Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Prestavba ecotronic -> karbec
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19732
Stránka 1 z 1

Autor:  MOLSO [ 9.11.09, 09:28 ]
Předmět příspěvku:  Prestavba ecotronic -> karbec

Takže technický dotaz chaloši ... strýco ma favo dotiahnute z nemecka je to ecotronic tj riadeny karbec hnusny skaredy. Chcel by to prestavat na obycajnu lekr/ pierburg karburaciu a je zvedavy co vsetko je odlisne.

Podla mna mu staci vymenit iba sacie potrubie a karbec a vykuchat kat. Je tam este nieco ?


diky

Autor:  michalkatka [ 9.11.09, 10:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavba ecotronic -> karbec

MOLSO píše:
Takže technický dotaz chaloši ... strýco ma favo dotiahnute z nemecka je to ecotronic tj riadeny karbec hnusny skaredy. Chcel by to prestavat na obycajnu lekr/ pierburg karburaciu a je zvedavy co vsetko je odlisne.

Podla mna mu staci vymenit iba sacie potrubie a karbec a vykuchat kat. Je tam este nieco ?


diky


sacie potrubie môžeš nechať, stačí vymeniť iba samotný karb s podložkou, aj keď ekotronik podložka je podobná, namontovať na to Lekr/Pierburg sa dá, ale má to nejaké divné vyhrievanie... oststné veci môžeš nechať, aj kat, bežne jazdia Fava s neriadeným katom...

ale môj názor že pokiaľ to funguje dobre tak to nechaj tak, keď to začne blbnúť potom to vymeň on ekotronik spojuje výhody karbu a riadeného vstrekovania...

Autor:  kwiko [ 9.11.09, 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

no tak zase na vstrekovanie to nema, ale riadi si to samo predstih a sytic + ma to logicky spravenu on-board diagnostiku...

Jazdilo sa mi s ekotronikom lepsie ako s obycajnym karburatorom...
Ked to ale budes rusit, o ten katalyzator by som mal vazny zaujem... je vacsi a z odolnejsieho materialu v porovnani s BMM alebo Mpi. A ja debil som ho vyhodil na smetisko :oops:

inak treba samozrejme dorobit favo zapalovanie a rozdelovac

Autor:  MOLSO [ 9.11.09, 12:50 ]
Předmět příspěvku: 

ide o to ze to strycovi zdochyna a nikde nemoze zohnat k tomu dokumentaciu a nevie co tomu je a chce prejst spat na karbec ktory mal predtym v byvalom aute. Asi tam ma daco zasrate alebo nastaveny nizky volnobeh.

takze treba aj rozdelovac iny ?

Autor:  audi84301 [ 13.11.09, 17:23 ]
Předmět příspěvku: 

ja som to menil a kupis nejaky starsi karbec rozdelovac cinsky cca 300sk ziadne sacie nemus menit ale budes potrebovat mechanic.sytyc llebo autom.ti pasovat nebude na tvoje sACIE bude frcatdalej ver tomu

Autor:  21lucas [ 13.11.09, 17:57 ]
Předmět příspěvku: 

MOLSO píše:
ide o to ze to strycovi zdochyna a nikde nemoze zohnat k tomu dokumentaciu a nevie co tomu je a chce prejst spat na karbec ktory mal predtym v byvalom aute. Asi tam ma daco zasrate alebo nastaveny nizky volnobeh.

takze treba aj rozdelovac iny ?


znamej nam problem s ecotoronik ridici jednotkou vyresil vyblikanim kodu nevim co to bylo ale mel lampickovy vypinac a v nem svitivou diodu a na konci konektor

Autor:  slovacek.milos [ 13.11.09, 18:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavba ecotronic -> karbec

MOLSO píše:
Takže technický dotaz chaloši ... strýco ma favo dotiahnute z nemecka je to ecotronic tj riadeny karbec hnusny skaredy. Chcel by to prestavat na obycajnu lekr/ pierburg karburaciu a je zvedavy co vsetko je odlisne.

Podla mna mu staci vymenit iba sacie potrubie a karbec a vykuchat kat. Je tam este nieco ?


diky


no pokud to jede tak se na to vyprdni zásah do konstrukce motoru a na STK letíš až to nepojede předěláš miloš

Autor:  MOLSO [ 13.11.09, 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

to milos - ono je ot dotiahnute z nemecka a na papierochz karbecovej 136ky .... akoze stryco si to pochvaloval ale teraz mu to zacinalo nahodne zdochynat na volnobeh a tak ..

Autor:  slovacek.milos [ 13.11.09, 18:44 ]
Předmět příspěvku: 

vyměnit musíš všechno sání, karbec, trubku pod motorem, hadice, rozdělovač,ETZ, cívku, řídící jednotka za baterkou stačí vytahat pojistky, hadičky na benál, těsnění pod váfuk a sání nové, nová chladící kapalina no mačka miloš

Autor:  Jarda S. [ 13.11.09, 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.aukro.cz/item816530537_karbu ... ronic.html

Autor:  kwiko [ 13.11.09, 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

MOLSO píše:
ide o to ze to strycovi zdochyna a nikde nemoze zohnat k tomu dokumentaciu a nevie co tomu je a chce prejst spat na karbec ktory mal predtym v byvalom aute. Asi tam ma daco zasrate alebo nastaveny nizky volnobeh.

takze treba aj rozdelovac iny ?


niekde v uzitocnych odkazoch je dielenska prirucka na ekotronica. Je to tam podrobne vysvetlene, len si to musis precitat aspon 10x aby si to pochopil. Potom zistis, ze Ekotronic funguje vlastne aj ako anlyzer vyfukovych plynov tak na jeho nastavenie staci len prirucka a skrutkovac. :wink:

Autor:  varok [ 14.11.09, 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

Jeden típek u nás v baráku měl taky Ecotronik. Měl ale v papírech napsané obyčejné fávo, Ecotronik prý musí mít v papírech napsané 135E. Tak to překuchal na normál karburátor. Sání nechal i když Ecotroniky nemají vyhřívané sací potrubí, ale mají pod karbem nějakou vyhřívanou podložku. Výfuk vyměnil komplet za normál. Karbec dal z vrakoviště i s aut. sytičem. Je potřeba jen udělat odbočku vody na vyhřívání sytiče. Rozdělovač dal normál favo i se zapal. cívkou. Etz zapojil podle mého starého fava. Fachčilo to skvěle, jen musel nechat seřídit karburátor, protože byl jinak rozštelovaný.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/