Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Lanko plynu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19679
Stránka 1 z 2

Autor:  Petr105 [ 5.11.09, 12:26 ]
Předmět příspěvku:  Lanko plynu

Po zadání tohoto tématu do sekce HLEDEJ jsem nenašel žádnou přijatelnou odpověď, proto se zeptám :

Zdálo se mi, že auto moc nejede. (105L) Tak jsem se dal do štelování lanka. Zjistil jsem, že při plném plynu lanko neotevře klapku naplno. Když to ale tak nastavím, tak se zase nevrací úplně zpět...
Má tedy vůbec být klapka otevřená nadoraz co to jde? Pokud ano, jak docílit potřebné vůle, aby se zase úplně zavřela při puštění plynu? Karbec je SEDR. Dík

Autor:  Jarda S. [ 5.11.09, 14:10 ]
Předmět příspěvku: 

namazat bovden :wink:

Autor:  ferrari [ 5.11.09, 16:00 ]
Předmět příspěvku: 

+ zjemniť pružinu...alebo aj vystužiť pedál plynu, aby sa neprehýbal...

Autor:  venda [ 5.11.09, 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

Olejíček pomocníček.... Vytáhnout strunu, očistit, prolít bowden olejem. A při tý příležitosti neuškodí promazat ložisko pedálu.

Autor:  chemer [ 5.11.09, 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

Měl jsem stejnej problém a chce to všechno opravdu dobře promazat.

Autor:  slovacek.milos [ 5.11.09, 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

to lanko kterému se říká struna stojí 15 korun a když je pokroucené tak nejde ani promazat, a při výměně pozor ab náhodou neprocházelo domečkem pak řadíš a přidáš plný kotel :D to jsem zrovna dnes řeši mladému automechanikovi miloš

Autor:  Petr105 [ 5.11.09, 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

Stejně jsem už dlouho přemýšlel o preventivní výměně :wink: Jak na to? Nejlepší by asi bylo protáhnout starou strunou novou, ale jak...

Autor:  paži [ 5.11.09, 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
to lanko kterému se říká struna stojí 15 korun a když je pokroucené tak nejde ani promazat, a při výměně pozor ab náhodou neprocházelo domečkem pak řadíš a přidáš plný kotel :D to jsem zrovna dnes řeši mladému automechanikovi miloš


tak to se mi přesně povedlo :lol:

Autor:  slovacek.milos [ 5.11.09, 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

Petr105 píše:
Stejně jsem už dlouho přemýšlel o preventivní výměně :wink: Jak na to? Nejlepší by asi bylo protáhnout starou strunou novou, ale jak...


odšroubuješ pedál plynu čtyři šroubky a zbytek uvidíš :shock: jak na pedálu drží, shodíš deklíček za šajtrou jen abys viděl že jsi strunu neprovlekl nškde přes řadící domeček vzadu ji odšroubuješ u karbecu vytáhneš natáhneš druhou pošroubuješ a valíš miloš

Autor:  Petr105 [ 5.11.09, 18:21 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, já myslel, že pomocí té staré nějak rovnou protáhnu novou...

Autor:  Petr105 [ 5.11.09, 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

A mluvíme o výměně struny, nebo celého bowdenu?

Autor:  chemer [ 5.11.09, 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

Struny...

Autor:  Šemik [ 5.11.09, 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

Strunu nepoužívat, čas od času praská, lepší je lanko od brzd na kolo, to vydrží déle a plny je lehce citlivější, pokud to není placebo.

Výměna jednoduchá, stará struna se vytáhne ven, nová se nastrká odzadu dopředu. Práce na max. 30 min

Autor:  Petr105 [ 5.11.09, 23:05 ]
Předmět příspěvku: 

OK, děkuju. Ještě by mě zajímalo, jak moc má jít to táhlo na karbecu při plně sešlápnutém plynu na levou stranu? (plně otevřená klapka). Nadoraz, nebo tam má být nějaká vůle?

Autor:  paži [ 6.11.09, 02:58 ]
Předmět příspěvku: 

já myslím že na doraz..proč by tam měla být vůle...ale jistej si nejsem..když jsem to dělal, dal jsem to nadoraz.

kamarád si místo struny navlíknul nějakej hodně tlustej vlasec:) taky to jde, nemusí se skoro mazat

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/