil, už je vše v pořádku, zkontroloval sem předstih a ejhle cca -3 tak sem se nemohl divit, dal sem ho na 2° seřídil karbec a najednou jede krásně. Stačilo nakonec jen základní nastavení motoru a je vše v pořádku
|
22.10.09, 10:24 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
A možno to aj bude tým, že sa oteplilo
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
22.10.09, 14:44 |
|
|
ppavel
Příspěvky: 261 Bydliště: Horní Planá, prdel zakopaná
|
Teda nevim já když nastartuju na plnej sytič, stáhnu ho aby motor šel tak na 1500ot a vyrazim. Nic neškube, neskáče a jede jak má, jak je tam 50st.C tak ho vypnu uplně a nemám problem se škubáním, nebo že by se to dusilo, volnoběh drží plynule ale nižší, jen při rozjezdu to chce ještě malinko víc plynu než když je ohřátej ale jinak pohoda. Jen nemám uplně seriový provedení, mám eRkový leštěný a zvětšený sání, silnou podložku pod karbecem, karbec po repasi a přetěsněnej, svíčky kabely a vše co k tomu patří je nový..... jo a taky mám ETZ 06
jinak v létě jsem nastartoval, hned vyjel a po 300metrech sytič uplně dolu, ručička teploměru olizovala 40tku, a jelo to uplně stejně jako normálně ohřátý..
Když jsem měl ještě starou 105ku tak ta skákala a škubala ještě při 60-70st a volnoběh ještě kolísal... ale ta měla svoje nejlepší léta za sebou, ale zapalování, karbec a vše okolo bylo po repasu.
_________________ Kdybych to byl bejval věděl......
|
22.10.09, 15:32 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
je to dost o seřízení, ale na studenej motor se u starších škodovek prostě musí s citem, v malých otáčkách.
já nastartuju na plnej sytič, uberu ho na 1500-2000, vyjedu, když vidím že nebudu zpomalovat, zavřu ho úplně skoro hned, po městě, kde potřebuju nižší otáčky, a rozjezdy si ho nechám na minimálně 1500 a ubírám s roustoucí teplotou... na 50-60 zavřu úplně vždy...
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
22.10.09, 19:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|