Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
karburátor Favorit https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=204 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | michalkatka [ 16.2.06, 22:55 ] |
Předmět příspěvku: | karburátor Favorit |
vie mi niekto povedať, na čo slúži na karburátore favorit "termoventil" je to s pravej strany, ide s toho jedna hadička na druhom vývode je biela záslepka a idú do toho dva vodiče, jeden na kostru a jeden z ventilu voľnobehu, predpokladám +12V pri zapnutom zapalovaní. Včera som rozobral karburátol, vyčistil a v tom termoventile to akosi hrkotalo, dnes som kúpil nový ( 690sk, fuj skoro ma prekotilo ), a nejakú zmenu nepocitujem, tak chcem vedieť na čo to slúži... |
Autor: | