Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

vačica 110L
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20202
Stránka 1 z 2

Autor:  crossman [ 12.12.09, 17:46 ]
Předmět příspěvku:  vačica 110L

Zdravím, mám možnosť použiť tri vačice do môjho motora. Vačice sú z 110L potom Rapl 136 a nakoniec felina 135MPi...

Momentálne používam vačicu z feliny, predsa mám pod kapotou felinový motor, napadlo ma, že tam narvem predsa vačku zo 110L :lol:

Totiž tá vačka skôr otvára a neskôr zatvára ventily a uhly sú 239˚40' sanie a 240˚ výfuck
(tá, čo je tam teraz má 232˚ sanie aj výfuck)

Mňa by zaujímalo, čo to bude obnášať a čo by to chcelo zmeniť, okrem samotnej vačky. Myslím, okrem nastavenia karbecu a zas predzápal... je tam niečo, čo je treba a ja o tom neviem? je tam nejaká odlišosť a záludnosť, s ktorou sa budem musieť pohrať?

...A vôbec bude mať zmysel to meniť?

Autor:  darklord [ 12.12.09, 17:58 ]
Předmět příspěvku: 

http://rapidka.blackh0le.eu.org/ekatalo ... tech_vacky

osobne by smo tam radsej dal tu rapidacku (ak teda nemas vecsi vyber) pretoze ta z 110L je projektovana na inaksi motor (vrtanie/zdvih) a myslim ze nepojde az tak dobre (ale zase ked sa chce... ved to poznas)

Autor:  Jarda S. [ 12.12.09, 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

tak na tohle zapomen MPI bloky tudíž i vačky maji větší ložiska než 742 favo felda jednobod

Autor:  darklord [ 12.12.09, 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17: zase kecas. Nie vsetky MPi bloky maju velke ulozenie. sam som videl 781.136M s vackou na malych loziskach

Autor:  Jarda S. [ 12.12.09, 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

darklord píše:
Sadra17: zase kecas. Nie vsetky MPi bloky maju velke ulozenie. sam som videl 781.136M s vackou na malych loziskach


ale to sou BMM bloky co jim zbyli :roll: tak je přece nevyhodí hodili na to MPI a cpali do aut :roll:

Autor:  darklord [ 12.12.09, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

uau. a ako viez ze zrovna ten co ma kolega nieje z tychto? obcas neuskodi mlcat..

Autor:  crossman [ 12.12.09, 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Blok je 781.135M Netuším, aké to tam je... keď mi niekto vie poradiť...

Autor:  darklord [ 12.12.09, 20:33 ]
Předmět příspěvku: 

tak si zmeraj priemer lozisiek na vacke zo 110L a na vacke z feldy. ak bude mat felda vecsi priemer tak nemas na vyber... budes musiet pouzit vacku z MPi.

Autor:  crossman [ 12.12.09, 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

darklord píše:
tak si zmeraj priemer lozisiek na vacke zo 110L a na vacke z feldy. ak bude mat felda vecsi priemer tak nemas na vyber... budes musiet pouzit vacku z MPi.

tak aj mňa to napadlo, ale kvôli tomu motor nerozoberiem!
pomerať 110L vačku OK, tú mám v kufri, ale pomerať filcka vačku- ee tú mám pod kapotou...

Teda by som niekoho chcel poprosiť, ak sa niekedy niečo také dostane do rúk, pomerať vačku 781.135M - priemer uloženia :)

Autor:  ferrari [ 12.12.09, 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

Zožeň vačku z MPi 50 kW...zníž hlavu...a máš cca 50kW...kvôli vačkám 110l a 136 by som asik ani kľúč do ruk nchatil...ak by to aj bola zmena, tak minimálna...

Autor:  darklord [ 12.12.09, 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

crossman: ty to asi nechapes. rozmery MPi vacky najdes na nete. ale otazne je ci tam mas MPi alebo BMM blok&vacku. prezote v boleslavi sa to montovalo z toho co bolo a ako prislo na pas. Cize mozes mat na bloku vyrazene 135M, ale pritom je to 135B. A jediny sposob ako to spolahlivo zistis je zrejme premeranie vacky.

Autor:  ferrari [ 12.12.09, 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

crossman píše:
darklord píše:
tak si zmeraj priemer lozisiek na vacke zo 110L a na vacke z feldy. ak bude mat felda vecsi priemer tak nemas na vyber... budes musiet pouzit vacku z MPi.

tak aj mňa to napadlo, ale kvôli tomu motor nerozoberiem!
pomerať 110L vačku OK, tú mám v kufri, ale pomerať filcka vačku- ee tú mám pod kapotou...

Teda by som niekoho chcel poprosiť, ak sa niekedy niečo také dostane do rúk, pomerať vačku 781.135M - priemer uloženia :)
Heh, prepáč, ale ti to už napísali - je možné, že to bude rovnaky priemer ako 110 a 136, ale ďaleko pravdepodobnejšie, že priemer bude väčší...jedine zmerať...alebo ak sa dá nejako zistiť rok výroby motora...ale aj to by bolo tak na 90%...

Autor:  darklord [ 12.12.09, 20:48 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari: rok vyroby zisti len ked zhodi dekel rozvodov, ...

Autor:  Gemini [ 13.12.09, 01:09 ]
Předmět příspěvku: 

je to krok spat, stare vacky maju uzke palce.......a taky maly rozdiel casovania nespoznas

Autor:  crossman [ 13.12.09, 14:11 ]
Předmět příspěvku: 

Gemini píše:
je to krok spat, stare vacky maju uzke palce.......a taky maly rozdiel casovania nespoznas


dobre vedieť, nenapadlo ma to, do úvahy som bral iba základné hodnoty vačíc, neuvažoval som nad tým, že majú úzke palce...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/