Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Karburátor SEDR 32
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1987
Stránka 1 z 1

Autor:  jackfree [ 28.9.06, 18:07 ]
Předmět příspěvku:  Karburátor SEDR 32

Nestříkal mi benzín od pumpičky akcelerátoru,a když sem při čištění vytáhl tu mosaznou trubičku(ze které to má stříkat) tak pod ní byla malá bílá kulička, tu sem vyndal a vše zase funguje. U karburátoru EDSR není, tak by mne zajímalo jestli to byla nějaká úprava, nebo proč tam vlastně je?

Autor:  Jarda S. [ 28.9.06, 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

že by spořič benzínu ?

Autor:  Drak [ 28.9.06, 18:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor SEDR 32

jackfree píše:
Nestříkal mi benzín od pumpičky akcelerátoru,a když sem při čištění vytáhl tu mosaznou trubičku(ze které to má stříkat) tak pod ní byla malá bílá kulička, tu sem vyndal a vše zase funguje. U karburátoru EDSR není, tak by mne zajímalo jestli to byla nějaká úprava, nebo proč tam vlastně je?

Ta kulička slouží jako zpětnej ventil, když tam není, tak benzín nedrží ve sloupci a spadne zpátky do plovákové komory, asi máš ucpaný kanálky, nebo prasklou membránu, že to nepřetlačí váhu té kuličky, když ju tam nebudeš mít, tak ti pumpička stříkne až na 3-4 sešlápnutí.

Autor:  jackfree [ 28.9.06, 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

takže stačí pročistit ten kanálek co vede od té trubičky do prostoru pod membránou a případně vyměnit membránu, kuličku vrátit a mělo by to chodit?

Autor:  ferrari [ 28.9.06, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

jackfree píše:
takže stačí pročistit ten kanálek co vede od té trubičky do prostoru pod membránou a případně vyměnit membránu, kuličku vrátit a mělo by to chodit?


Tak ako píšeš, možno by si mohol ešte aj vymeniť samotný injektor (mosadznú trubičku) - alebo ho len skús prefúknuť ústami, či je priechodzí (asi áno, keď ti to aj išlo).

Tá gulička je spätný ventil - ono to funguje nasledovne: stlačíš plyn, páka na karbeci zatlačí na memránu, tá vstrekne benzín (guličku vtedy nadvihne) Pri spätnom pohybe páky gulička spadne dolu (uzavrie ventil) a vtedy membrána nasaje benzín do priestoru komory injektora (pod membránu). Ono je tam ešte jedna gulička - ale kašli na nu, určite tam je. ešte, kým dáš guličku pod injektor, vyčisti sedielko, kam tá gulička dosadá (napr. vatovou tyčinkou na čistenie uší...)

Autor:  jackfree [ 28.9.06, 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

jo ale musí tam být také ventil který zavře když memrána vytlačuje benzín při sešlápnutí pedálu. jako aby ten benzín šel z komory ejektoru do sání a ne zpět do plovákové komory, odkud se komora plní, že? nebo ne?

Autor:  ferrari [ 1.10.06, 11:44 ]
Předmět příspěvku: 

jackfree píše:
jo ale musí tam být také ventil který zavře když memrána vytlačuje benzín při sešlápnutí pedálu. jako aby ten benzín šel z komory ejektoru do sání a ne zpět do plovákové komory, odkud se komora plní, že? nebo ne?


To je tá druhá gulička...

Obrázek

....pod touto skrutkou...

Autor:  jackfree [ 1.10.06, 12:10 ]
Předmět příspěvku: 

tak semvyměnil membránu, vše vyčistil, kuličku vrátil, injektor přetěsnil a je to ok! tak moc díky

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/