Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
hlava 105 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1980 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kachnis [ 27.9.06, 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | hlava 105 |
na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy... |
Autor: | Vašek Tábor [ 27.9.06, 12:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejsou náhodou obě stejný? není odlišná až hlava pro 130? |
Autor: | Šemik [ 27.9.06, 12:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
nee, jsou odlišné... |
Autor: | ferrari [ 27.9.06, 15:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
hlavy sú odlišné, majú odlišne veľké spaľovacie priestory. A komp. pomer. pri použití hlavy 105 na motore 120 by mal byť 9,22. |
Autor: | Kachnis [ 27.9.06, 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja teda nevim jak bych to pocital, nechci tvuj usudek zpochybnovat, ba naopak si vazim toho ze si kvuli me pocmaral celej papir ale nekdo me varoval ze kdyz to tam nasadim, mohla by mi vylitnout ojnice, ze sou tam tlaky jako prase, tak nevim ale 9,22 se mi zda malo kdyz i 120LS mely 9,5 a 136ky snad 9,7... muj vysneny motor ma totiz kompresi tak kolem 10,3:1 tak proto nad tim spekuluju... |
Autor: | Šemik [ 28.9.06, 10:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Máš tam malou chybku, Š 120 má zdvihový objem 1174ccm a ne 1147 jak tam máš ty. Ale to jen tak pro přesnost |
Autor: | Peter50kw [ 28.9.06, 13:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tymi tlakmi to nieje az take strasne. Ja som mal S100 prevlozkovanu na S110. Kompresiu to trocha dvihlo, tak som musel tankovat special a super 50/50. Vtedy bol super o dost drahsi, teraz myslim, ze BA95 to vyriesi bez problemov. Predpokladam, ze to dvihlo aj vykon, ale ja som tam mal aj vacku 110R a karbec EDSR z S120, tak tazko povedat, co kolko prispelo. Ked sa to vsetko scitalo, tak to bolo dost poznat. |
Autor: | Drak [ 28.9.06, 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: hlava 105 |
kachnis píše: na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy... Ono to asi fungovat nebude, 105 má průměr 68mm a 120 72mm, takže by to asisi špatně těsnilo, kompresní poměr tím ale určitě neupravíš, to si spíš nech zrepasovat tu 120kovou, a při broušení ať trochu přitlačí na brousek a o desetinku ju sníží, toto mám vyzkoušený a funguje to. U nás chcou za kompletní repas hlavy v průměru do 1000,- Kč. |
Autor: | ferrari [ 28.9.06, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm, Šemík, máš pravdu...ja som to prevzal od Cedrycha - slepo a bezhlavo (musím ale priznať, aj ma napadlo, že 1147 je nejako málo, ale hneď som to hodil za hlavu, lebo som vedel, že je to menej ako 1200...) - tlačiarenský škriatok... Takže po prepočítaní je to 9,42 = žiadna kompresia ako prasa, a ono to na 100% funguje (samozrejme potom ale benzín min. 95...) A či tomu veríš, alebo nie...čoby si chcel viac? Kamarát to tak mal, na 91 tku mu to klepalo, tak chodil na 95 ku, bez problémov... |
Autor: | ferrari [ 28.9.06, 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: hlava 105 |
Drak píše: kachnis píše: na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy... Ono to asi fungovat nebude, 105 má průměr 68mm a 120 72mm, takže by to asisi špatně těsnilo, kompresní poměr tím ale určitě neupravíš, to si spíš nech zrepasovat tu 120kovou, a při broušení ať trochu přitlačí na brousek a o desetinku ju sníží, toto mám vyzkoušený a funguje to. U nás chcou za kompletní repas hlavy v průměru do 1000,- Kč. funguje to, 105 kovú hlavu môžes dať na 120 tku, nie naopak. A "nejaká desatinka" nijako nepomôže (iba poctivé milimetre): |
Autor: | Šemik [ 29.9.06, 09:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: Hm, Šemík, máš pravdu...ja som to prevzal od Cedrycha - slepo a bezhlavo (musím ale priznať, aj ma napadlo, že 1147 je nejako málo, ale hneď som to hodil za hlavu, lebo som vedel, že je to menej ako 1200...) - tlačiarenský škriatok... Takže po prepočítaní je to 9,42 = žiadna kompresia ako prasa, a ono to na 100% funguje (samozrejme potom ale benzín min. 95...) A či tomu veríš, alebo nie...čoby si chcel viac? Kamarát to tak mal, na 91 tku mu to klepalo, tak chodil na 95 ku, bez problémov... Ještě štěstí že jsme příznivci a opraváři Škodovek. Kdyby jsme byli např. amatérští pyrotechnici a jeli podle učebnice, už bychom dnes nediskutovali... |
Autor: | David [ 29.9.06, 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Máš tam malou chybku, Š 120 má zdvihový objem 1174ccm a ne 1147 jak tam máš ty. Ale to jen tak pro přesnost |
Autor: | elegant [ 30.9.06, 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to príručka s tipami ako dosiahnúť, aby škodovica jazdila dlhšie. Zrejme sa súdruhom vlúdila chybyčka. |
Autor: | Šemik [ 1.10.06, 11:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
elegant píše: Je to príručka s tipami ako dosiahnúť, aby škodovica jazdila dlhšie. Zrejme sa súdruhom vlúdila chybyčka. Soudruhům ne, tahle kniha je tuším rok 1994 |
Autor: | ferrari [ 1.10.06, 11:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono to je ozaj tlačiarenský škriatok...totiž prvá časť knihy je opis všetkých modelov Š742. 120 tka je tam tak 7 x (120,L,LS,GLS,LX,LE,Rapid.....)a týchto 1147 je tam len 1x....a akurát tam som pozrel...hi-hi |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |