Autor |
Zpráva |
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
LEKR - různé problémy
zdravim. potreboval bych poradit kde se nachazi v karburatoru LEKR 28-30 emulzní trubice z nákresů v literature jsem dosel k zaveru ze je to zrejme zde:
ale nejsem si tím vubec jist. a taky nevím zda vůbec jde vyndat. takze prosim o info. dostalo se ke me informací, že znečištění emulzní trubice bývá velmi častý problém a proto bych ji chtel vycistit a pokusit se tím zbavit občasného cukání auta.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
Naposledy upravil LUCAS dne 17.7.09, 07:57, celkově upraveno 1
|
4.7.09, 19:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Dospěl jsi k dobrému závěru... je to vzdušník respektive emulzní trubice se vzdušníkem 1 stupně. Vyndat v amatérských podmínkách nejde, protože je nalisovaný. Takže stlačený vzduch + čistič karburátorů.
|
4.7.09, 20:00 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
werty píše: Dospěl jsi k dobrému závěru... je to vzdušník respektive emulzní trubice se vzdušníkem 1 stupně. Vyndat v amatérských podmínkách nejde, protože je nalisovaný. Takže stlačený vzduch + čistič karburátorů.
nejak to preci jit musi. a v profi podminkach by se to delalo jak? je blby jit do servisu z vickem ze potrebuju vyndat emulzní trubici. nepujde to nejak vyťuknout z druhy strany bez poškození? víško muzu klidne rosekat mam jich hodne, ale ta trubice aby to prezila. stlaceny vzduch bych mel a cistic karburatoru se koupi, ale potrebuju to nejak teda vyndat.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
4.7.09, 20:06 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Já hlavně nevím proč jí chceš vyndávat. Proto aby jsi jí vyčistil ji vyndat nepotřebuješ...
|
4.7.09, 20:12 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
werty píše: Já hlavně nevím proč jí chceš vyndávat. Proto aby jsi jí vyčistil ji vyndat nepotřebuješ...
aha, myslis ze se to dukladne vycisti i tak kdyz ji necham tam kde je? kdyz to nevidim tak nevim jestli je to ciste. jsem zvyklý vsechno rozebrat jak jen nejvic to jde, vycistit a zase slozit tak proto.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
4.7.09, 20:23 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Neboj se, vyčistí se i tak.... Navíc on je permanentně čištěný palivem takže jej stačí při kompletní rozborce a vyčištění celého karburátoru jen prostříknout čističem a profouknout kompresorem.
|
4.7.09, 20:29 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
werty píše: Neboj se, vyčistí se i tak.... Navíc on je permanentně čištěný palivem takže jej stačí při kompletní rozborce a vyčištění celého karburátoru jen prostříknout čističem a profouknout kompresorem.
prave mi rikal strejc automechanik ze s tim jsou velky problemy ze se to spatne cisti ze to dokonce se i vypalovalo nebo tak neco... ale to asi bylo uz hodne davno, to jeste zadny cistic karburatoru nebyl. doufam teda ze ten cistic karburatoru je neco kvalitniho a ne jen obycejny odmastovac typu cistic brzd. myslim si totiz ze to cukani je zpusobeno tou emulzni trubicí. v urcite fazi akcelerace to totiz mírně cuká. jinak ne. pouze v urcite fazi akcelerace. zapalovanim to nebude, to by melo byt OK.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
4.7.09, 20:38 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Nevím, o vypalování slyším prvně stejně jako o tom že by to způsobovalo větší problémy respektive že by se emulzní trubice nějak enormně zasírala. Když jsi zmínil to zapalování... Máš tam kontaktní nebo bezkontaktní?
|
4.7.09, 20:47 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
werty píše: Nevím, o vypalování slyším prvně stejně jako o tom že by to způsobovalo větší problémy respektive že by se emulzní trubice nějak enormně zasírala. Když jsi zmínil to zapalování... Máš tam kontaktní nebo bezkontaktní?
no u me je problem ze docela casto vyjedu nadrz do sucha takze mozna se to tim zasralo ta trubice. mam bezkontaktni.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
4.7.09, 20:57 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Ono hlavně jde o odsávání olejových výparů z víka ventilů které karburátor zasírají... Nic jiného nedokáže tak zaneřádit karburátor než tohle viz černohnědý povlak na víku karburátoru. Tohle je sice možná dobrá věc ohledně emisí ale už pramálo prospěšná pro karburátor. Mimochodem na to zapalování jsem se ptal proto jelikož už jsem viděl i některé umělce kteří provozovali Fav motor s LEKRem na původním kontaktní zapalování.
|
4.7.09, 21:09 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
werty píše: Ono hlavně jde o odsávání olejových výparů z víka ventilů které karburátor zasírají... Nic jiného nedokáže tak zaneřádit karburátor než tohle viz černohnědý povlak na víku karburátoru. Tohle je sice možná dobrá věc ohledně emisí ale už pramálo prospěšná pro karburátor. Mimochodem na to zapalování jsem se ptal proto jelikož už jsem viděl i některé umělce kteří provozovali Fav motor s LEKRem na původním kontaktní zapalování.
no myslim ze tim to nebude. najel jsem s tim lekrem uz nejakych 2500 km a je cistej. neni tam zadny černohnedy povlak. muj karb neni na fotce. to je jiny, zkusebne ho rozebiram abych vedel jak na to.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
4.7.09, 21:15 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Taky nemluvím o tvém ale všeobecně o LEKRu... Podívej se někdy na karburátor u Fav které má najeto kolem 100 tis. km. a poznáš co myslím.
|
4.7.09, 21:17 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
werty píše: Taky nemluvím o tvém ale všeobecně o LEKRu... Podívej se někdy na karburátor u Fav které má najeto kolem 100 tis. km. a poznáš co myslím.
vím co myslis. videl jsem to. ale jako toho se nebojim. myslim se ze u me je problem v tom ze jezdim do sucha a nasava mi to bordel i kdyz je tam nekolik sitek v palivovem vedeni. nekolikrat se mi stalo ze jsem dojel nasucho. nalil benal a kdyz jsem pak jel a pridal trosku vic tak to cukalo a skakalo a nejelo to proste. jen kdyz jsem pridal trosku (lechtal plyn) tak to jelo takze jsem to takhle rozjel na 5000rpm a pustil plyn aby to vcuclo ten bordel a spalilo a tohle pomohlo. ale stejne tam bude neco zasrane. tipuju to fakt na tu emulzni trubici. jinak jsem vsechno vycistil ale na tohle jsem se nejak moc nedostal no...
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
4.7.09, 21:25 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Tak zkus jí vyčistit ale jak ti říkám vyndávat jí je zbytečnost... Jednak je problém jí nepoškozenou dostat ven a ještě větší je usadit jí na správné místo viz např. vyústění kanálku pro obohacovač částečného zatížení. Každý koho znám kdo s LEKRem někdy dělal včetně mě jí jen pročistil ať už čističem karburátoru apod. a profoukal kompresorem a stačilo to bohatě.
|
4.7.09, 21:32 |
|
|
LUCAS
Příspěvky: 522 Bydliště: Šanov (Znojmo)
|
werty píše: Tak zkus jí vyčistit ale jak ti říkám vyndávat jí je zbytečnost... Jednak je problém jí nepoškozenou dostat ven a ještě větší je usadit jí na správné místo viz např. vyústění kanálku pro obohacovač částečného zatížení. Každý koho znám kdo s LEKRem někdy dělal včetně mě jí jen pročistil ať už čističem karburátoru apod. a profoukal kompresorem a stačilo to bohatě.
dobře budu ti verit kdyz to rikas. a zkusim to timhle zpusobem a uvidi se. jinak me nenapada v cem by mohl byt problem. v zapalovani by problem byt nemel. svičky jsou skoro nove. kabely jsou nove. víčko a palec je taky OK. indučka taky... jedine mozna predstih, ktery je serizeny podle sluchu a testovaci jizdy a neni stroboskopem. ale jede to si myslim dobre takze predstih si myslim ze nebude spatny i kdyz je rozdelovac otoceny skoro az nadoraz.
_________________ ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)
|
4.7.09, 21:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|