Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

vzduch. filtr Fabia 1,2mpi
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=19983
Stránka 1 z 1

Autor:  ludovig [ 24.11.09, 22:37 ]
Předmět příspěvku:  vzduch. filtr Fabia 1,2mpi

Ahoj,
mam takovej problem. Neutral Potrebuju vymenit vzduchovej filtr na Fabce 1,2 HTP a vubec nevim jak na to? Cumim na to jak husa do flasky a vubec nevim jak do toho? Mam doma Fabii 1,4 MPI a tam je to bez problemu a lehce pochopitelne. Ale u ty 1,2 jsem fakt v koncich. Vubec jsem neprisel na to jak demontovat dekoracni plastovej kryt nmotoru? Doufam ze s tim mate nekdo zkusenosti a muzete mi poradit. Diky moc.
Idea

Autor:  21lucas [ 24.11.09, 22:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: vzduch. filtr Fabia 1,2mpi

ludovig píše:
Vubec jsem neprisel na to jak demontovat dekoracni plastovej kryt nmotoru? Doufam ze s tim mate nekdo zkusenosti a muzete mi poradit. Diky moc.
Idea


tak za
1) uz ti tvoji puvodni otazku admin presunul
2) dekl tam drzi bud na gumovych klipech nebo jsou tam nekde schovane imbusaky
3) kdyz nevis jak vymenit olej tak s tim zajed do servisu oni uz vi kam sahnou aby to neskur***y

Autor:  Jonny [ 24.11.09, 23:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: vzduch. filtr Fabia 1,2mpi

ludovig píše:
Ahoj,
mam takovej problem. Neutral Potrebuju vymenit vzduchovej filtr na Fabce 1,2 HTP
no ak je to ta starsia ,1)odpoj z krytu hadicku co je hned pri nasavaci vzduchu vpravo pri maske ,2) chyt kryt do ruky a trhni smerom k sebe , nie vsak moc aby si vedel kam patri druha hadicka ktoru potom odpojis .3) otoc kryt dekoraciou dole a uvidis obdlznikovy dekel prisrobovany asi siestimi sroubami ,4) odsrobuj , vymen filter , zasroubuj .5) Kryt motoru otoc naspet ( dekoraciou hore ) zapoj hadicku c 2 odpojenu v bode 2 ( ta ktoru si mas zapametat odkial je ) kryt poloz ma motor ( tak ako bol - to zistis podla toho ci dosada na skrt. klapku ) 6) jemne zatlac na kryt zhora az kym nezapadne do tych drziakov 7) Nakoniec pripoj hadicku c 1 odpojenu v bode 1 . Toto je navod pre fabiu I , ci je to stejne aj pri Fab II neviem

Autor:  paži [ 24.11.09, 23:43 ]
Předmět příspěvku: 

jestli neumíš sundat ten kryt, tak bych se do ničeho takovýho taky nepouštěl a svěřil auto servisu

Autor:  MATTESS [ 25.11.09, 07:05 ]
Předmět příspěvku: 

Nějak jsem zmaten o jaký motor jde. V nadpisu je 1,2mpi, v textu 1,2HTP......

Autor:  Jarda S. [ 25.11.09, 07:25 ]
Předmět příspěvku: 

MATTESS píše:
Nějak jsem zmaten o jaký motor jde. V nadpisu je 1,2mpi, v textu 1,2HTP......


a jakej je mezi tim rozdíl ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  Jarda S. [ 25.11.09, 07:26 ]
Předmět příspěvku: 

paži píše:
jestli neumíš sundat ten kryt, tak bych se do ničeho takovýho taky nepouštěl a svěřil auto servisu


on je tam jeden šroubek schovanej pod znakem takže pokud o něm nevíš tak se to těžko hledá

Autor:  MATTESS [ 25.11.09, 07:43 ]
Předmět příspěvku: 

Když se podíváš do ETKY a zvolíš motor 1,2, objeví se tohle:
http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... -04_21.jpg
což je zajímavý :-)

Jinak 1,2 MPi se značily první ročníky:
Fabia 1.2 MPI
Řadový tříválec s rozvodem OHC a objemem 1198 cmł, vrtání 76,5 mm a zdvih 86,9 mm, komprese 10,3, výkon 40 kW (55 koní) při 4750 ot/min, točivý moment 106 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2462 mm, hmotnost 1050 kg, maximální rychlost 151 km/h a zrychlení na stovku za 18,4 s. Od léta 2002 se do modelu Fabia montoval také nový motor 1.2 HTP/40 kW. Motor byl vyvinut v Mladé Boleslavi a byl dodáván také do dalších malých automobilů koncernu VW. Nový tříválec OHC 1.2/40 kW nahradil čtyřválce OHV 1.0/37 kW a 1.4/44 kW, jejichž výroba byla ukončena v létě 2002

Fabia 1.2 HTP
Řadový tříválec s rozvodem OHC a objemem 1198 cmł, vrtání 76,5 mm a zdvih 86,9 mm, komprese 10.3, dvouventil, výkon 40 kW (55 koní) při 4750 ot/min, točivý moment 106 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, maximální rychlost 150 km/h. Tříválcový motor konstrukce VW, vyráběný v automobilce Škoda od roku 2002. Montoval se do vozů Fabia a některých dalších koncernových vozů.

Autor:  ludovig [ 27.11.09, 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

Je to 1,2HTP a rok vyroby je 2005. Jinak jak nekdo radi,ze je sroubek schovanej pod znakem,tak prave ze ne! Hledal jsem jakejkoliv sroubek vsude mozne a nic! Tak mam obavy,abych neco neutrhl. To bych vazne nerad. Nekdo pise,ze se ma jen trhnout nahoru,to by melo byt vse???

Autor:  Nepér [ 27.11.09, 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pozor, ať neutrhneš motor :D . Tyhle moderní auta, to nejni žádná legrace...

Autor:  Jonny [ 27.11.09, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

ludovig píše:
Je to 1,2HTP a rok vyroby je 2005. Jinak jak nekdo radi,ze je sroubek schovanej pod znakem,tak prave ze ne! Hledal jsem jakejkoliv sroubek vsude mozne a nic! Tak mam obavy,abych neco neutrhl. To bych vazne nerad. Nekdo pise,ze se ma jen trhnout nahoru,to by melo byt vse???
neboj sa , nic neotrhnes , ak sa tak bojis , tahaj pomaly ale nema sa co stat . Ak by si to predsa len nevedel , natocim video z demontaze :wink:

Autor:  Jiri [ 27.11.09, 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

zdanej sroubek pod znakem tam neni....jen zaber :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/