Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 15:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Vymena oleja a ina znacka 
Autor Zpráva

Příspěvky: 8
Příspěvek Vymena oleja a ina znacka
Zdarec,

pouzivam vo svojej shade 120l olej Madit Turbo plus (API SJ/CF SAE 15W-40). Predtym majitel tam lial bohvie co (Asi M6AD alebo uniol). Keby som presiel na inu znacku napr. Mobil Super M, alebo Shell Helix Super (oba su API SJ/CF SAE 15W-40), mohlo by to rozpustit karbon a podrbkat motor ? Mam radsej zostat pri madite, alebo sa oplati investovat ?

Poradte, diky.


29.9.06, 14:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pokud tě dobře chápu tak používáš olej M7ADS III turbo plus, pokud ho bereš u benzínky je to velmi řídký olelej a bude ti karbon rozpoštět, ale neboj se toho, právě že je řídký tak se nic nestane, mám sním dobré zkušenosti a pokud ti mohu poradit přejdi další výměnou na M7ADS IV superturbo, ten je hustčí a velmi kvalitní nepřepaluje se, zajištuje mazání pístních krouužků při extrémním zatížení, nic se neusadí, je akorát problém když ho tam naliješ a máš motor samou usazeninu, tak ti tak zhoustne, že ho čerpadlo nenasaje, zadřeš, jdeš na to dobře turbo plus a potom superturbo, měl jsem tu žigula, klepala klika a odklepala 140000 km a klepe dál motor jede na supertubo, jeden rapid klepe klika, na volnoběh pístní čepy, hrůza, ale pořád jezdí, na šestku AD se to nedá poslouchat vůbec, dlouhodobým výzkumem jsem přišel na dobrou cenu a dobrou kvalitu u superturba a turba plus výměna max 10,000km turbu zdar miloš


29.9.06, 18:38
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek 
U velmi zakarbonovaného motoru hrozí ucpání sacího koše kusy karbonu, viděl jsem to na vlastní oči, motor, co běhal 120 tis km na M6AD byl za měsíc po nalití Shell Helix po smrti, protože to přestalo mazat. Olej ale nezhoustl, jen to ucpalo ten sací koš.
Zaky


29.9.06, 19:32
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
zaky máš pravdu taky jsem to viděl, proto jak říkám to M7ADS III turbo plus je řídký jak hydryulický a zhoustnutím neucpe koš, sám poznáš nezhasne ti kontrolka oleje, musís se nechat odtáhnout a vana dole pak druhý olej a dělají to 120 na ty oleje se kašlalo a jejioch kvalita byla jaká byla miloš


29.9.06, 19:40
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz