Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
pal. soustava FA https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20376 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | hardb [ 27.12.09, 07:25 ] |
Předmět příspěvku: | pal. soustava FA |
včera jsem se pokoušel nastartovat favorita ale nejspíš nemám benzin (v nádrži mám tak 3-4 cm benzinu naspodu a už mi to nechce nasát co jsem se díval do chytré knížky tak by tam někde mělo být podávací čerpadlo JIKOV SH 3460 - jenže už nenapsali kde tak bych se chtěl zeptat kde by mohlo být, at mužu vyzkoušet jestli vubec funguje díky za odpověd |
Autor: | darklord [ 27.12.09, 07:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
favorit ma acpumpu presne tam kde aj 120ka ak to teda neni BMM. Cize z prednej strany bloku (chod po hadicke z karbecu, nemozes minut) |
Autor: | hardb [ 27.12.09, 08:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
našel jsem to jen škoda že to nejde zapnout aniž by motor neběžel (at zbytečně nevybíjím baterku) nebo tam přemontovat ze starších aut kde ještě mají tu pumpičku ... |
Autor: | kwiko [ 27.12.09, 09:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mas tam pierburg zo zapadneho nemecka ( najvykonnejsie cerpadlo co sa do facka davalo ), tak len pekne si chod dokupit gumidzus, za 6-7 sekund ti ho z nadrze natlaci do karburatora... A ci ti to tlaci benzin sa da skontrolovat aj na tom malom filtriku za motorom |
Autor: | hardb [ 27.12.09, 09:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: Mas tam pierburg zo zapadneho nemecka ( najvykonnejsie cerpadlo co sa do facka davalo ), tak len pekne si chod dokupit gumidzus, za 6-7 sekund ti ho z nadrze natlaci do karburatora... A ci ti to tlaci benzin sa da skontrolovat aj na tom malom filtriku za motorom no právě ten filtr je prázdny ikdyž se motor točí ... |
Autor: | 21lucas [ 27.12.09, 10:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak nalij benzin a uvidis. nadrz nikdy nevyjedes do sucha protoze plovak ma nasavaci trubicku trosku vys kvuli tomu aby si nenasal bordel na spodku nadrze |
Autor: | slovacek.milos [ 27.12.09, 17:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
21lucas píše: tak nalij benzin a uvidis. nadrz nikdy nevyjedes do sucha protoze plovak ma nasavaci trubicku trosku vys kvuli tomu aby si nenasal bordel na spodku nadrze čerpadlo máš přišroubované na spodku nádrže a u MPi čerpadlo na dno doráží pružina miloš |
Autor: | 21lucas [ 27.12.09, 17:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
milosi to vim ale tady se bavime o Ecotroniku a ten ma jeste klasicke sitko na trubicce a to neni az u dna, cerpadla MPi sice sedi u dna ale cerpadlo ma vlastni sitko a nasavani je taky kousek vys, potom filtr na hadicich |
Autor: | hardb [ 27.12.09, 17:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
21lucas píše: tak nalij benzin a uvidis. nadrz nikdy nevyjedes do sucha protoze plovak ma nasavaci trubicku trosku vys kvuli tomu aby si nenasal bordel na spodku nadrze jj tak sem tam z trochou štěstí ten benzin natlačil, sice v palivovim filtru je jen na spodu ale to snad stačí jen mi klekla baterka tak sem nenastartoval... zatím ji dobíjím tak snad zítra nastartuju pokud ne tak sem zase napíšu ... ale mám ještě jeden dotaz když mám toho ekotronika tak mi vedou do řídící jednotky 2 drátky a nejspíš od pojistkové skříně 3 drátky, pokud zapojím dva hnědé a dám klíček do první polohy tak nic nevrčí ale pokud zapojím do sebe jeden modrý a jeden černý drátek a pootočím klíčkem do 1. polohy tak se z karburátoru ozývá vrčení jako z transformátoru na vysoké napětí - nevíte někdo jak to má být zapojené ?? |
Autor: | 21lucas [ 27.12.09, 17:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
uz je to davno ale to vrceni znaci ze to je zapojene spravne to vrceni dela nejakej servomotorek na "karburatoru" nekde v pojistkach na to byla specialni pojistka navic to melo asi dalsi 3 pojistky za baterii u ridici jednotky |
Autor: | hardb [ 27.12.09, 17:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
21lucas píše: uz je to davno ale to vrceni znaci ze to je zapojene spravne to vrceni dela nejakej servomotorek na "karburatoru" nekde v pojistkach na to byla specialni pojistka navic to melo asi dalsi 3 pojistky za baterii u ridici jednotky aha ttj ty pojistky tam mám no ale tuším že jen 2 ale nejsem si úplně jistý |
Autor: | 21lucas [ 27.12.09, 17:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ja si taky nejsem moc jistej je to uz cca 9 roku co sme meli LSe dovezene z Holandska ale to vrceni si pamatuju kdyz nas to auto jednou rano nedostalo do prace uz pred 2 mesicama sem vyhazoval kompletni Ecotronic kabelaz, sem se ti mohl podivat kde co je zapojene |
Autor: | hardb [ 27.12.09, 17:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha tak nevadí ale pokud stréc nevyhodil toho svího formana ( taky ekotronic ) tak bych se ho mohl zeptat nebo podívat jen je blby že je to celkem z ruky ... |
Autor: | kwiko [ 27.12.09, 17:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
mas to popisane v DP. Nechce sa mi to hladat, ale jedna bola tusim vyhrievanie polozky pod karbec a druha hlavna k systemu ecotronik. Bzucanie je krokovy motorcek pretlacajuci pruzinu klapky prveho stupna. |
Autor: | hardb [ 27.12.09, 17:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: mas to popisane v DP. Nechce sa mi to hladat, ale jedna bola tusim vyhrievanie polozky pod karbec a druha hlavna k systemu ecotronik. Bzucanie je krokovy motorcek pretlacajuci pruzinu klapky prveho stupna. ok díky |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |