Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 04:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Motor z Fabie do Fvorita 
Autor Zpráva
Příspěvek Motor z Fabie do Fvorita
Omlouvám se jestli to tu už zaznělo, ale já to nikde nenašel. (kdyžtak napište odkaz)

Zajímalo by mě, zda to je vůbec možné, instalovat motor z fabie do favorita. Koukal jsme totiž v bazaru, na rozstřelenou Fabii RS (tuším 1,9 TDi 96 kW) jiný motory se do fabky myslím nedělají. Tak mě napadlo (protože mám fávo 94´) v celkem dobrém stavu, jestli by bylo vůbec možné nebo reálné, tam ten motor narvat. Pokud ano, a je tady nákej frajer co by ve stručnosti vypsal, co všechno by bylo potřeba (malej prostor pro motor, převodovka, ...) nebo se o tom aspon trochu rozpovídal, tak at to sem hodí. Teda pokud je to vůbec povolený. Díky za názory... a připomínky

a pokud je to možný, jde tam popřípadě i motor z Octavie?


12.5.06, 10:37
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 55
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek Re: Motor z Fabie do Fvorita
1.9 TDI tam urcite jen tak nepujde.Cesky clovek vsak dokaze i nemozne,takze uplne vyloucene to neni,ale ta prace za to nestoji a hlavne na STK to neprojde ani kdyby nevim co.Jedine co je mozne,je ze do favorita se da dat(stejne jako do š120) motor 1.4MPI(vyhodnejsi je ten z tich prvnich fabii)Blok je v podstate stejny.Nejjednoduzsi je prendat jen polomotor s hlavou a zbytek pouzit puvodní.Jeste jsem to nedelal,ale mam to v planu jen co sezenu motor.Melo by to az na nejake uchyty motoru atp pasovat.Po instalaci motoru je nutne nechat prestelovat ridici jednotku u monotronika u karburatoru pretryskovat.motor vypada az na malicke detaily temer stejne,takze by se to s tou STK nechalo i nejak udelat.

_________________
Favorit Silverline 40kW, r.v. 1993
Audi A6 2,5TDi Avant 103kW, r.v. 1996


12.5.06, 13:21
Profil ICQ
Příspěvek 
Když se chce, všechno jde...po republice jezdí i stodvacítka TDi...


12.5.06, 15:08
Příspěvek zapalovaní
Zdar.Ked jazdím na LPG,mám favorit 136,na kolko mám nastavit predzápal?Za radu dakujem


12.5.06, 20:04
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
Anonymous píše:
Když se chce, všechno jde...po republice jezdí i stodvacítka TDi...


mozny to samozrejme je, ale bude tam tolik problémů, ze bez patricneho technickeho zazemi to bude temer ne mozne - prvni, co by ale melo predchazet zastavbe takoveho motoru do fa je VYZTUZENI KAROSERIE - Fa ma +- 100 Nm, TDi PD ma 3x tolik!!!!

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


15.5.06, 09:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 4
Bydliště: FM
Příspěvek 
Roman píše:
Anonymous píše:
Když se chce, všechno jde...po republice jezdí i stodvacítka TDi...


mozny to samozrejme je, ale bude tam tolik problémů, ze bez patricneho technickeho zazemi to bude temer ne mozne - prvni, co by ale melo predchazet zastavbe takoveho motoru do fa je VYZTUZENI KAROSERIE - Fa ma +- 100 Nm, TDi PD ma 3x tolik!!!!

Vyztuzit kastli je treba ani ne tak kvuli kroutaku, jako kvuli mnohem tezsimu motoru a kvuli podstatne vyssim cestovnim rychlostem - s tim souvisi vylepseni podvozku i hlavne brzd. Ale hlavne to chce jinou prevodovku, protoze favoritacka na tech 240Nm fakt stavena neni (to je hlavni pruser TDi)...

