Autor |
Zpráva |
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
Svíčky favorit 136 L
Vím že to bylo tady řešeno asi 1000 X ale chci vědět Brisk versus NGK.Jezdím X let pouze na BRISK ale udajně jsou tyto svíčky nesrovnatelne s NGK.?????????????
|
16.11.09, 19:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jad
Příspěvky: 188 Bydliště: Č. Budějovice
|
Ano, jsou nesrovnatelné - NGK jsou 3x dražší
|
16.11.09, 20:05 |
|
|
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
Jad píše: Ano, jsou nesrovnatelné - NGK jsou 3x dražší :D
a...................můžu koupit boty od vietcong za 150 drží smrdí v tom nohy ale jinak ok nebo třeba boty puma pohodlné nepotí se nohy vydrží dva roky a prostě radost s nima jezdit resp chodit
Naposledy upravil kozina dne 16.11.09, 20:11, celkově upraveno 1
|
16.11.09, 20:08 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jo radši 3x vyměnim brisky než jednou ngk
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.11.09, 20:09 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja mam ve 136 NGK pul roku a ok
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.11.09, 20:10 |
|
|
Jad
Příspěvky: 188 Bydliště: Č. Budějovice
|
Pravda je že jsem to nezkoušel, ale nevěřím, že by vydržely 3x víc než Brisk. Tudíž zbytečnost.
|
16.11.09, 20:11 |
|
|
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
Jad píše: Pravda je že jsem to nezkoušel, ale nevěřím, že by vydržely 3x víc než Brisk. Tudíž zbytečnost.
jde o to jestli se motor bude chovat lépe jak s tím Briskem?
|
16.11.09, 20:14 |
|
|
Jad
Příspěvky: 188 Bydliště: Č. Budějovice
|
kozina píše: Jad píše: Pravda je že jsem to nezkoušel, ale nevěřím, že by vydržely 3x víc než Brisk. Tudíž zbytečnost. jde o to jestli se motor bude chovat lépe jak s tím Briskem?
Nebude. Pokud použiješ svíčky předepsané výrobcem motoru (tepelná hodnota, odpor, typ jiskřiště...), motor poběží stejně nehledě na značku svíčky.
|
16.11.09, 20:18 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Toť teorie. V praxi je však mezi různými výrobci docela rozdíl. NGK za investici podle mě stojí.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.11.09, 20:22 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
kozina píše: Jad píše: Pravda je že jsem to nezkoušel, ale nevěřím, že by vydržely 3x víc než Brisk. Tudíž zbytečnost. jde o to jestli se motor bude chovat lépe jak s tím Briskem?
zkus beru v aito kelly hodonín a NGK ve vysoké kvalitě má zelina strážnice ulice újezd hodně jich prodává a má dobrou cenu já bych dal na ty beru hodoní nemím zatím fakt problém
|
16.11.09, 20:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja mám dobré skúsenosti s Denso, NGK, a teraz som zistil že mám v aute Champion - bez komplikácii...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.11.09, 20:52 |
|
|
Jad
Příspěvky: 188 Bydliště: Č. Budějovice
|
Osobně jsem zkoušel na autě svíčky 3 různých výrobců (je fakt že NGK zrovna ne ) a subjektivně jsem nepoznal rozdíl - což se samozřejmě těžko hodnotí. Chtělo by to porovnat nějaké měřitelné parametry (výkon motoru, spotřeba, emise, nebo třeba doba startování apod.) u stejného auta, se stejným typem svíček jen od jiných výrobců, což pochybuju že někdo dělal. Podle mě se rozdíl ve výrobcích projeví hlavně kvalitou zpracování a tudíž životností, poruchovostí atd.
|
16.11.09, 20:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jad píše: Osobně jsem zkoušel na autě svíčky 3 různých výrobců (je fakt že NGK zrovna ne ) a subjektivně jsem nepoznal rozdíl - což se samozřejmě těžko hodnotí. Chtělo by to porovnat nějaké měřitelné parametry (výkon motoru, spotřeba, emise, nebo třeba doba startování apod.) u stejného auta, se stejným typem svíček jen od jiných výrobců, což pochybuju že někdo dělal. Podle mě se rozdíl ve výrobcích projeví hlavně kvalitou zpracování a tudíž životností, poruchovostí atd.
Ja by som skôr povedal že ani tak veľmi nezáleží na výrobcovi, ale na type sviečky, ono aj NGK, aj Brisk, Denso... vyrábajú sviečky pre bežné motory, použiť správnu sviečku podľa typu.
druhá vec je výdrž sviečok, najdlhšie mi teraz držia tie Champion, odhadom 20tis a nejavia známky nejakého značného opotrebenia.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.11.09, 20:58 |
|
|
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
michalkatka píše: Jad píše: Osobně jsem zkoušel na autě svíčky 3 různých výrobců (je fakt že NGK zrovna ne :) ) a subjektivně jsem nepoznal rozdíl - což se samozřejmě těžko hodnotí. Chtělo by to porovnat nějaké měřitelné parametry (výkon motoru, spotřeba, emise, nebo třeba doba startování apod.) u stejného auta, se stejným typem svíček jen od jiných výrobců, což pochybuju že někdo dělal. Podle mě se rozdíl ve výrobcích projeví hlavně kvalitou zpracování a tudíž životností, poruchovostí atd. Ja by som skôr povedal že ani tak veľmi nezáleží na výrobcovi, ale na type sviečky, ono aj NGK, aj Brisk, Denso... vyrábajú sviečky pre bežné motory, použiť správnu sviečku podľa typu. druhá vec je výdrž sviečok, najdlhšie mi teraz držia tie Champion, odhadom 20tis a nejavia známky nejakého značného opotrebenia.
no jak jsem byl na tom paltestu tak borec mně tam říkal že prej se to projeví v chodu motoru ty NGK oproti BRISKu
|
16.11.09, 21:03 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
měl jsem champion a brisk... rozdíl jsem nezaznamenal ani v životnosti, ani v parametrech... nyní už leta jezdím ve všem brisk.
ve dvou i čtyřtaktních motorkách (mám jich několik) v obou autech. předepsané typy svící...
vše funguje a měním je u aut po 30000, u plynu chtějí po polovině upravit vzdálenost...
v motorkách trochu méně, tam jsou na ně ale vyšší nároky, tak měním podle doporučení výrobce...
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
16.11.09, 22:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|