Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Ford mondeo combi 2.0 TDI https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19501 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | pll18 [ 24.10.09, 10:10 ] |
Předmět příspěvku: | Ford mondeo combi 2.0 TDI |
Vymieňam olej a je tam taký šroub na olejovom filtri keď ho odkrútim tak ten filter vypadne je tam ľavý závit a nechce povoliť čo s tým???????? |
Autor: | slovacek.milos [ 24.10.09, 11:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford mondeo combi 2.0 TDI |
pll18 píše: Vymieňam olej a je tam taký šroub na olejovom filtri keď ho odkrútim tak ten filter vypadne je tam ľavý závit a nechce povoliť čo s tým???????? asi tam nebude lavý závit zkus krutít naopak miloš |
Autor: | pll18 [ 24.10.09, 11:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tam je šipka a nejde ani doľava a ani doprava. |
Autor: | slovacek.milos [ 24.10.09, 15:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
a si fakt přesvědčený že krůtíš na moru 2.0TDi ford mondeo mondea měli od roku 1993 do roku 2001 1.8 TD a pak 1.8 TD TCi a od roku 2001 je motor 2.0 TDCi tak první co budeš muset při hledání pomoci říct kod motoru, obsah.výkon, rok výroby 2.0 TDi u mondea tos to nějak dokroutil , to mi připadá jak v rusku tam napíšou máma a čtou to jako táta, nebo M jako metro hledáš díru do země a a ono je to M zastávka tramvaje miloš |
Autor: | NOVON [ 24.10.09, 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
mondea měli od roku 1993 do roku 2001 1.8 TD a pak 1.8 TD TCi a od roku 2001 je motor 2.0 TDCi.. No přesněji od 93 1.8 TD ENDURA,od 9/2000 (Mondeo MK3) 2.0 TDDi DURATQRG Di a od 6/2002 pak už comonraily 2.0 TDCi DURATQRG-TDCi..Ten motor TDDi je obdoba TDi s rotačním čerpadlem od VW..Není tak choulostivý na naftu jako TDCi s comonrailem..Jinak tyhle motory nemaji klasický olejový filtr,ale vložku olej filtru..Měl by tam být normální pravý závit a měl by se vyměnit i těsnící okroužek-u kvalitních filtrů bývá součástí balení.. Nevím jestli jsem se trefil,bo nenapsal ročník atd.. |
Autor: | Jiri [ 24.10.09, 21:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
napis co to je za mondeo rocnik a co presne za motor....pokud 2.0 tak asi TDCi a tam je vlozka a normalni pravy zavit..... |
Autor: | slovacek.milos [ 25.10.09, 11:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
NOVON píše: mondea měli od roku 1993 do roku 2001 1.8 TD a pak 1.8 TD TCi a od roku 2001 je motor 2.0 TDCi.. No přesněji od 93 1.8 TD ENDURA,od 9/2000 (Mondeo MK3) 2.0 TDDi DURATQRG Di a od 6/2002 pak už comonraily 2.0 TDCi DURATQRG-TDCi..Ten motor TDDi je obdoba TDi s rotačním čerpadlem od VW..Není tak choulostivý na naftu jako TDCi s comonrailem..Jinak tyhle motory nemaji klasický olejový filtr,ale vložku olej filtru..Měl by tam být normální pravý závit a měl by se vyměnit i těsnící okroužek-u kvalitních filtrů bývá součástí balení.. Nevím jestli jsem se trefil,bo nenapsal ročník atd.. a stou vložkou pokud neumíš tahat se dá krůtit doleva i doprava podle libosti neomezeně dlouho miloš |
Autor: | mišo [ 25.10.09, 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja som nedavno menil svagrovi na mondeu olej s filtrom, myslim ze tam bol pravy zavit a ten to mal tiez poriadne zatiahnute musel som pouzit taky fajn hasak, ale opatrne je to plast, neskor som si zohnal taky kluc na filtre s tym to ide v pohode |
Autor: | slovacek.milos [ 26.10.09, 08:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
mišo píše: ja som nedavno menil svagrovi na mondeu olej s filtrom, myslim ze tam bol pravy zavit a ten to mal tiez poriadne zatiahnute musel som pouzit taky fajn hasak, ale opatrne je to plast, neskor som si zohnal taky kluc na filtre s tym to ide v pohode já ti řeknu všeobecně těch povolovátek na filtry mám dva šuplíky a stane se že použiju i hasák nebo majzl, když odbočím tak jsem v pátek povoloval svíčky na 307 SW měly tam být snad 30.000 km jsem si připadal jak při utáhování hlavy dvě hodiny čtyři svíčky a nervy že zničím závit nebo prdne svíčka miloš |
