Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

benzín v oleji.
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19686
Stránka 1 z 2

Autor:  milan.34 [ 5.11.09, 19:53 ]
Předmět příspěvku:  benzín v oleji.

čauko.nevie mi niekto poradiť?stále sa mi dostáva benzín do oleja,aj po výmene membrány v dopravnom čerpadle.olej je tak riedky,že už začína blikať kontrolka mazania.nechcem ale odfajčiť kluku.poraďťe prosím.

Autor:  Jarda S. [ 5.11.09, 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

co třeba ten olej vyměnit :lol:

Autor:  slovacek.milos [ 5.11.09, 20:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: benzín v oleji.

milan.34 píše:
čauko.nevie mi niekto poradiť?stále sa mi dostáva benzín do oleja,aj po výmene membrány v dopravnom čerpadle.olej je tak riedky,že už začína blikať kontrolka mazania.nechcem ale odfajčiť kluku.poraďťe prosím.


co tak napsat do jakého motoru :shock: miloš

Autor:  milan.34 [ 5.11.09, 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

forman 92 karbec

Autor:  slovacek.milos [ 5.11.09, 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

jestli ti žere 9 litrů, nejde seštelovat pořádně volnoběh, tak ti teče obohacovač klobouček na karbecu na dvašrouubky miloš

Autor:  milan.34 [ 5.11.09, 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

mam tam zvýšenú spotrebu,ale jazdím na krátke vzdialenosti,tak sytič stále zapnutý.volnobeh sem tam blbne.da sa ten obohacovač opraviť?

Autor:  slovacek.milos [ 5.11.09, 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

milan.34 píše:
mam tam zvýšenú spotrebu,ale jazdím na krátke vzdialenosti,tak sytič stále zapnutý.volnobeh sem tam blbne.da sa ten obohacovač opraviť?


vymenit ale je tam vzadu tenká pružinka at ti nevypadne opatrně


v obchodě řekneš membránu obohacovače, její součástí je i hliníkový klobouček pak ti vše dojde miloš

Autor:  milan.34 [ 5.11.09, 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

zajtra kúpim a vyskúšam.ale aj tak,logicky by to malo spáliť vo valcoch,a stiecť to do oleja.

Autor:  michalkatka [ 5.11.09, 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

olej vymeniť, daj nový typ čerpadla a možno aj ten obohacovač...

Autor:  milan.34 [ 6.11.09, 17:48 ]
Předmět příspěvku: 

dnes som vymenil tu membránu a olej,zajtra skúsim to čerpadlo.dúfam,že to bude OK 8)

Autor:  Mex [ 29.12.09, 15:02 ]
Předmět příspěvku: 

Nový dotaz

Ahoj, nechci zakládat nové téma když se ptám na totéž jen v jiném znění....

Moje otázka zní jestli je možné aby se benzín do oleje dostával přes špatné těsnění hlavy motoru. Známý má u Favorita benzín v oleji, ale membránu čerpadla má novou. A někdo mu právě říkal že by to mohlo být těsnění tak se ptám za něj. Jinak ale žádné příznaky vadného těsnění nemá... neztrácí se voda, nekouří bíle, není cítiti po spalinách a nepřehřívá se. Hladina oleje se na měrce zvedla asi o 1 cm za 400 km. Já si říkám že jestli jde benzín do oleje tak by měl i olej spalovat (při sacím zdvihu se nasaje olej do válce a při kompresním jde palivo do oleje) ale jak se zdá to se neděje.

Autor:  michalkatka [ 29.12.09, 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

Mex píše:
Nový dotaz

Ahoj, nechci zakládat nové téma když se ptám na totéž jen v jiném znění....

Moje otázka zní jestli je možné aby se benzín do oleje dostával přes špatné těsnění hlavy motoru. Známý má u Favorita benzín v oleji, ale membránu čerpadla má novou. A někdo mu právě říkal že by to mohlo být těsnění tak se ptám za něj. Jinak ale žádné příznaky vadného těsnění nemá... neztrácí se voda, nekouří bíle, není cítiti po spalinách a nepřehřívá se. Hladina oleje se na měrce zvedla asi o 1 cm za 400 km. Já si říkám že jestli jde benzín do oleje tak by měl i olej spalovat (při sacím zdvihu se nasaje olej do válce a při kompresním jde palivo do oleje) ale jak se zdá to se neděje.


v takom množstve určite nie, na krátke trasy za studena sa trocha benzínu do oleja dostať môže, ale tak malé množstvo že sa po ohriatí odparí...

ak je to benzín v oleji na 100% to bude palivovou pumpou...

Autor:  Mex [ 29.12.09, 17:47 ]
Předmět příspěvku: 

Díky za odpověď Michale, ale ty asi myslíš na sytič když píšeš za studena že? To je mi tak nějak jasné že se něco do oleje dostane. Jinak membrána palivového čerpadla je nová.

Já to myslím tak jestli těsnění hlavy motoru může odjetí tak že by šel benzín do oleje. Právě mi tam nehraje to že by v takovém případě snad měla hladina oleje ubývat a olej se spalovat. Když by teda šel benzín do oleje skrz špatné těsnění tak by měl jít i olej do válce. Já jsem teda zatím neslyšel že by průvodním jevem špatného těsnění hlavy byl benzín v oleji.

Autor:  ferrari [ 29.12.09, 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

A čo tak ten obohacovač, ako píše vyššie Miloš? A tú membránu radšej poriadne skontrolujte, bo nová nemusí vždy znamenať dobrá :wink:

Autor:  Mex [ 29.12.09, 18:36 ]
Předmět příspěvku: 

Ne ani obohacovač ani membrána čerpadla ani karburátor to není... Vše bylo preventivně vyměněno respektive co se karburátoru týká tak ten byl repasovaný u člověka který se tím živý 30 let.

Proto se taky ptám na to těsnění hlavy... dokáže mi na to někdo teda odpovědět jestli je možné aby při špatném těsnění hlavy motoru mohl jít benzín do oleje v takovém množství a vůbec nijak se to negativně neprojevovalo na chodu motoru?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/