Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

1.3 MPI vs 1.4MPi
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20014
Stránka 1 z 3

Autor:  Šemik [ 27.11.09, 21:20 ]
Předmět příspěvku:  1.3 MPI vs 1.4MPi

V čem se tyhle výše uvedené systémy liší? Vím že u 1.4 je klapka ovládaná elektronicky, u 1.3 MPi mechanicky, ale co jinak? Myslím tím zejména jestli se liší sací, vstřikovače, pal. čerpadlo a pod :)

Autor:  Carlos [ 27.11.09, 22:25 ]
Předmět příspěvku: 

Co vim, tak 1,3 má Simos 2P, a 1,4 má Simos 3. Fábka prej má dvě lambdy, před a za katem a tak no.

Autor:  Šemik [ 27.11.09, 22:28 ]
Předmět příspěvku: 

Jde mi vlastně o to, jestli jiným softem lze z 1.3 udělat kopii 1.4, ale s mech. klapkou a svými odlišnostmi. Komplet 1.3MPi jde přeci jen líp sehnat než 1.4MPi

Autor:  michalkatka [ 27.11.09, 22:32 ]
Předmět příspěvku: 

kompletný systém MPi 1.3 zvládne aj objem 1.4ky... lambda zmes upraví a vačky sú cca rovnaké...

Autor:  Šemik [ 27.11.09, 22:34 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mi Tampajs potvrdil ze 1.3MPi lze udelat 1.4MPi, takze shanim 1.3MPi system :)

Autor:  Jarda S. [ 27.11.09, 22:35 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
kompletný systém MPi 1.3 zvládne aj objem 1.4ky... lambda zmes upraví a vačky sú cca rovnaké...


a předstih si taky naladí ? :shock:

Autor:  michalkatka [ 27.11.09, 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
a předstih si taky naladí ? :shock:


áno, však oboje majú detonačné čidlá, a priebehy grafu sú cca rovnaké... ( myslím obe varianty 50kW )

Autor:  Jarda S. [ 27.11.09, 22:41 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Tak mi Tampajs potvrdil ze 1.3MPi lze udelat 1.4MPi, takze shanim 1.3MPi system :)


odkazuje na firmu sportmotor a tu na feliciaklubu moc nechválí

Autor:  michalkatka [ 27.11.09, 22:45 ]
Předmět příspěvku: 

tie jednotky sipos sa vedia vraj dobre "učiť" - sledujú detonácie v rôznych režimoch a ukladajú to do adaptačných hodnôt...

ja by som na tvojom mieste na to naskladal klasickú jednotku 1.3MPi 50kW...

Autor:  Carlos [ 27.11.09, 23:17 ]
Předmět příspěvku: 

Takže pokud vás tady dobře chápu, tak to znamená že kdybych do feliny dal 1,4 (holomotor) a na to tyhle blbostě z původní 1,3 a tedy ještě vyměnil setrvák, tak to bude normálně fungovati i bez toho, aby se nahrávaly jiná data do ŘJ? :shock: Já čekal že by to jelo naprd.

Autor:  Carlos [ 27.11.09, 23:18 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Tak mi Tampajs potvrdil ze 1.3MPi lze udelat 1.4MPi, takze shanim 1.3MPi system :)


Tak to ano, to jsem řešil, když jsem se zabýval zástavbou 1,4ky do feliny. :)

Autor:  michalkatka [ 27.11.09, 23:21 ]
Předmět příspěvku: 

Carlos píše:
Takže pokud vás tady dobře chápu, tak to znamená že kdybych do feliny dal 1,4 (holomotor) a na to tyhle blbostě z původní 1,3 a tedy ještě vyměnil setrvák, tak to bude normálně fungovati i bez toho, aby se nahrávaly jiná data do ŘJ? :shock: Já čekal že by to jelo naprd.


tie rozdiely v motoroch niesú až také veľké, vačky, KP, zdvih je trocha iná, ale to je v tolerancii hodnôt ktoré sa vie RJ naučiť...

zotrváky sú myslím rovnaké...

Autor:  Carlos [ 27.11.09, 23:46 ]
Předmět příspěvku: 

Právě že prý nejsou, fábií je větší, takže asi problém se startérem a snímačem otáček (nebo takovym něčim, týhle elektronice nehovim). Takže prej jediný co je, tak felicií setrvák, nechat zavařit díry, navrtat nové díry (fábie má 5 :roll: ) a vyvážit.

Autor:  Jarda S. [ 28.11.09, 09:07 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
zotrváky sú myslím rovnaké...


to ani náhodou fábie mě setrvák na 6 šroubech felda na 4 :roll: proto se musí původní feldí převrtat na 6 děr

Autor:  Viky [ 28.11.09, 09:18 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
michalkatka píše:
zotrváky sú myslím rovnaké...


to ani náhodou fábie mě setrvák na 6 šroubech felda na 4 :roll: proto se musí původní feldí převrtat na 6 děr

Tak snad se jedna o snimac otacek a ne o srouby ne?

Edit: Hypoteticka otazka - Jestlipak by se dal nastavovat zakladni predstih posouvanim cidla? Jednotka by si ho stejne asi snizila podle detonaci? Pomohlo by to hnout s hodnotama?

Edit2: Ted mne napada, varit na setrvaku? To asi nekdo zral ty "lisohlavky" ne? Dyt to je nejlepsi zpusob jak ho nechat zkroutit nebo roztrhnout! To teda kdyby nic jinyho neslo, tak radsi karbec a ETZ.

Edit3: Jo mimochodem... kdyz uz se jedna o tohle... takovej jednobod Mono-Jetronic co se daval na Fiaty (treba Tipo) mel extra zapalovani a extra vstrikovani, to by melo jit napasovat na jakejkoliv motor mam ten dojem.... Treba takova ridici jednotka z Tipa 1.4i(51kW)..... co? Fiat dokazal tenkrat delal jeste motory, ktery dost sraly na emise, kdyz se jim prislaplo.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/