Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

startuje - nestartuje
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19844
Stránka 1 z 1

Autor:  Cvoky [ 16.11.09, 13:38 ]
Předmět příspěvku:  startuje - nestartuje

Zdravim :)

mam taky vacsi problem, jedna sa o Feliciu, 1.3 Mpi 50 kW, ked je studeny motor, naskoci na prvu supu,
ked sa zohreje, tak nenaskoci, iba toci toci a nic, chyti zase ked je studeny.
dik

Autor:  darklord [ 16.11.09, 13:46 ]
Předmět příspěvku: 

cidlo teploty skontroluj, resp vymen

Autor:  Cvoky [ 18.11.09, 11:38 ]
Předmět příspěvku: 

darklord píše:
cidlo teploty skontroluj, resp vymen


cidlo vymenene, zavada pretrvava :(

Autor:  p.s. [ 18.11.09, 11:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: startuje - nestartuje

a to čidlo kup originál a ne tu levnější čínskou verzi jinak to do půl roku budeš měnit znova. stalo se mi že sme dali tu náhražku a již druhý den to zas nešlo tak sme to píchli na diagnostiku a ta ukázala na čidlo. původní koupě KELLY nová koupě AUTODONTH a je klid :roll:

Autor:  Cvoky [ 26.11.09, 10:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: startuje - nestartuje

p.s. píše:
a to čidlo kup originál a ne tu levnější čínskou verzi jinak to do půl roku budeš měnit znova. stalo se mi že sme dali tu náhražku a již druhý den to zas nešlo tak sme to píchli na diagnostiku a ta ukázala na čidlo. původní koupě KELLY nová koupě AUTODONTH a je klid :roll:


cidlo vymenene, ale nastal zaujimavy problem, ked je studeny motor chyti, ked je zohriaty chyti tiez, ked spravim kratku jazdu uz nenastartujem kym zase celkom nevychladne. podotknem este ze bola nedavno cistena klapka, mam take male podozrenie, ze problem bude asi tam...

Autor:  slovacek.milos [ 26.11.09, 12:09 ]
Předmět příspěvku: 

Cvoky píše:
darklord píše:
cidlo teploty skontroluj, resp vymen


cidlo vymenene, zavada pretrvava :(


čidlo vymeněné a které u BMM máš dvoupinové vzadu v sání a to ti dělá ten problém, pak máš na termostatu jednopinové a můžeš tam míít i čtyřpinové tak které jsi měnil :?: miloš

Autor:  Cvoky [ 26.11.09, 19:31 ]
Předmět příspěvku: 

čidlo vymeněné a které u BMM máš dvoupinové vzadu v sání a to ti dělá ten problém, pak máš na termostatu jednopinové a můžeš tam míít i čtyřpinové tak které jsi měnil :?: miloš[/quote]

ako som hore pisal je to Mpi, menil som to cidlo pri termostate, tusim 4 pinove

Autor:  Cvoky [ 30.11.09, 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

pribeh pokracuje, vybrali sme rampu so vstrekovacmi, pekne strieka palivo, tlak je 3 atm, vsetky sviecky iskru davaju, klapka sa pri starte trochu natoci, a auto nestartuje...
cidlo prietoku vzduchu sme vymenili, ale ziadna zmena nenastala, stale ukazuje na volnobehu hodnotu okolo 660, tesnenia na sani su nove...

Autor:  slovacek.milos [ 30.11.09, 12:44 ]
Předmět příspěvku: 

Cvoky píše:
pribeh pokracuje, vybrali sme rampu so vstrekovacmi, pekne strieka palivo, tlak je 3 atm, vsetky sviecky iskru davaju, klapka sa pri starte trochu natoci, a auto nestartuje...
cidlo prietoku vzduchu sme vymenili, ale ziadna zmena nenastala, stale ukazuje na volnobehu hodnotu okolo 660, tesnenia na sani su nove...


vag bude potřeba,

třeba když bude mít lambáda 0.6 tak můžeš točit půl dne, pujde ti jiskra i palivo bude stříkat a chytně tě tak rapl ale auto ne miloš

Autor:  kozina [ 13.12.09, 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

favorit 89 136 ráno sednu na první brnknutí nastartuju a nechám chvilku jet neděle 13.12.2009 vypnu motor a prd startér točí a nic až po stašně dlouhým točení auto chytne a pak už normálně startuje bez problémů .mám strach už někam jet .Protože jedu z práce dom někde zastavím a auto nejde nastartovat????někdy se to podaří ale nevím co stím rady???

Autor:  varok [ 13.12.09, 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych zkontroloval tu cívku v rozdělovači a zapalování ETZ. To elektronické zapalování musí být dobře ukostřené :!: Taky bych zkontroloval konektory na tom zapalování, nesmí být zaoxidované :!: Potom bych šel na kabely ke svíčkám, svíčky, vzduchový filtr, palivový filtr. Pokud to bude pořád zlobit, tak bych začal důležité věci vyměňovat za nové. To znamená: zapalovací cívku, cívku v rozdělovači, ETZ, kabely svíček, svíčky apod.

Autor:  kozina [ 13.12.09, 12:06 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
Já bych zkontroloval tu cívku v rozdělovači a zapalování ETZ. To elektronické zapalování musí být dobře ukostřené :!: Taky bych zkontroloval konektory na tom zapalování, nesmí být zaoxidované :!: Potom bych šel na kabely ke svíčkám, svíčky, vzduchový filtr, palivový filtr. Pokud to bude pořád zlobit, tak bych začal důležité věci vyměňovat za nové. To znamená: zapalovací cívku, cívku v rozdělovači, ETZ, kabely svíček, svíčky apod.

palivový filtr nový ,vzduchovej taky kabely 2 roky starý ,svíčky taky nový, tak asi ta cívka v tom rozdělovači ta tam je 20 let

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/