Autor: | IceBear [ 26.10.09, 11:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
307 byly vůbec vypečený auta, ač jsem žádné nevlastnil a vlastně ani neřídil, osobních zkušeností s nima mám hromady |
Autor: | slovacek.milos [ 26.10.09, 11:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
IceBear píše: 307 byly vůbec vypečený auta, ač jsem žádné nevlastnil a vlastně ani neřídil, osobních zkušeností s nima mám hromady jako děláš to? někde v servosu, třeba děláš spojku vytáhneš poloosy a gufera pak tečou, jen dolít olej do převodovky no to je marazmus, hrůza nebo vykochat bvaterku i s filtrboxem. snad před rokem jsem kochal ventilátor a byl tam molitan, klapka se těžce zasárá i s předepsaným olejedm je tam interval 20.000, nedej bože ve vedru na auto sříknout studenou vodou ti praskne čelní i střecha, svody výfuku za studena pohoníš a můžeš měnit, nic moc teda miloš |
Autor: | IceBear [ 26.10.09, 12:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne Miloši, nedělám jim servis. Ale.. dva chudáky, co zůstali viset s 307 v noci o víkendu jsem táhl asi 30 km do nejbližšího města (jednou Fávem, jednou Fiestou), závada neznámá, ta starší 307 měla najeto 650km. Šéf vývoje u nás ve firmě měl 307 SW, polovinu doby to stálo v servisech a já musel co týden poslouchat, jak se mu tam pořád něco sere. Dalšího jsem potkal na benzince na D1 s tím, že mu nejedou stěrače (bylo takové to super podzimní počasí, mlha, déšť), tak jsem ho hodil do Brna Fávem.. pochvaloval si, jak takový veterán pěkně jede, topí, svítí a stírá Další zoufalec u nás na parkovišti chtěl vědět, kamže se lije voda do ostřikovačů, protože mu to neostřikuje (nádržku měl plnou, jen měl starost, jestli to nelil někam jinam), závada-prostě motorky stávkovaly (ale nevím, jestli elektronika nebo ty motorky)... Jeden fanoušek Peugueotů mě docela agrasívně na jednom fóru vysvětlil, že to nemá nic společného s Francouzama, že se v tom sere elektronika Siemens.. Mno mně je to celkem putna a myslím, že těm majitelům asi taky. Pro ně bylo důležitější, že se s tím nedalo pokračovat v jízdě |
Autor: | NOVON [ 26.10.09, 16:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj francouzké vozy jsou pěkné,pohodlné,mechanicky celkem odolné,ani moc nereznou,ALE ELEKTRIKA JE TAM PĚKNĚ ZMRŠENÁ... |
Autor: | NOVON [ 10.11.09, 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo tak na tom filtru jsem dneska taky skončil .Uprostřed toho plastového klobouku je něco jako vypuštáček,aby ti negichnul olej do ksichtu,ten jsem oddělal,ale ten plastový klobouk ani za krysta!! Podle mě je na to nějaký spešl "ořech" či co..Je tam sice šestihran na 36-ku klíč,ale ujíždíto,bo je to plast..No zítra budu špekulovat dál..Kua to jsou výmysly a pasti,není nad klasický olejový filtr.. |
Autor: | slovacek.milos [ 10.11.09, 18:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
NOVON píše: Jo tak na tom filtru jsem dneska taky skončil .Uprostřed toho plastového klobouku je něco jako vypuštáček,aby ti negichnul olej do ksichtu,ten jsem oddělal,ale ten plastový klobouk ani za krysta!! Podle mě je na to nějaký spešl "ořech" či co..Je tam sice šestihran na 36-ku klíč,ale ujíždíto,bo je to plast..No zítra budu špekulovat dál..Kua to jsou výmysly a pasti,není nad klasický olejový filtr.. ty plastové klobouky se dotahují zlehka tam děsní ten okroužek moment někdy píšou na klobouk, a pokud měníš olej první filtr a pak olej v tom filtru je jak kdy i půl litru oleje a jak vytáhneš ten filtr tak vyteče do vany pak si piš jaký filtr a komu máš snad tři druhy filtrů slouhé krátké a pak s takovým zobáčkem dole, a pozná se to podle čísla motoru a motory se neevidují tak si to piš na stěnu kdo tam co má miloš |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |