Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Po výměně těsnění nepravidelný chod po nastartování
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19622
Stránka 1 z 2

Autor:  Ladin [ 1.11.09, 21:04 ]
Předmět příspěvku:  Po výměně těsnění nepravidelný chod po nastartování

Jedná se o felicii 1.3 MPI,muselo se nechat vyměnit těsnění pod hlavou+olej(před tam byl 10W40,teď 15W40).Teď když nastartuju studený motor,tak běží nevyrovnaně, po přidání, otáčky padají až moc nízko,prostě mi to přijde jako by nesepnul ,,sytič".Po chvíly už v poho,štve mě to, protože před tím to bylo v poho.Netuším co s tím mohli udělat?

Autor:  slovacek.milos [ 1.11.09, 21:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po výměně těsnění nepravidelný chod po nastartování

Ladin píše:
Jedná se o felicii 1.3 MPI,muselo se nechat vyměnit těsnění pod hlavou+olej(před tam byl 10W40,teď 15W40).Teď když nastartuju studený motor,tak běží nevyrovnaně, po přidání, otáčky padají až moc nízko,prostě mi to přijde jako by nesepnul ,,sytič".Po chvíly už v poho,štve mě to, protože před tím to bylo v poho.Netuším co s tím mohli udělat?


nějaký lepší popis asi jsi nasraný nastartuješ,běžánevytovnaně,po přidáná otáčky padají, do toho sytič a jak to vůbec jede miloš

Autor:  Drak [ 1.11.09, 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

Asis při práci drbl do škrtící klapky, budeš si ju muset dát do základního nastavení.

Autor:  Ladin [ 1.11.09, 21:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Po výměně těsnění nepravidelný chod po nastartování

slovacek.milos píše:
Ladin píše:
Jedná se o felicii 1.3 MPI,muselo se nechat vyměnit těsnění pod hlavou+olej(před tam byl 10W40,teď 15W40).Teď když nastartuju studený motor,tak běží nevyrovnaně, po přidání, otáčky padají až moc nízko,prostě mi to přijde jako by nesepnul ,,sytič".Po chvíly už v poho,štve mě to, protože před tím to bylo v poho.Netuším co s tím mohli udělat?


nějaký lepší popis asi jsi nasraný nastartuješ,běžánevytovnaně,po přidáná otáčky padají, do toho sytič a jak to vůbec jede miloš


Po ohřátí to jede normálně.Jen mě štve,že před opravou to prostě naskočilo okamžitě a motor krasně běžel.Teď otáčky prostě za studena kolísají a má to tendenci ke chcípnutí,rozjezd se musí řešit s větším plynem jinak to začne skákat, prostě nezvyk.Ten sytič jsem tam napsal proto,že dřív když jsem nahryzl studený motor,tak běžel chvíly lehce nad volnoběhem,ale teď se to za studena vyloženě dusí na ten volnoběh.

Autor:  slovacek.milos [ 1.11.09, 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

ještě napiš ten snímač teploty na termostatu má žlutí kroužek?

a pak budeš muset na vag, zívady blok měřených hodnot a akčné členy, na tyto údaje jsme včichni krátcí miloš

Autor:  Ladin [ 2.11.09, 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
ještě napiš ten snímač teploty na termostatu má žlutí kroužek?

a pak budeš muset na vag, zívady blok měřených hodnot a akčné členy, na tyto údaje jsme včichni krátcí miloš


Jo je tam žlutý.Teď mi tam dal na zkoušku nový,tak to zítra vyzkouším.

Autor:  Ladin [ 28.12.09, 13:22 ]
Předmět příspěvku: 

Tak problém vyřešen :) .Po výměně těsnění se Ti šmejdi vykašlali na ventily.Teď jsem to dovezl z jiného servisu,říkaly,že z tak rozhozenými ventily se diví,že to mohlo jet.A já tu spekuluju v čem to může být,přitom taková kravina,která je samozřejmostí,když jde hlava dole :evil:

Autor:  trady [ 28.12.09, 15:12 ]
Předmět příspěvku: 

Ladin píše:
Tak problém vyřešen :) .Po výměně těsnění se Ti šmejdi vykašlali na ventily.Teď jsem to dovezl z jiného servisu,říkaly,že z tak rozhozenými ventily se diví,že to mohlo jet.A já tu spekuluju v čem to může být,přitom taková kravina,která je samozřejmostí,když jde hlava dole :evil:


hehe dobrá práce

ale správný škodovák si těsnění pod hlavou vymění sám :-D

Autor:  ferrari [ 28.12.09, 15:17 ]
Předmět příspěvku: 

trady píše:
ale správný škodovák si těsnění pod hlavou vymění sám :-D
Jj, inak to takto vyzerá...

Autor:  trady [ 29.12.09, 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
trady píše:
ale správný škodovák si těsnění pod hlavou vymění sám :-D
Jj, inak to takto vyzerá...


Jeste lepsi by bylo rict... Jak si sam neopravis skodovku tak s ni nejezdi :-D

Autor:  Jiří Čech [ 29.12.09, 22:58 ]
Předmět příspěvku: 

trady píše:
Ladin píše:
Tak problém vyřešen :) .Po výměně těsnění se Ti šmejdi vykašlali na ventily.Teď jsem to dovezl z jiného servisu,říkaly,že z tak rozhozenými ventily se diví,že to mohlo jet.A já tu spekuluju v čem to může být,přitom taková kravina,která je samozřejmostí,když jde hlava dole :evil:


hehe dobrá práce

ale správný škodovák si těsnění pod hlavou vymění sám :-D


Jo, ale správný škodovák dá při každé výměně těsnění, která vznikla dlouhodobým provozem, hlavu přebrousit, že? :D Už vás vidím, správní škodováci... :D

Autor:  Kristensen [ 30.12.09, 08:16 ]
Předmět příspěvku: 

Ne, nejdřív měříme a pokud se nevejdem do tolerance tak potom brousíme :D

Autor:  Jiri [ 30.12.09, 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Ne, nejdřív měříme a pokud se nevejdem do tolerance tak potom brousíme :D


Kam to prosim te posilas a za jakou cenu, brachu to asi ceka ztraci se mu voda para z vyfuku a studeny to jde na tri...v jakym to je stavu nevim sami to doma zvladnou snad ale radsi bych to nechal prebrousit jestli nebude zkroucena...jezdi porad pod plnym :D

Autor:  spartra [ 30.12.09, 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.lounekwelding.com/
druhej
Opravy motorových hlav všech motorů
Komenského 482
294 41 Dobrovice
420 326 387 525
opravyhlav@seznam.cz
cena byla u obou 300káče

Autor:  Kristensen [ 31.12.09, 10:51 ]
Předmět příspěvku: 

já buď zde: http://www.firmy.cz/detail/144862-brusi ... mesti.html
nebo tady: http://www.ahra.cz/index.html

Ještě jsem jezdil sem: http://tejkl.cz/kovovyroba/index.php ale tam se začaly objevovat problémy ale třeba už se polepšil

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/