Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
volnoběh MPi https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20106 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | slovacek.milos [ 5.12.09, 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | volnoběh MPi |
volnoběh si dělá co chce, od 1000 do 2000, v řídící jednotce najdeš za klidu 288 otáček a podobné zmatky, přijeli jsme s funkční MPi a postupně přehazovali komponenty včetně altíku, řj . prostě všechno, sání ostříkali hořlavým sprejem ale volnoběh jsme neskrotili celá den v pr...li jednu je volběh 1000 pak 2000 pak tisác a zničeho nic přidá na 2200 , časem spadne na 1200, zbývá už jen nějaký zmatek v kabeláži nikdy jsem se s podobným případem nesetkal, auto začalo blbnout po vyčistění klapky miloš |
Autor: | Drak [ 5.12.09, 17:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mildo, zkoušels ten prográmek od motordiagu? Ten léčí přesně toto. Funguje i s prachsprostým modrým kablem s virtuálním COM portem. http://www.motordiag.cz/download/MSMSetup.exe |
Autor: | slovacek.milos [ 5.12.09, 17:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Mildo, zkoušels ten prográmek od motordiagu? Ten léčí přesně toto. Funguje i s prachsprostým modrým kablem s virtuálním COM portem. http://www.motordiag.cz/download/MSMSetup.exe mám ho v počítači chybí jen nastavit asi com, ale tento problém tam asi nebude, dal jsem další řj, pak klapku i s řj s funkčního MPi, problém stejný a v tí řídící jednotce najdeš 288 otáček za klidu, dáš druhou je tam nula otáček nastartuješ pojzdáš a je tam za klidu 165 , jak píšu mimo kapeláž vyměněny všechny akční členy z funkčního auta postupně a problém stejný žádný změna jak jsem psal začalo to po vyčistění klapky, LPG to nemá, i ventiz z nádobky aktivná uhlí jsem ucpal a poořád si to dělá co chce, na vagu vše odpovídá až na ty otáčky za klidu co to je za blbost to nechápu to jsem ještě neměl, čislo otáček taktéž měněno miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 5.12.09, 17:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
jediná změna co nastala tak když jsem měl 2000 otáček a odpojil čidlo vzduchu tak otáčky spadly na 886, řídící jednotka si zařadí náhradní teplotu 60 nasávaný vzduch tak mě něpadá jestli nepraskl nějaký drátek do klapky a tím odpojením čidla nasávaného vdzduchu přišel kontakt k rozumu no zas žáhada taky někdy jak jsem očumoval vag klapka se začala nastavovat jen tak to bude asi drátek a kostra nikdy jsem nic podobného neviděl miloš |
Autor: | mišo [ 5.12.09, 18:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
skrtiaca kladka je ok??? skusil si vycistit ju? kamaratovy to robilo podobne blbosti a pomohlo to!!! |
Autor: | Drak [ 5.12.09, 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bude mít bordel v software. I když přendáš jinou jednotku, tak ju stejně musíš uzpůsobit. Už sem to řešil několikrát, vždycky po vyčištění a nastavení přes VAG se v pár případech pohádá jednotka s klapkou a pomůže jedině reset na tovární hodnoty, což už VAG neumí. U toho motordiagu bys měl mít kabel naslouchat na COM 3 nebo COM 4. Nastavíš to tak, že po úvodní obrazovce po kliknutí na OK klikneš na SETUP, vpravo nahoře vybereš požadovanej port a pak klikneš na Test Interface. Jakmile ho najde, tak zahlásí OK, v případě, že ho nenajde, tak musíš zkusit jinej port. |
Autor: | slovacek.milos [ 5.12.09, 19:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Bude mít bordel v software. I když přendáš jinou jednotku, tak ju stejně musíš uzpůsobit. Už sem to řešil několikrát, vždycky po vyčištění a nastavení přes VAG se v pár případech pohádá jednotka s klapkou a pomůže jedině reset na tovární hodnoty, což už VAG neumí. U toho motordiagu bys měl mít kabel naslouchat na COM 3 nebo COM 4. Nastavíš to tak, že po úvodní obrazovce po kliknutí na OK klikneš na SETUP, vpravo nahoře vybereš požadovanej port a pak klikneš na Test Interface. Jakmile ho najde, tak zahlásí OK, v případě, že ho nenajde, tak musíš zkusit jinej port. draku dík zkusím. mladý mi to měl zítra poladit ale z práce dostali poukaz škola smyku tak jel do mostu miloš |
Autor: | Drak [ 5.12.09, 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
A je pravděpodobný, že se reset nepovede hned napoprvé, že třeba zůstane viset na xx procentech a pak zahlásí, že neproběhlo v pořádku, tak musíš postupovat podle instrukcí, co ti to bude říkat a opakovat reset, dokud to nebude OK. Můj rekord je 16 resetů, než se to umoudřilo, tak trpělivost, ale lepší, než vypláznout několik tisíc za novou ecu. |
Autor: | slovacek.milos [ 5.12.09, 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Bude mít bordel v software. I když přendáš jinou jednotku, tak ju stejně musíš uzpůsobit. Už sem to řešil několikrát, vždycky po vyčištění a nastavení přes VAG se v pár případech pohádá jednotka s klapkou a pomůže jedině reset na tovární hodnoty, což už VAG neumí. U toho motordiagu bys měl mít kabel naslouchat na COM 3 nebo COM 4. Nastavíš to tak, že po úvodní obrazovce po kliknutí na OK klikneš na SETUP, vpravo nahoře vybereš požadovanej port a pak klikneš na Test Interface. Jakmile ho najde, tak zahlásí OK, v případě, že ho nenajde, tak musíš zkusit jinej port. tak jsem to draku tak udělal jak píšeš dal jsem obyčejný kabel KL mám teda i KKL, ten com 3 test interface a vypsalo to OK takže myslíš že to pojede nebo mím raději zkusit ten dražší kabel KKL stejně nemám momentálně MPi miloš |
Autor: | Drak [ 5.12.09, 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Klidně i na ten obyčejnej to pojede. |
Autor: | slovacek.milos [ 5.12.09, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Klidně i na ten obyčejnej to pojede. já četl že to na obyčejný jede, tak jsem to zkoušel tak před čtyřmi lety a nešlo, ani jeden com nešel, tak už jsem snad připraven návod tam je já to řešil supervagem ten to umí platil jsem 250 korun deset minut miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |