Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Felície Mpi přestala táhnout, jako by jí docházel benzín. ?? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20058 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | bosator [ 1.12.09, 13:22 ] |
Předmět příspěvku: | Felície Mpi přestala táhnout, jako by jí docházel benzín. ?? |
Zdravím všechny. Mám další problém, jen týden mám felícii Mpi 50kW, včera ji jel přihlásit, mám s ní najeto tak 200km. Auto jede a motoricky táhne slušně, ikdyž má zatím děravý střední díl výfuku, ten brzy vyměním.Stalo se mi, že jsem jel včera v obci cca 45km/h do táhlého kopce na trojku cca 2400ot., najednou to začalo zpomalovat, jako by tomu docházel benzín, musel jsem sešlápnout plyn naplno abych vůbec kopec vyjel,ikdyž na sešlápnutí to skoro nereagovalo, vůbec to nešlo do otáček a nedalo se tam nikde zastavit, i jsem mel obavy kdyz zastavím, přeřadím,tak tam zůstanu viset, po cca 400m, ještě v kopci auto nabralo dech a táhlo o něco líp a po dalších cca 3km se to úplně vrátilo do normálu, pak jsem s autem najel dalších skoro 50km a jelo to bez sebemenších problémů. Chci se zeptat, čím by to mohlo být?? Napadá mě, že by se mohl např. přicpat palivový filtr, nebo někde vedení benzínu. Ale kde mám ten filtr hledat u Mpi, není přímo v čerpadle? Jak to rozebrat, nebo ověřit, nerad bych, aby mě auto někde příště nechalo. Díky moc za rady. |
Autor: | hans [ 1.12.09, 15:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
V první řadě vyměň děravou část výfuku a prověř si, je-li celý výfuk plně průchozí - nedávno mě docela vypekl ucpaný koncový díl výfuku, který byl přitom zvenku zdravý. Potom jak píšeš filtr paliva, případně čerpadlo paliva... Jak staré tam máš svíčky? Filtr paliva i svíčky se u MPI mění po 60 000 km, nebylo by odvěci minimálně zkontrolovat stav vzduchového filtru... Palivový filtr najdeš pod krycím plechem u nádrže, přístup jedině zespoda. |
Autor: | bosator [ 1.12.09, 22:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
hans píše: V první řadě vyměň děravou část výfuku a prověř si, je-li celý výfuk plně průchozí - nedávno mě docela vypekl ucpaný koncový díl výfuku, který byl přitom zvenku zdravý. Potom jak píšeš filtr paliva, případně čerpadlo paliva... Jak staré tam máš svíčky? Filtr paliva i svíčky se u MPI mění po 60 000 km, nebylo by odvěci minimálně zkontrolovat stav vzduchového filtru... Palivový filtr najdeš pod krycím plechem u nádrže, přístup jedině zespoda. Díky za info. Vzduchový filtr je nový a svíčky tam jsou prý 10tis km Bosch super plus FLR8 LDCU, už mám koupený nový, ale tím ten výpadek nejspíš nebyl. Auto má najeto origo jen 54 tis km a palivový filtr nikdo niky neměnil. Teď když budu měnit na jámě ten výfuk, nejradši bych vyměnil ten pal. Filtr.Chci se zeptat je to tenhle fitr od Mannu: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6 ... licia.html ? A jaký je postup při výměně, na co si dát pozor? Předpokládám že palivo je v hadici po tlakem. A taky když to rodělám, tak to zavzdušním, nemusí se pak sestava nějak odvzdušnit. Chtěl bych poprosit o nějaký návod. |
Autor: | Ondras83 [ 1.12.09, 22:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, je to von, nic se nezavdzušní, pořád to žene čerpadlo a to to dotlakuje... vyndáš vejfuk, kolem nádrže je krycí plech na 3x6tku matku, to sundáš (sou takový plechový) a vidíš tam hadici a filtr, je tam nahovno přístup, někdo spouští nádrž, já ne...rozdělám objímku na filtr, stáhnu ho trošku dolů a sundám z holendrů hadice, po směru dáš novej, zatáhneš sponky, přiděláš do objímky, zaděláš plech a vejfuk a jeto...je to dost nahovno práce, není tam žádný místo...pak zapni klíček, možná to bude dýl startovat, ale chytne |
Autor: | Jarda S. [ 1.12.09, 22:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
vejfuk nemusíš zdělávat de to i bez toho ale o to hůř to de ještě doporučim dělat to když si z autem ještě nejel pak máš studenej vejfuk a nespálíš se nehledě na to že vyteče dost benzínu a to nejni ideální když teče na vejfuk |
