Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
monojetronic https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19552 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | audi84301 [ 28.10.09, 07:43 ] |
Předmět příspěvku: | monojetronic |
moze mat vplyv netesnost vyfuku vplyv na volnobezne otacky u motora s katalyzatorom?jednobodovy vstrek |
Autor: | Jarda S. [ 28.10.09, 07:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
záleží kde je ta netěsnost |
Autor: | Viky [ 28.10.09, 08:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli je to pred lambda sondou, tak to ma zasadni vliv a je taky mozny ze to auto bude zrat jak tank. |
Autor: | NOVON [ 28.10.09, 12:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím,že ne,pokud je netěsnost až za lambdou..Co ti to dělá? |
Autor: | slovacek.milos [ 28.10.09, 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
NOVON píše: Myslím,že ne,pokud je netěsnost až za lambdou..Co ti to dělá? to by mě taky zajímalo co to dělá a ten jetronik to je co za značku auta, z e škodovek se dá jetronik vyrobit jen z ekotriniku a vlastně i z BMM miloš |
Autor: | IceBear [ 28.10.09, 20:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: Jestli je to pred lambda sondou, tak to ma zasadni vliv a je taky mozny ze to auto bude zrat jak tank. U Fáva 135B něco kolem 0,5l na 100, skoro statistická chyba. Měl jsem to hodně rozpojené hned za motorem(tak 2mm mezera ve spoji parohy-první díl výfuku, najel jsem s tím kraválem tak asi 800km, tři tankování). Taky jsem čekal vysokou spotřebu, ale nic Note: jezdím za cca 8,5l/100km Note2: ale jezdil jsem stylem o něco lehčí noha na plynu, v civilizaci to nad 2500ot/min dělalo šílený rozruch |
Autor: | slovacek.milos [ 28.10.09, 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
IceBear píše: Viky píše: Jestli je to pred lambda sondou, tak to ma zasadni vliv a je taky mozny ze to auto bude zrat jak tank. U Fáva 135B něco kolem 0,5l na 100, skoro statistická chyba. Měl jsem to hodně rozpojené hned za motorem(tak 2mm mezera ve spoji parohy-první díl výfuku, najel jsem s tím kraválem tak asi 800km, tři tankování). Taky jsem čekal vysokou spotřebu, ale nic Note: jezdím za cca 8,5l/100km Note2: ale jezdil jsem stylem o něco lehčí noha na plynu, v civilizaci to nad 2500ot/min dělalo šílený rozruch fávo máš motronik a on se ptá na jetronik miloš |
Autor: | IceBear [ 28.10.09, 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, to jsem pochopil, ale myslel jsem, že i u monotronicu bude mít otevřený výfuk před lambdou velký vliv na spotřebu |
Autor: | slovacek.milos [ 28.10.09, 21:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
klasický problém této debaty je identifikace vozidla pravděpodobně se jedná o audi r.v.88 obsah 1.8 a chybí kod motoru tam se dělali čtyři motory, pokud se týče lambády tak její vliv na spotřebu se měří voltmetrm hodnoty které má vykazovat jsou 0.04-1V a jíné jsou mimo toleranci a mají vliv na spotřebu i volnoběh, ranní střelbu a podobně, jiná diagnostika u tohoto auta nejde dělat, lambáda taky neměří každou hodnotu, prostě pokud je kyslíku moc neví, na vagu u feldy se ti objeví místo 0.97-1.07 000, prostě neví a to jsou ty nuly, miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 28.10.09, 21:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
IceBear píše: Jo, to jsem pochopil, ale myslel jsem, že i u monotronicu bude mít otevřený výfuk před lambdou velký vliv na spotřebu jinak monotronik co tím myslíš mono je jednobodový vstřik a pak je jetronik nebo motronik tak už pak monomotronik třeba miloš |
Autor: | NOVON [ 30.10.09, 02:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
MILOŠ: MONOJETRONIC=JEDNOBODOVÝ VSTŘIK. Je to vlastně BMM jen to má jiný název.Jinak u A80 je to kód motoru PM,u VW je to ABS,RP.. |
Autor: | werty [ 30.10.09, 04:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
NOVON píše: Je to vlastně BMM jen to má jiný název. To není tak docela pravda. Mono-Jetronic se liší od Mono-Motronicu hlavně tím že jeho součástí není integrované elektronické zapalování... (ECU řídí jen vstřikování nikoliv zapalování) což je rozdíl dost podstatný. Lepší by bylo říct že Mono-Motronic z Mono-Jetronicu vychází a je jeho jakousi modernizací neboli je to jeho další vývojový stupeň. |
Autor: | Jarda S. [ 30.10.09, 07:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
NOVON píše: MILOŠ: MONOJETRONIC=JEDNOBODOVÝ VSTŘIK. Je to vlastně BMM jen to má jiný název.Jinak u A80 je to kód motoru PM,u VW je to ABS,RP.. jak bylo řečeno jetronic neřídí zapalování |
Autor: | audi84301 [ 30.10.09, 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | audi 80 1.8 PM |
ano mono jetronic je podobne ako u boshmonotronic mam ten motor v audine 1.8s PM a mam tu netesnost pred lamdov otacky mi trochu skacu ?ma tu netesnost hned po zvodoch co ide 1diel vyfuku a potom mam lamdu |
Autor: | NOVON [ 31.10.09, 03:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak netěsnost odstraň a uvidíš,ne? Mj,je tam ''dost dobry přístup''..:-l |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |