Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

monojetronic
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19552
Stránka 1 z 2

Autor:  audi84301 [ 28.10.09, 07:43 ]
Předmět příspěvku:  monojetronic

moze mat vplyv netesnost vyfuku vplyv na volnobezne otacky u motora s katalyzatorom?jednobodovy vstrek

Autor:  Jarda S. [ 28.10.09, 07:45 ]
Předmět příspěvku: 

záleží kde je ta netěsnost :wink:

Autor:  Viky [ 28.10.09, 08:46 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli je to pred lambda sondou, tak to ma zasadni vliv a je taky mozny ze to auto bude zrat jak tank.

Autor:  NOVON [ 28.10.09, 12:54 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím,že ne,pokud je netěsnost až za lambdou..Co ti to dělá?

Autor:  slovacek.milos [ 28.10.09, 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

NOVON píše:
Myslím,že ne,pokud je netěsnost až za lambdou..Co ti to dělá?


to by mě taky zajímalo co to dělá a ten jetronik to je co za značku auta, z

e škodovek se dá jetronik vyrobit jen z ekotriniku a vlastně i z BMM 8) miloš

Autor:  IceBear [ 28.10.09, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
Jestli je to pred lambda sondou, tak to ma zasadni vliv a je taky mozny ze to auto bude zrat jak tank.

U Fáva 135B něco kolem 0,5l na 100, skoro statistická chyba. Měl jsem to hodně rozpojené hned za motorem(tak 2mm mezera ve spoji parohy-první díl výfuku, najel jsem s tím kraválem tak asi 800km, tři tankování). Taky jsem čekal vysokou spotřebu, ale nic :shock:
Note: jezdím za cca 8,5l/100km
Note2: ale jezdil jsem stylem o něco lehčí noha na plynu, v civilizaci to nad 2500ot/min dělalo šílený rozruch :P

Autor:  slovacek.milos [ 28.10.09, 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

IceBear píše:
Viky píše:
Jestli je to pred lambda sondou, tak to ma zasadni vliv a je taky mozny ze to auto bude zrat jak tank.

U Fáva 135B něco kolem 0,5l na 100, skoro statistická chyba. Měl jsem to hodně rozpojené hned za motorem(tak 2mm mezera ve spoji parohy-první díl výfuku, najel jsem s tím kraválem tak asi 800km, tři tankování). Taky jsem čekal vysokou spotřebu, ale nic :shock:
Note: jezdím za cca 8,5l/100km
Note2: ale jezdil jsem stylem o něco lehčí noha na plynu, v civilizaci to nad 2500ot/min dělalo šílený rozruch :P


fávo máš motronik a on se ptá na jetronik miloš

Autor:  IceBear [ 28.10.09, 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, to jsem pochopil, ale myslel jsem, že i u monotronicu bude mít otevřený výfuk před lambdou velký vliv na spotřebu :wink:

Autor:  slovacek.milos [ 28.10.09, 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

klasický problém této debaty je identifikace vozidla pravděpodobně se jedná o audi r.v.88 obsah 1.8 a chybí kod motoru :roll: tam se dělali čtyři motory,

pokud se týče lambády tak její vliv na spotřebu se měří voltmetrm hodnoty které má vykazovat jsou 0.04-1V a jíné jsou mimo toleranci a mají vliv na spotřebu i volnoběh, ranní střelbu a podobně, jiná diagnostika u tohoto auta nejde dělat,

lambáda taky neměří každou hodnotu, prostě pokud je kyslíku moc neví, na vagu u feldy se ti objeví místo 0.97-1.07 000, prostě neví a to jsou ty nuly,

:| miloš

Autor:  slovacek.milos [ 28.10.09, 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

IceBear píše:
Jo, to jsem pochopil, ale myslel jsem, že i u monotronicu bude mít otevřený výfuk před lambdou velký vliv na spotřebu :wink:


jinak monotronik co tím myslíš mono je jednobodový vstřik a pak je jetronik nebo motronik tak už pak monomotronik třeba miloš

Autor:  NOVON [ 30.10.09, 02:40 ]
Předmět příspěvku: 

MILOŠ: MONOJETRONIC=JEDNOBODOVÝ VSTŘIK. Je to vlastně BMM jen to má jiný název.Jinak u A80 je to kód motoru PM,u VW je to ABS,RP.. ;-)

Autor:  werty [ 30.10.09, 04:48 ]
Předmět příspěvku: 

NOVON píše:
Je to vlastně BMM jen to má jiný název.


To není tak docela pravda. Mono-Jetronic se liší od Mono-Motronicu hlavně tím že jeho součástí není integrované elektronické zapalování... (ECU řídí jen vstřikování nikoliv zapalování) což je rozdíl dost podstatný. Lepší by bylo říct že Mono-Motronic z Mono-Jetronicu vychází a je jeho jakousi modernizací neboli je to jeho další vývojový stupeň. :wink:

Autor:  Jarda S. [ 30.10.09, 07:13 ]
Předmět příspěvku: 

NOVON píše:
MILOŠ: MONOJETRONIC=JEDNOBODOVÝ VSTŘIK. Je to vlastně BMM jen to má jiný název.Jinak u A80 je to kód motoru PM,u VW je to ABS,RP.. ;-)


jak bylo řečeno jetronic neřídí zapalování

Autor:  audi84301 [ 30.10.09, 19:01 ]
Předmět příspěvku:  audi 80 1.8 PM

ano mono jetronic je podobne ako u boshmonotronic mam ten motor v audine 1.8s PM a mam tu netesnost pred lamdov otacky mi trochu skacu ?ma tu netesnost hned po zvodoch co ide 1diel vyfuku a potom mam lamdu

Autor:  NOVON [ 31.10.09, 03:45 ]
Předmět příspěvku: 

No tak netěsnost odstraň a uvidíš,ne? Mj,je tam ''dost dobry přístup''..:-l

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/