Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

litání otáčkoměru
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1953
Stránka 1 z 1

Autor:  kohy [ 25.9.06, 05:48 ]
Předmět příspěvku:  litání otáčkoměru

rapid 130 lítá mi otáčkoměr při 2000 ot +-500-1000ot přitom motor běží pravidelně po go poradte čím to jinak vše ok

Autor:  Jarda S. [ 25.9.06, 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

tohle naznačuje přícházející problém v zapalování

Autor:  Vašek Tábor [ 26.9.06, 12:05 ]
Předmět příspěvku: 

Neviděl bych to až tak kriticky, možná je jenom na odchodu otáčkoměr nebo kablíky k němu. U toho bych začal, protože takový rozdíl v otáčkách by se už projevil i na chodu motoru. Kámošce se to stává u Fa, ale s tím rozdílem že si někdy sednou otáčky až na nulu a chvíli neukazuje. A při zhasnutí motoru ukáže třeba 5000 a spadne dolů.

Autor:  Jarda S. [ 26.9.06, 14:20 ]
Předmět příspěvku: 

to nevim někdo už to tu řešil a asi 14 dní potom mu odešla cívka nebo něco v zapalování

Autor:  Vašek Tábor [ 26.9.06, 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

Možný je všechno, ale otáčkoměr je řízený impulzy z cívky a kdyby cívka takhle blbě pálila, tak by auto skákalo jak koza. Spíš jestli ta cívka neodešla jako následek třeba zkratu v otáčkoměru. Ale jak říkám, možný je všechno.

Každopádně bych začal drátama, ty bych prověřil jako první, pak třeba zkusit jinou cívku.

Autor:  mrpichanda [ 26.9.06, 20:09 ]
Předmět příspěvku:  re

to maš normal čo chceš však nemaš nové auto a časom sa všetko rozlieta ak maš nový otačkomer tak potom bude niekde chyba

Autor:  Šemik [ 27.9.06, 12:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: re

mrpichanda píše:
to maš normal čo chceš však nemaš nové auto a časom sa všetko rozlieta ak maš nový otačkomer tak potom bude niekde chyba



Nemyslím si že by to bylo způsobeno starým otáčkoměrem, ty z Palu jsou spolehlivé. Tipnul bych si na drát od cívky k otáčkoměru.

Autor:  kohy [ 27.9.06, 18:27 ]
Předmět příspěvku:  už bez problemů

tak to byl rozělovač mel už velké vůle dalo se snim točit +-15 st a žadne změny nebyli po výměně to šlape v pohode a řekl bych že to daleko lepe táhne

Autor:  Bukaj [ 27.9.06, 20:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: re

Šemik píše:
mrpichanda píše:
to maš normal čo chceš však nemaš nové auto a časom sa všetko rozlieta ak maš nový otačkomer tak potom bude niekde chyba



Nemyslím si že by to bylo způsobeno starým otáčkoměrem, ty z Palu jsou spolehlivé. Tipnul bych si na drát od cívky k otáčkoměru.


Tak mne napadá, zda PAL dělal taky kulaté otáčkoměry, nebo jen ty hranaté (sdružená přístrojovka). Já mám dva kulaté a oba jsou z Polska, nebo odkud... (Mera Lumel)... a dávaly se do originálních československých přístrojovek s kulatými budíky

Autor:  MAJO [ 27.9.06, 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

Určite ich robil aj PAL. Mal som v rukách tri. Jeden z užovky, myslím že r.79 bol PAL robený s tranzistormi, druhý kupovaný ako náhradný diel
v mototechne v 80-tych rokoch bol MERA-LUMEL, tiež tranzistorový a tretí z emka r.88 bol tiež PAL, ale už s integrovaným obvodom MAF 115.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/