Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

hlava 105
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1980
Stránka 1 z 2

Autor:  Kachnis [ 27.9.06, 12:07 ]
Předmět příspěvku:  hlava 105

na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy...

Autor:  Vašek Tábor [ 27.9.06, 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

Nejsou náhodou obě stejný? není odlišná až hlava pro 130?

Autor:  Šemik [ 27.9.06, 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

nee, jsou odlišné...

Autor:  ferrari [ 27.9.06, 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

hlavy sú odlišné, majú odlišne veľké spaľovacie priestory. A komp. pomer. pri použití hlavy 105 na motore 120 by mal byť 9,22.

Obrázek

Autor:  Kachnis [ 27.9.06, 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

ja teda nevim jak bych to pocital, nechci tvuj usudek zpochybnovat, ba naopak si vazim toho ze si kvuli me pocmaral celej papir :) ale nekdo me varoval ze kdyz to tam nasadim, mohla by mi vylitnout ojnice, ze sou tam tlaky jako prase, tak nevim ale 9,22 se mi zda malo kdyz i 120LS mely 9,5 a 136ky snad 9,7... muj vysneny motor ma totiz kompresi tak kolem 10,3:1 tak proto nad tim spekuluju...

Autor:  Šemik [ 28.9.06, 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

Máš tam malou chybku, Š 120 má zdvihový objem 1174ccm a ne 1147 jak tam máš ty. Ale to jen tak pro přesnost

Autor:  Peter50kw [ 28.9.06, 13:51 ]
Předmět příspěvku: 

S tymi tlakmi to nieje az take strasne. Ja som mal S100 prevlozkovanu na S110. Kompresiu to trocha dvihlo, tak som musel tankovat special a super 50/50. Vtedy bol super o dost drahsi, teraz myslim, ze BA95 to vyriesi bez problemov. Predpokladam, ze to dvihlo aj vykon, ale ja som tam mal aj vacku 110R a karbec EDSR z S120, tak tazko povedat, co kolko prispelo. Ked sa to vsetko scitalo, tak to bolo dost poznat.

Autor:  Drak [ 28.9.06, 18:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: hlava 105

kachnis píše:
na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy...

Ono to asi fungovat nebude, 105 má průměr 68mm a 120 72mm, takže by to asisi špatně těsnilo, kompresní poměr tím ale určitě neupravíš, to si spíš nech zrepasovat tu 120kovou, a při broušení ať trochu přitlačí na brousek a o desetinku ju sníží, toto mám vyzkoušený a funguje to. U nás chcou za kompletní repas hlavy v průměru do 1000,- Kč.

Autor:  ferrari [ 28.9.06, 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Hm, Šemík, máš pravdu...ja som to prevzal od Cedrycha - slepo a bezhlavo (musím ale priznať, aj ma napadlo, že 1147 je nejako málo, ale hneď som to hodil za hlavu, lebo som vedel, že je to menej ako 1200...) - tlačiarenský škriatok...

Obrázek

Takže po prepočítaní je to 9,42 = žiadna kompresia ako prasa, a ono to na 100% funguje (samozrejme potom ale benzín min. 95...) A či tomu veríš, alebo nie...čoby si chcel viac? Kamarát to tak mal, na 91 tku mu to klepalo, tak chodil na 95 ku, bez problémov...

Autor:  ferrari [ 28.9.06, 21:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: hlava 105

Drak píše:
kachnis píše:
na jakou kompresi bych se dostal namontovanim hlavy 105 na motor 120???a mate s tim nekdo zkusenost??? jenom teoretizuju pac me nekdy ceka oprava hlavy...

Ono to asi fungovat nebude, 105 má průměr 68mm a 120 72mm, takže by to asisi špatně těsnilo, kompresní poměr tím ale určitě neupravíš, to si spíš nech zrepasovat tu 120kovou, a při broušení ať trochu přitlačí na brousek a o desetinku ju sníží, toto mám vyzkoušený a funguje to. U nás chcou za kompletní repas hlavy v průměru do 1000,- Kč.


funguje to, 105 kovú hlavu môžes dať na 120 tku, nie naopak.

A "nejaká desatinka" nijako nepomôže (iba poctivé milimetre):

Obrázek

Autor:  Šemik [ 29.9.06, 09:40 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Hm, Šemík, máš pravdu...ja som to prevzal od Cedrycha - slepo a bezhlavo (musím ale priznať, aj ma napadlo, že 1147 je nejako málo, ale hneď som to hodil za hlavu, lebo som vedel, že je to menej ako 1200...) - tlačiarenský škriatok...

Obrázek

Takže po prepočítaní je to 9,42 = žiadna kompresia ako prasa, a ono to na 100% funguje (samozrejme potom ale benzín min. 95...) A či tomu veríš, alebo nie...čoby si chcel viac? Kamarát to tak mal, na 91 tku mu to klepalo, tak chodil na 95 ku, bez problémov...


Ještě štěstí že jsme příznivci a opraváři Škodovek. Kdyby jsme byli např. amatérští pyrotechnici a jeli podle učebnice, už bychom dnes nediskutovali...

Autor:  David [ 29.9.06, 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Máš tam malou chybku, Š 120 má zdvihový objem 1174ccm a ne 1147 jak tam máš ty. Ale to jen tak pro přesnost
Souhlasím s tebou Šemíku Š120 má opravdu obsah 1174 a ne 1147 koukal jsem do 2 knížek i na netu a všude je 1174. ferari má v tý jeho příručce překlep.

Autor:  elegant [ 30.9.06, 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

Je to príručka s tipami ako dosiahnúť, aby škodovica jazdila dlhšie. Zrejme sa súdruhom vlúdila chybyčka.

Autor:  Šemik [ 1.10.06, 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

elegant píše:
Je to príručka s tipami ako dosiahnúť, aby škodovica jazdila dlhšie. Zrejme sa súdruhom vlúdila chybyčka.


Soudruhům ne, tahle kniha je tuším rok 1994

Autor:  ferrari [ 1.10.06, 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

Ono to je ozaj tlačiarenský škriatok...totiž prvá časť knihy je opis všetkých modelov Š742. 120 tka je tam tak 7 x (120,L,LS,GLS,LX,LE,Rapid.....)a týchto 1147 je tam len 1x....a akurát tam som pozrel...hi-hi

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/