Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
šály Š1000 vs. 120 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20309 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | adas [ 21.12.09, 11:36 ] |
Předmět příspěvku: | šály Š1000 vs. 120 |
Ahoj, liší se ojniční a klikové šály na 1000 a 120? Případně čím? Slyšel jsem, že u MB jsou širší, ale lidi toho napovídaj. Na kolik vyjde přebrus kliky i sa šálama na motoru Š1000? Dají se sehnat pouze nové šály v brusírně? Sehnal jsem tubus- písty, kruhy, čepy na údajně na Š100 a Š1000MB později jsem zjistil, že 100 má pístní čep 20, MB zřejmě 18, v tom tubusu jsou dvacítky. Mám vysoustružit mezikusy, nebo tam naházet ojnice z Š100? Někde jsem slyšel, že MB se lépe vytáčej právě kvůli lehčím ojnicím, nechtěl bych si tuhle vlastnost zbytečně brát (jestli to tak je). Díky za odpovědi. |
Autor: | Pech. [ 21.12.09, 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
vytáčení je pitomost, celek musí být vyvážený, a silnější čep je eliminovaný jinou vahou pístu.... můžeš použít 100 válce a ojnice, klika by měla být stejná se 100 a 110 - samozřejmě 1000-1100MB klika ze 105/120 má delší zdvih, takže je jiná, šály si nejsem jistý.. myslím si že 100-1000 také záměnné, jestli i se 120 nevím. |
Autor: | Jarda S. [ 21.12.09, 15:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: šály Š1000 vs. 120 |
adas píše: Ahoj, liší se ojniční a klikové šály na 1000 a 120? Případně čím? Slyšel jsem, že u MB jsou širší, ale lidi toho napovídaj. Na kolik vyjde přebrus kliky i sa šálama na motoru Š1000? Dají se sehnat pouze nové šály v brusírně? Sehnal jsem tubus- písty, kruhy, čepy na údajně na Š100 a Š1000MB později jsem zjistil, že 100 má pístní čep 20, MB zřejmě 18, v tom tubusu jsou dvacítky. Mám vysoustružit mezikusy, nebo tam naházet ojnice z Š100? Někde jsem slyšel, že MB se lépe vytáčej právě kvůli lehčím ojnicím, nechtěl bych si tuhle vlastnost zbytečně brát (jestli to tak je). Díky za odpovědi. písty maji tři nebo čtyři kroužky ? |
Autor: | adas [ 21.12.09, 15:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: šály Š1000 vs. 120 |
čtyři, proč? |
Autor: | Jarda S. [ 21.12.09, 15:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
4 má mít 1000MB |
Autor: | ferrari [ 21.12.09, 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: 4 má mít 1000MB a 100ka má koľko? Tiež 4, nie? Inak, mám v garáži zavadzajúce 100vkové piesty (no, zmerám diery na čapy, možno to sú aj 1000kové piesty)... |
Autor: | Jarda S. [ 21.12.09, 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: Sadra17 píše: 4 má mít 1000MB a 100ka má koľko? Tiež 4, nie? Inak, mám v garáži zavadzajúce 100vkové piesty (no, zmerám diery na čapy, možno to sú aj 1000kové piesty)... když sem prodával písty co sem dostal tak mi to bylo řečeno takhle |
Autor: | adas [ 21.12.09, 23:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
dohledáno, 1000 má zhuba o 2mm širší šály než 120 a jen jeden mazací otvor oproti třem. Použít ze 120 se ale prý dají. Ty písty nějak vyřeším, nejspíš to seženu stovkový ojnice. |
Autor: | john simple [ 22.12.09, 07:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
v knize Aby jezdily po roce 2000 je vzadu taková příloha, když se dělá generálka nebo přestavuje motor š100,110 na 110r nebo 120 či 120 ls, tak koukni tam. je tam uvedeno, co se dá použít původní a co se usí vyměnit |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |