Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Odlehceni setrvacniku
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20240
Stránka 1 z 2

Autor:  Mitri [ 14.12.09, 23:47 ]
Předmět příspěvku:  Odlehceni setrvacniku

Mate nekdo zkusenosti s odlehcovanim setrvacniku? Myslim bud odvrtat nebo osoustruzit. Nekde sem vycet jen o kolik kdo odlehci ale nevim jak.nejradsi bych ho odvrtal na stojanovce.Pak by se mel asi vyvazit ze.

Autor:  Gemini [ 15.12.09, 00:47 ]
Předmět příspěvku: 

mas preto nejaky padny dovod ? neprida ti to ani jeden kW , ani jeden Nm

Autor:  darklord [ 15.12.09, 00:57 ]
Předmět příspěvku: 

v extremnom pripade zhorsi volnobeh...

Autor:  Mitri [ 15.12.09, 01:33 ]
Předmět příspěvku: 

No motor by mel jit lip do otacek ne? Nemusi roztacet takovou vahu

Autor:  CROWACK [ 15.12.09, 01:55 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: :lol: leda na volnoběh :lol: :lol:

Autor:  speedman [ 15.12.09, 08:23 ]
Předmět příspěvku: 

tak prečo to všeci robia ked to nema vyznam???

Autor:  Viky [ 15.12.09, 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

Vono to vyznam ma, treba rychlejc preradis, aale kdyz mas ten motor hodne upravenej, tak si nemuzes dovolit to moc odlehcit. Treba u motoru 1000MB co sem mel to bylo prijemny, u 130ky bych to asi neriskoval, to by mne umlatilo.

Autor:  Matthes [ 15.12.09, 09:48 ]
Předmět příspěvku: 

Gemini píše:
mas preto nejaky padny dovod ?


To dela kazdej spravnej votuzer a chlubi se tim u auta: Motor - odlehceny setrvacnik
Takze si pak neznaly clovek udela spatny obrazek o tomto problemu...

Autor:  Drak [ 15.12.09, 15:49 ]
Předmět příspěvku: 

speedman píše:
tak prečo to všeci robia ked to nema vyznam???


Asi proto, že to robia všeci. Když to má soused, musím to mít taky, abych nebyl za vola.

Autor:  slovacek.milos [ 15.12.09, 15:59 ]
Předmět příspěvku: 

za komunistů jsme to měli ve š 110 upravoval se o jednu třetinu váhy , motor měl větší akceleraci, jako žádný zázrak ale poznat to bylo, setrvák se dal borcovi z železáren stovka kořka a bylo to miloš

Autor:  Mitri [ 15.12.09, 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

Milos: a myslis ze bych ho mohl odvrtat? Presne bych to odmeril narysoval atd..

Autor:  Ondras83 [ 15.12.09, 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

na jakej to je pekáč?

jestli karburátor, tak to řeší soustruh

Autor:  Gemini [ 15.12.09, 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Gemini píše:
mas preto nejaky padny dovod ?


To dela kazdej spravnej votuzer a chlubi se tim u auta: Motor - odlehceny setrvacnik
Takze si pak neznaly clovek udela spatny obrazek o tomto problemu...


tak to ano su to najlacnejsie upravy.....sustruh ma doma kde kto :D nepoviem ked to niektor robi na zavodny motor, ja to mam , mne to setri aj celkovy vahu, ktora sa rata na kg

Autor:  Viky [ 15.12.09, 18:39 ]
Předmět příspěvku: 

Do vrtani bych nesel, soustruh je rozumnejsi reseni. Ale myslim ze by se to melo potom tak jako tak znova vyvazit, protoze jinak je to dost naprd.

Autor:  slovacek.milos [ 15.12.09, 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Mitri píše:
Milos: a myslis ze bych ho mohl odvrtat? Presne bych to odmeril narysoval atd..


já si moc nemyslím prostě jak píšu za komárů nebyly auta že bys šlápl a motor valil jak kráva, tak jsi dal upravit setrvák, snížit hlavu, převrtat vložky,

nejsem konstruktér ani obráběč kovů nějak se k tomu vyjdřovat neumím


dnes mohu nastarovat multikáru a projet se přírodou :?: :roll: :!: , taky sednu do clia 130kW a jako spolujezdec měním pemprsky v první zatáčce :oops: miloš

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/