Autor: | slovacek.milos [ 2.12.09, 07:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: jo, je to von, nic se nezavdzušní, pořád to žene čerpadlo a to to dotlakuje... vyndáš vejfuk, kolem nádrže je krycí plech na 3x6tku matku, to sundáš (sou takový plechový) a vidíš tam hadici a filtr, je tam nahovno přístup, někdo spouští nádrž, já ne...rozdělám objímku na filtr, stáhnu ho trošku dolů a sundám z holendrů hadice, po směru dáš novej, zatáhneš sponky, přiděláš do objímky, zaděláš plech a vejfuk a jeto...je to dost nahovno práce, není tam žádný místo...pak zapni klíček, možná to bude dýl startovat, ale chytne nádrž spouštíme vždy jinak nechápu jak chytnout kleštěma na spony tu sponu na vstupu, jak asi jde to ale dře to co vidím pak tam každý dá obyčejnou šroubovací sponu, pokud se stím nechcete drbat dá se tam vyměnit hadice id čerpadla k trubce a filtra vřadit do motoru před lištu normálka tam drží jen tak v luftě a nic neupadne miloš |
Autor: | Ondras83 [ 2.12.09, 10:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
já teda normálně kombinačkama tu sponku smáčknu |
Autor: | slovacek.milos [ 2.12.09, 13:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: já teda normálně kombinačkama tu sponku smáčknu nám se už stalo že když máš ty hadice sttaré a nedáš tu sponu přesně tak prolínal benzín tak už máme takový způsob nádrž na kozu a šup šup miloš |
Autor: | Kristensen [ 2.12.09, 16:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na tu druhou sponu na kterou se debilně dostává tak na tu ani nešahám, zatáhnu za filtr a ono to sjede dolu, potom lehounce na novým filtru namáznu nátrubek, vemu rukavici páč jinak to slušně bolí a dvouma prstama se o tu sponku opřu a nasunu filtr na hadici. |
Autor: | Huďo [ 2.12.09, 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tú druhú sponu som dával dole a späť tak, že som druhý koniec hadice stiahol hore z čerpadla a trochu som ju dole povytiahol, prehodil filter a vtlačil som to späť k čerpadlu a zapojil |
Autor: | Ondras83 [ 2.12.09, 19:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: Na tu druhou sponu na kterou se debilně dostává tak na tu ani nešahám, zatáhnu za filtr a ono to sjede dolu, potom lehounce na novým filtru namáznu nátrubek, vemu rukavici páč jinak to slušně bolí a dvouma prstama se o tu sponku opřu a nasunu filtr na hadici. nebo tak dolů to jde, zpátky to je horší |
Autor: | bosator [ 3.12.09, 14:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Filtr jsem koupil mann w410, tak zítra ho zkusím vyměnit, nádrž spouštět nechci, snad to půjde. Jinak kdybych ji spouštěl, vykláněl, musím ji odpojit od hadic a elektriky ?? Ještě mě napadlo, jestli ten krátkodobý výpadek cca. 400m nemohla způsobit voda v nádrži, ale podle měřáku tam byla v tu chvíli min. 1/3 paliva? Auto mám krátce tak 250km, předtím se s ním jezdilo málo. Jak se pozná voda v nádrži?? Nádrž už asi nemá vypouštěcí šroub, jako měla š120? |
Autor: | NOVON [ 3.12.09, 16:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vyměnit filtr-bacha na směr průtoku benzínu,na filtru je šipka.Nalít do nádrže přípravek,který rozloží případnou vodu např.Velfobin,Aquafobin..Taky by nebylo od věci použít nějaký čistič vstřikování,doporučuju dát větší koncentraci tohoto přípravku,např. od Wyn's nebo STP..Pokud na obale píšou-Obsah lahvičky na 40 l paliva,tak dát lahvičku na 20 litrů a opakovat nejmeně 2-3 krát..Jo?;-) |
Autor: | Huďo [ 3.12.09, 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tými " extra prípravkami " mám "extra skúsenosti " - keby som mal čistiť nádrž, tak najistejšie mechanicky handrou do sucha . Nečakal by som tam vodu, ale iný bordel z benzínu , ktorý upcháva sitko čerpadla . Keď budeš mať čerpadlo vonku, môžeš skontrolovať praskliny, prípadne inú netesnosť vonkajšieho obalu, ktorý v sebe má udržať časť benzínu, predtým, ako je nasatý do systému . Keď bude všetko vyčistené natankuj plnú (aj 2X) V-Power Racing (100 okt) a vyčistíš vstrekovanie . Snáď som Ťa nevyľakal |
Autor: | slovacek.milos [ 3.12.09, 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
NOVON píše: Vyměnit filtr-bacha na směr průtoku benzínu,na filtru je šipka.Nalít do nádrže přípravek,který rozloží případnou vodu např.Velfobin,Aquafobin..Taky by nebylo od věci použít nějaký čistič vstřikování,doporučuju dát větší koncentraci tohoto přípravku,např. od Wyn's nebo STP..Pokud na obale píšou-Obsah lahvičky na 40 l paliva,tak dát lahvičku na 20 litrů a opakovat nejmeně 2-3 krát..Jo?;-) novon šipka se už tak sem tam nenosí, píšou tam NI a OUT a klidně je tím lemováním naopak miloš |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |