Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

topení
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20323
Stránka 1 z 3

Autor:  SM [ 22.12.09, 14:55 ]
Předmět příspěvku:  topení

Zdarec.
O kolik stupňů oproti venku vytopíte škodovku? Např. při -10st.C.
Škodovka mi vůbec netopila, tak jsem začal odvzdušňovat.. začal jít teplý vzduch jen na levé straně u řidiče.. další odvzdušnění - okno řidiče.. další odvzdušnění i na nohy řidiče.. žádný lázně to ale nejsou... U spolujezdce pořád studený vzduch.. Čím to může být, když jde jen o jeden okruh, jedno těleso a box?
Dík SM.

Autor:  novomi [ 22.12.09, 15:32 ]
Předmět příspěvku: 

Při -12° jsem vytopil na 18° :wink: .

Autor:  tomvm [ 22.12.09, 15:57 ]
Předmět příspěvku: 

Taky ale záleží kde to měříš ne...? Když máš fukar nastavenej na hlavu a měříš to u hlavy tak bude jiná teplota nežkdyž dáš teploměr na místo nohou zadních sedaček , a jinak ot.. tak asi o 20°C když jedu někam dál

Autor:  novomi [ 22.12.09, 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

Teploměr klasicky na palubce.

Autor:  Šemik [ 22.12.09, 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

V neděli bylo skoro -18°C venku a uvnitř jsem měl dost příjemně, kolik přesně nevím. Pokud to fouká na jednéé straně studeně, pravděpodobně je díra ve vzduchovém kanálu (špatný spoj plechů a pod)

Autor:  Pech. [ 22.12.09, 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

po městě topí škodovka velmi dobře, ale čím rychleji se jede, tím je to horší... když to ženu po dálnici, při -15 je uvnitř přinejlepším +-10 při hodině jízdy +-130km/h

Autor:  darklord [ 22.12.09, 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

Pech: na to je najlepsie nahodit cez chladic karton a takisto "zapchat" ten nasvac na kapote. potom je to o poznanie lepsie

Autor:  Pech. [ 22.12.09, 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

karton resp. krytka originál co jsem měl nepomáhá.

ono ani teoreticky nemá... páč topení není napojeno na primární chladicí okruh a jeho roury vedou interiérem, narozdíl od těch pro chladič...

teplotu motoru si vyřeší termostat, první dvě zimy jsem krytku dával, zjistil že je to blbost a už nedávám dlouhá léta

Autor:  darklord [ 22.12.09, 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

no mne termostat drzi v lete ~85C, ale v zime som rad ak je tam 70, s kompletne zakrytym chladicom som na 80-90 po meste a 75-80 mimo, termostat menit nebudem pokial nesklame, pretoze tento zjavne funguje

Autor:  Pech. [ 22.12.09, 21:44 ]
Předmět příspěvku: 

já mám 80 rovnejch ať se děje co se děje, v létě v zimě, furt

Autor:  Pech. [ 22.12.09, 21:46 ]
Předmět příspěvku: 

darklord, nefunguje psrávně, patrně nedovírá, protože teplota se nemá měnit... tobě očividně při větším náporu (mimoměstský provoz) pouští větší průtok než by měl...

takže máš termostat v pr-deli a tudíž musíš dávat dečku..

Autor:  darklord [ 22.12.09, 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

Pech. no, lenze kde v zohnat zarucene OK termostat? :) kamaratovi funguje podla tvojho popisu... drzi furt rovnako, ale jak vleze v lete do zapchy tak stoji nad varicom, mne teplota vyleze tesne pod 100 a potom padne. (kamos ma novy chladic s cidlom, vetrak zapina spravne)

Autor:  Šemik [ 22.12.09, 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

A má čidlo na 85°C? Jestli má origo čidlo tak to nefunguje moc dobře..

Měl jsem Wahler 80°C, teplota pořád 80°C bez vlivu jízdy, v koloně 80-90°C v rámci toho jak zapínala a vypínala sahara. Pak sem měl 88°C Wahler, teplota trochu lítala, ale v koloně OK, pořád těsně pod 90°C. Teď mam 88°C Motorad, za jízdy teplota drží těsně pod 90°C a nehne se, v koloně taktéž.
Je to kus od kusu jiné, chce to prostě zkusit a uvidíš.

Autor:  darklord [ 22.12.09, 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

len ja s tou liatinou moc skusat nechcem.. :/ kupim teda termostat (WAHLER odporucas?) a skusim to prehodit, ale nemam z toho dobry pocit... zase budem mat oci miesto palivomeru na termostate :D

Autor:  Šemik [ 22.12.09, 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

S 80°C Wahler jsem jaktěživ neměl sebemenší problém (zkušenost s více kusy) :wink:

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/