_________________
Felda 1.3MPi, Cimbu, Bishop, LPG :)


22.5.06, 14:46
Profil ICQ
Příspěvek 
Jestli mohu taky něco přispět ohledně tohoto ouletu na entou.Nedávno jsem měnil motor na TDičku v práci.Potkal se ventil s válcem,páč člověk prorazil vanu,načal zdvihátka.Vanu mu vyměnili a řekli že O.K.Po 600km,rána jakou svět neslyšel asi ,dokonce ten pilot prý neslyšel žádný hluk a já vyndal píst na šestkrát prasknutej,drželi ho pohromadě jen kroužky a ojnice s čepem vysekala hranami do válce dvě drážky hluboký asi 3 mm.Kanálysmus.No napraskl i blok.Hlava na hadry jak nahoře od vačky tak dole ve spalováku I.válce.Ale nekupte novej motor za 15000,- (hlava 60.000,-spodek motor 90000,-)výměnou.A to se kus pístu dostal samo že ještě do turba,tak že dalších já nevim 25 000,- výměnou.Vstřik tam byl doslova zakovanej,tak že i ten byl v kopru no a človíček tam nechal plus rozvody,pumpa hadice,trubky spojka komplet nějakejch odhadem 206.000 a šel.Proč to tady líčím.(Ten motor je těžkej NEPŘEDSTAVITELNĚ s tou převodovkou)!!!.Ten Favorit to unese,ale museli byste do něj navařit snad kus ramene z jeřábu.?!!Nehledě na to že máte v tu ránu auto,který sice jede,ale nic převratnýho co do rychlosti,ale až začnete machrovat před někým na okrsce jak vám to pěkně zrychluje a jede,tak se v zatáčce nejspíš potkáte s nadpřirozenou nedotáčivostí do té doby nepoznanou.A smrt máte nadosah.Takovýhle úpravy prosim,ale nedělejte,že je to super úprava.To si kupte jiný auto a neníčte prosim vás český starý dobrý a lítající,když mu dáte nějakýho koně.Ono 100 koní ve Fávu TDIčko dostane jak fík.Jen aby jste je tam ale měli.Ono sto koní dnes není moc,takový průměr ale na 700kilový auto kurevsky dost.Už to chápete.....A na STK nic nepoznají.Mám kámoše,všici je ostatně nějaký máme,že ano a ten se svojí škůdkou lítal jako bejk,než jí jednoho dne ohnul přes ruční brzdu o strom,vyhýbající se staré paní,co šla přes cestu.Ta škodovka měla za devět vteřin kilo.Nic moc ale..Měřil jsem to osobně.Vačku žádných 300-280 nebo tak něco.Pouze 260ku Česana.Ta škůdka šla do 7500 a jela asi 200.Ale spráskala 150 koňovou Oktávii-T v kopci někde u Vodochod.Ve 150 jí předjel a zamával pilotovy německýho fára.Na kopci zastavili byli dva a začali se tomu smát jako dva blázni,načež za chvíli přijel Octávák a šel k nim z otázkou co v tom je za motor.Byl v šoku. Uviděl normální sérii,podotýkám normální originál motor s modrým pouzdrem na motor.,néé žádnym rozfiknutym na půl jako to tuneři dělaj a bez jakýhkoliv velkých povrch.uprav. Normální 136 ale nadupaná jako na soutěže. Nechte bájí a přemýšlejte reálně,budte na zemi..Udělejte si to,nechte si to udělat a budete tu škodovku mít ještě radši,než by ste doposavať možná i netušili.Pak budete v eufórii z toho,co vlastně ta třikrát uložená klika umí.Přestanete hanit,páč se to obrátí k vám,ten netušenej zážitek.A kdyby vás přece jenom někdo předjel,tak buďte klidní.Dvoulitr není třináctka nebo patnáctka motor a dá mu to setsakramensky velkou práci,při který po zběsilý jízdě bude vyprávět kámošům,jak nemohl předjet vobyčejnýho fávika nebo Škůdku a že to asi prodá,páč mu to nejede.A vo tom to je.A jízdní vlastnosti se dají na favoritu přeměnit k přisátý placce.Jak říkal onehdá Pavel Sibera.Mistr světa v Automobil.soutěžích práve s Fáčkem.To auto se chová jako motokára....


24.6.06, 22:52
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz