Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
k čemu to je ? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2037 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jarda S. [ 4.10.06, 14:54 ] |
Předmět příspěvku: | k čemu to je ? |
máte s tim někdo zkušenosti ??? |
Autor: | Martin [ 4.10.06, 15:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli se nepletu, tak by to mělo lepší smísit benzín se vzduchem nebo tak něco, ale spousta lidí to rušila, protože je to překážka v sání. |
Autor: | Jarda S. [ 4.10.06, 15:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
já vim že to má rozvířit bezín a líp smícat se vzduchem taky sem o tom slyšel že to sníží spotřebu o litr ale auto je potom strašně líný tak se ptám jestli s tim nemáte někdo zkušenosti |
Autor: | Lukas [ 4.10.06, 16:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: taky sem o tom slyšel že to sníží spotřebu o litr to se mi nezda, ale jestli to je pravda, tak to tam hned vratim... |
Autor: | Jarda S. [ 4.10.06, 16:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
nevim jestli to je pravda já to tam nemam a ni bych to tam asi nedal |
Autor: | Lukas [ 4.10.06, 17:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
njn, ale vis jak... studuju, autem jezdim do skoly denne (37km tam, 37 zpatky) tak se hodi kazde deci dolu... Ikdyz je pravda ze jak me to chytne tak spotrebu vubec neresim a sem rad ze auto nemam nijak priskrcene... |
Autor: | Honzik.t [ 5.10.06, 05:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
složí to k víření směsi a to proto aby se při studeném motoru benzín rychleji odpařil a aby se tolik nechytal na stěny sání. hlavní účinek je hlavně při nízkých otáčkách. já to měl jen na první komoře na druhé už jsem nic neměl. po zahřátí motoru si myslím že to ztrácí smysl. Pokud jezdíte na LPG jak já tak je to úplně k ničemu protože LPG vstupuje do motoru už jako plyn. Od té doby co jsem to oddělal tak se motor líp točí a startuje při nižších teplotách. Spotřeba mi klesla asi 1 až 2 deci LPG ( asi 3000 km) Na benzín bych to tam nechal pokud jezdíte krátký trasy jinak bych to dal taky pryč. |
Autor: | septim [ 5.10.06, 06:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja som mal tiez nieco podobne ale len na 1 komore. Hned som to vyhodil lebo to znizuje vykon. Soudruzi chceli znizit spotrebu a zlepsit zmiesavanie ale v skutocnosti je to horsie, lebo straty pri sani su take velke, ze to skor zvysi spotrebu. Nechaj si to vo vitrine ako na vystavu. Kumst socialistickych inžinierov |
Autor: | Bukaj [ 5.10.06, 09:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě dodatek: Tuto věcičku montovali pod karburátory EDSR(jen užovky); SEDRy už ji neměly, tam byl pod I. komorou jen ten tvarovaný okapový plech pod karbem... |
Autor: | Peter50kw [ 5.10.06, 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dalo sa to dokupit zvlast. Efekt asi skor znizenie vykonu a tym aj spotreby, nez realne zlepsenie hospodarnosti. Vyhodit. |
Autor: | Kachnis [ 5.10.06, 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky hlasuju pro vyhozeni.... snizi spotrebu o litr??? to mi na nejakym aute ukazte |
Autor: | Jarda S. [ 5.10.06, 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
psal sem jenom to co sem slyšel jinak já bych to do auta taky nedal a kord když to snižuje výkon |
Autor: | ferrari [ 5.10.06, 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, ja som to mal na otcovom aute - Š130 (5 kvalt 3,9 st. prevod) s motorom 120 - s týmto zázrakom motor citeľne lepšie ide z níkych otáčok (keď som to z auta vyhodil, auto bolo do 2500 ot hnilé, keĎ SOM STúPIL NA PLYN, BOL TO CITEľNý ROZDIEL). Čo sa týka spotreby, na tomto aute som to nejak necheckoval. Skúšal som to aj na mojej Š125. Tam efekt nulový - spotreba +- rovanká (mal som rozdiel tak 0,2l, ale raz v prospech tejto vtuľky a raz v neprospech, takže je to asi jedno), chovanie motora - nepostrehol som rozdiel. Sečteno a podtrženo - na otcovom aute to mám stále namontované (bez toho je to ozaj hniliak) a na mojom nie. Možno by to efekt malo, ale musel by sa k tomu nastaviť karbec. Ja sa o tom bližšie rozpíšem v článku, kt. pripravujem (ale po Vikyho odpovedi to ais chvíľu potrvá...http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2030) |
Autor: | ferrari [ 7.10.06, 13:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: No, ja som to mal na otcovom aute - Š130 (5 kvalt 3,9 st. prevod) s motorom 120 - s týmto zázrakom motor citeľne lepšie ide z níkych otáčok (keď som to z auta vyhodil, auto bolo do 2500 ot hnilé, keĎ SOM STúPIL NA PLYN, BOL TO CITEľNý ROZDIEL). Čo sa týka spotreby, na tomto aute som to nejak necheckoval. Skúšal som to aj na mojej Š125. Tam efekt nulový - spotreba +- rovanká (mal som rozdiel tak 0,2l, ale raz v prospech tejto vtuľky a raz v neprospech, takže je to asi jedno), chovanie motora - nepostrehol som rozdiel. Sečteno a podtrženo - na otcovom aute to mám stále namontované (bez toho je to ozaj hniliak) a na mojom nie. Možno by to efekt malo, ale musel by sa k tomu nastaviť karbec. Ja sa o tom bližšie rozpíšem v článku, kt. pripravujem (ale po Vikyho odpovedi to ais chvíľu potrvá...http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2030) No šemík, čo napíšem viac...jednoducho to auto bez vrtuľky úplne inak reagovalo na dotyk na plyn...stačilo "ťuknúť" a cítil som reakciu motora. Keď mi jeden chlapík menil hlavu, zbadal tento plech a vyhodil ho so slovami - to je k....tina. On to vraj dal do 105 ky a po 100 km to vyhodil, lebo autoneťahalo. Zmontoval mi hlavu, karbec, všetko. Sadol som so auta, idem a zistil som, že tu nie je niečo v poriadku. Kemne som pridal plyna auto nič...hluchota...nevedel som čím to je, myslel som že druhou hlavou...potom pri nejakej príležitosti som tam ten plech vrátil, zmenu som nejak nepocítil. A zasa po nejakom čase som plech vyhodil a zasa...hluchota v nízkych otáčkach...takž jednoznačne, tieto vrtuľky mi zvýšili krútiaci moment v nízkych otáčkach. Ale ako môžeš čítať vyššie, na mojej Š125 som to nepocítil - tam to bolo podľa mňa jedno, či tam vrtuľka je, alebo nie je. Možno to preto tak pomáhalo na otcovej šáde, pretože so st. prevodom 3,9 sa stále hýbeš v nízkych ot. a tiež otcov karbec mal nastavenú hladinu 26 mm od víka (to som zistil terza pred týždňom)...vyskúšaj to, čo ti poradím. |
Autor: | Šemik [ 7.10.06, 13:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkusim. Díky moc ferrari |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |