Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

sytič
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20173
Stránka 1 z 3

Autor:  milan.34 [ 9.12.09, 21:08 ]
Předmět příspěvku:  sytič

Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora/na sytíč/mam vysoké otáčky,skoro až 2000 ot/min,a po čase pomaly klesajú.Chcem sa spýtať,či je to normálne,alebo sa dá sytič niekde nastaviť,aby mal menšie otáčky.Díky

Autor:  Ondras83 [ 9.12.09, 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

nech to tak...je to sice trošku vyšší, ale prošlápnutím plynu klesnou

Autor:  Jonny [ 9.12.09, 21:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: sytič

milan.34 píše:
Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora/na sytíč/mam vysoké otáčky,skoro až 2000 ot/min,a po čase pomaly klesajú.Chcem sa spýtať,či je to normálne,alebo sa dá sytič niekde nastaviť,aby mal menšie otáčky.Díky
volnobeh ti drzi kolko ? ak do 900 tak ok ak viac , treba stiahnut zmes . Zacalo ti to nahle alebo to robi odfurt ?

Autor:  milan.34 [ 9.12.09, 21:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: sytič

Jonny píše:
milan.34 píše:
Čauko.mam formana 92 a pri naštartovaní studeného motora/na sytíč/mam vysoké otáčky,skoro až 2000 ot/min,a po čase pomaly klesajú.Chcem sa spýtať,či je to normálne,alebo sa dá sytič niekde nastaviť,aby mal menšie otáčky.Díky
volnobeh ti drzi kolko ? ak do 900 tak ok ak viac , treba stiahnut zmes . Zacalo ti to nahle alebo to robi odfurt ?


otáčky na volnobeh mám okolo 850,robí to už dlhšie,len sa mi nepáči,že studený motor dostane také vysoké otáčky

Autor:  Pech. [ 9.12.09, 22:41 ]
Předmět příspěvku: 

funguje to normálně

Autor:  torreto [ 14.12.09, 11:59 ]
Předmět příspěvku: 

neviete preco mi stale zapina sytic??aj ked mam zohriaty motor,stojim napr.na krizovatke na volnobeh cca 900 otacok a zrazu mi vyletia na 2000,po zosliapnuti pedalu padnu,na dalsej krizovatke opat a stale mi to takto robi.co s tym??potom mam aj automaticky vyssiu spotrebu,lebo ciim ze mi zapina aj pri jazde. :roll:

Autor:  slavik74 [ 14.12.09, 12:42 ]
Předmět příspěvku: 

Ešte skus napísať o aký voz sa jedna.

Autor:  torreto [ 15.12.09, 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

favorit,rocnik 94,vstrek.

Autor:  gokralik [ 15.12.09, 13:54 ]
Předmět příspěvku: 

Tam se ti určitě sytič nezapíná.

Autor:  michalkatka [ 16.12.09, 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

torreto píše:
favorit,rocnik 94,vstrek.


takže máš vstrekovanie...

a máš to rozbitý :oops: :lol:

ale k veci, najskôr spínač voľnobehu, ten je na tele klapky, možno máš moc našponované plynové lanko a nedosadá na spínač...
možno ti niekde prizáva vzduch a nerovnomernú zmes a otáčky sa elektronika snaží korigovať...

Autor:  Ondras83 [ 16.12.09, 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

jako první: promazat lanko plynu a nastavit tak, aby bylo volnější :wink:

Autor:  varok [ 19.12.09, 13:00 ]
Předmět příspěvku: 

Nebo že by špatné čidlo chladící kapaliny? Nebo bude něco v ŘJ hlásit chybu. Bych vyzkoušel VAG.

Autor:  varok [ 19.12.09, 13:02 ]
Předmět příspěvku: 

Milan34: To je ale normální. Správně to tak má být. Při prošlápnutí pedálu a nastartování májí být otáčky okolo 2000/min. Po šlápnutí na plyn. pedál mají spadnout zhruba na 1200-1500/min. Potom při zahřívání motoru postupně padat až na volnoběh okolo 800ot/min.

Autor:  gokralik [ 19.12.09, 13:53 ]
Předmět příspěvku: 

2000 ot/min je trochu víc, ale neviděl bych to jako problém. Lepší než kdyby to vůbec nedrželo no ne?

Autor:  werty [ 19.12.09, 17:16 ]
Předmět příspěvku: 

gokralik: Při plné aktivaci "sytiče" (přívěra zcela uzavřena a šroub zvýšeného volnoběhu na nejvyšším stupni stupňovité vačky) musí ihned po startu zvýšený volnoběh naběhnout na 2200-2400 ot./min. Následně po prošlápnutí plynu systém Pulldown (objemový ovladač + termoventil) musí snížit volnoběžné otáčky na 1400 ot./min +/- 200 (+ snížit obohacení čili pootevřít přívěru). Pokud tomu tak není pak je potřeba hledat chybu ve špatně nastaveném (ochablém) bimetalu nebo šroubu zvýšeného volnoběhu a sním související stupňovitou vačkou. Resumé zní že je to správně a není potřeba hledat chybu respektive závadu.

Mimochodem... Takto vysoké volnoběžné otáčky jsou doslova nutné pro teploty hluboko pod nulou. Pasivní odpory studeného nebo chcete-li "promrzlého" motoru jsou velké a je nutno je překonat právě tímto způsobem. Kdo pasivním odporům nevěří ať si dá za tepla šroub zvýšeného volnoběhu na nejvyšší stupeň vačky. Bude to cca o 800-1000 otáček víc oproti motoru studenému.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/