Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Tecie kurenie. https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20227 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | congy [ 14.12.09, 16:52 ] |
Předmět příspěvku: | Tecie kurenie. |
Hojte neviem kam spravne zaradit prispevok skusim tu. Mal som auto v oprave vymena rozvodov a dnes po praci som prisiel k autu a kaluz pod autom. Zacalo skumanie. Chladiaca kvapalina prisla niekde od kurenia a stekala po vyfuku az pod auto. Kontroloval som hadice do kurenia a tie su tesne. Moze byt nejako poskodene samotne kurenie a odtial to vytekat?. Plech pod kurenim je uplne mokry takze s toho usudzujem ze kvapalina ide odtial. Nejake skusenosti. |
Autor: | CROWACK [ 14.12.09, 17:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
obvykle teče ten kohout co je na tom topení přišroubovanej z boku, už si nevybavuju z které strany, dávno co sem se hrabal ve fazolu... |
Autor: | congy [ 14.12.09, 17:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
auto bolo na vymene rozvodov s servise a pochybujem ze tam manipulovali s kurenim, mozno tak hadice ale nechapem preco by ich odpajali. ten kohut moze byt len ja lavej strane (pohlad na motor z predu vozidla). Su na to aj nahradne diely alebo treba zacat zhanat kurenie z facka. |
Autor: | CROWACK [ 14.12.09, 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
napřed to okoukni, obvykle je pod tím kohoutem jenom špatný těsnění. Třeba jak vyvěsili motor při té výměně tak se v okruhu něco hnulo a spustilo se to no...než začneš bezhlavě shánět díly, pořádně to okoukni kudy to teče...i když prasklej radiátor už jsem taky viděl...je to celý bakelitovej blbakov... |
Autor: | 21lucas [ 14.12.09, 18:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
congy píše: auto bolo na vymene rozvodov s servise a pochybujem ze tam manipulovali s kurenim, mozno tak hadice ale nechapem preco by ich odpajali. ten kohut moze byt len ja lavej strane (pohlad na motor z predu vozidla). Su na to aj nahradne diely alebo treba zacat zhanat kurenie z facka. kdyz sundavaly motor dolu mohly se hadice natahnout az praskla ta priruba na ventilu a ventil je na strane u baterie |
Autor: | Kukyn [ 14.12.09, 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Měl jsem uplně stejnéj problém,nebyly to hadice ani ten kohout ale tekl radiátor topení.Na vrakáči jsem sehnal za 100,- jinej jednoduše vyměnil a je to O.K.a budeš se divit ale začalo mi to dělat taky po výměně rozvodů,waser pumpy a chlkap. |
Autor: | Kukyn [ 14.12.09, 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo a hlavně nerozebírej to topení! 1)vyndej baterku 2)nastav na ovládacím panelu topení v autě studenej vzduch 3)nachystej si nějaký ucpávky na hadice (já jsem použil šroub omotanej izolepou ) 4)pak povol hadice na radiátoru sundej je a ucpi. 5)oddělej ten plast z boku (takovej rámeček) 6)musíš povolit to táhlo (drát) co na tebe vykoukne pod hadicema jinak ten rámeček nesundáš 7)radiátor vytáhni a vyměň za novej pokud nepude vytáhnout musíš povolit ty 2 šrouby (na 11-ku klíč) co drží celý topení ke kastli a kousek si to topení povýtáhnout (zavazí držák akumulátoru) 9)vyměň za jinej 10)táhlo toho topení nastav aby ti šlo v celým rozsahu (hlavně ho nezlom) |
Autor: | slavik74 [ 14.12.09, 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
congy, ak neni poškodený samotny ventil, dá sa kupiť cela sada náhradnych tesniacich gumičiek, výmena cca 15 minut. Vymontujej to podla návodu od Kukyn-a, akurat nemusíš nic upchavať, on ten radiator je v najvyšom bode, moc toho odtial nevytečie. Ale ak chceš kludne to aj upchaj, nič tým nepokaziš. |
Autor: | michalkatka [ 14.12.09, 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
tie ventily sú 3 druhy, 2 sú zámenné, najlepšie sú tie s plechovou príložkou... |
Autor: | slovacek.milos [ 14.12.09, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
congy píše: auto bolo na vymene rozvodov s servise a pochybujem ze tam manipulovali s kurenim, mozno tak hadice ale nechapem preco by ich odpajali. ten kohut moze byt len ja lavej strane (pohlad na motor z predu vozidla). Su na to aj nahradne diely alebo treba zacat zhanat kurenie z facka. vem pravý prstíček a olízni tu vodu z kůrenia je sladká miloš |
Autor: | congy [ 14.12.09, 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
neviem milosi neskusal som a asik ani nebudem ide to odtial nemusim byt vestec aby som vedel co to je:) Takze da sa kupit daka repas sada na kurenie alebo radsej volit kurenie z vrakacu. Inak akurat som sa po par hodinach kukal pod auto a je sucho. kuknem presne okial to ide a potom to budem riesit |
Autor: | Kukyn [ 14.12.09, 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem prostě zašel na vrakáč a řekl že chci radiátor,vymontoval jsem si ho a domluvil se tak že kdyby tekl vyměním ho za jinej.Nebo kup novej ale repasovanej to nevim,znám lidi kteří opravujou chladič když praskne ale radiátor na fáčko,no nevim,já bych to volil na ten vrakáč a domluvu. |
Autor: | Kukyn [ 14.12.09, 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Inak akurat som sa po par hodinach kukal pod auto a je sucho. všechna voda z radiátoru už totiž vytekla |
Autor: | Jarda S. [ 14.12.09, 21:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych volil novej http://www.aku-servis.cz/product/radiat ... vorit-636/ nebo feldí topení to by byla asi nejlepší volba |
Autor: | michalkatka [ 14.12.09, 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
radiátor, ventil zisti kde to tečie, vyutieraj to do sucha, dolej vodu, natoč to a sleduj, ja typujem že to tečie na prírube kde ventil dosadá na radiátor... |
Stránka 1 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |