Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
sytič https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20173 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | milan.34 [ 9.12.09, 21:08 ] |
Předmět příspěvku: | sytič |
Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora/na sytíč/mam vysoké otáčky,skoro až 2000 ot/min,a po čase pomaly klesajú.Chcem sa spýtať,či je to normálne,alebo sa dá sytič niekde nastaviť,aby mal menšie otáčky.Díky |
Autor: | Ondras83 [ 9.12.09, 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
nech to tak...je to sice trošku vyšší, ale prošlápnutím plynu klesnou |
Autor: | Jonny [ 9.12.09, 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sytič |
milan.34 píše: Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora/na sytíč/mam vysoké otáčky,skoro až 2000 ot/min,a po čase pomaly klesajú.Chcem sa spýtať,či je to normálne,alebo sa dá sytič niekde nastaviť,aby mal menšie otáčky.Díky |
Autor: | milan.34 [ 9.12.09, 21:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sytič |
Jonny píše: milan.34 píše: Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora/na sytíč/mam vysoké otáčky,skoro až 2000 ot/min,a po čase pomaly klesajú.Chcem sa spýtať,či je to normálne,alebo sa dá sytič niekde nastaviť,aby mal menšie otáčky.Díky otáčky na volnobeh mám okolo 850,robí to už dlhšie,len sa mi nepáči,že studený motor dostane také vysoké otáčky |
Autor: | Pech. [ 9.12.09, 22:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
funguje to normálně |
Autor: | torreto [ 14.12.09, 11:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
neviete preco mi stale zapina sytic??aj ked mam zohriaty motor,stojim napr.na krizovatke na volnobeh cca 900 otacok a zrazu mi vyletia na 2000,po zosliapnuti pedalu padnu,na dalsej krizovatke opat a stale mi to takto robi.co s tym??potom mam aj automaticky vyssiu spotrebu,lebo ciim ze mi zapina aj pri jazde. |
Autor: | slavik74 [ 14.12.09, 12:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ešte skus napísať o aký voz sa jedna. |
Autor: | torreto [ 15.12.09, 12:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
favorit,rocnik 94,vstrek. |
Autor: | gokralik [ 15.12.09, 13:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tam se ti určitě sytič nezapíná. |
Autor: | michalkatka [ 16.12.09, 15:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
torreto píše: favorit,rocnik 94,vstrek. takže máš vstrekovanie... a máš to rozbitý ale k veci, najskôr spínač voľnobehu, ten je na tele klapky, možno máš moc našponované plynové lanko a nedosadá na spínač... možno ti niekde prizáva vzduch a nerovnomernú zmes a otáčky sa elektronika snaží korigovať... |
Autor: | Ondras83 [ 16.12.09, 18:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
jako první: promazat lanko plynu a nastavit tak, aby bylo volnější |
Autor: | varok [ 19.12.09, 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo že by špatné čidlo chladící kapaliny? Nebo bude něco v ŘJ hlásit chybu. Bych vyzkoušel VAG. |
Autor: | varok [ 19.12.09, 13:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Milan34: To je ale normální. Správně to tak má být. Při prošlápnutí pedálu a nastartování májí být otáčky okolo 2000/min. Po šlápnutí na plyn. pedál mají spadnout zhruba na 1200-1500/min. Potom při zahřívání motoru postupně padat až na volnoběh okolo 800ot/min. |
Autor: | gokralik [ 19.12.09, 13:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
2000 ot/min je trochu víc, ale neviděl bych to jako problém. Lepší než kdyby to vůbec nedrželo no ne? |
Autor: | werty [ 19.12.09, 17:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
gokralik: Při plné aktivaci "sytiče" (přívěra zcela uzavřena a šroub zvýšeného volnoběhu na nejvyšším stupni stupňovité vačky) musí ihned po startu zvýšený volnoběh naběhnout na 2200-2400 ot./min. Následně po prošlápnutí plynu systém Pulldown (objemový ovladač + termoventil) musí snížit volnoběžné otáčky na 1400 ot./min +/- 200 (+ snížit obohacení čili pootevřít přívěru). Pokud tomu tak není pak je potřeba hledat chybu ve špatně nastaveném (ochablém) bimetalu nebo šroubu zvýšeného volnoběhu a sním související stupňovitou vačkou. Resumé zní že je to správně a není potřeba hledat chybu respektive závadu. Mimochodem... Takto vysoké volnoběžné otáčky jsou doslova nutné pro teploty hluboko pod nulou. Pasivní odpory studeného nebo chcete-li "promrzlého" motoru jsou velké a je nutno je překonat právě tímto způsobem. Kdo pasivním odporům nevěří ať si dá za tepla šroub zvýšeného volnoběhu na nejvyšší stupeň vačky. Bude to cca o 800-1000 otáček víc oproti motoru studenému. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |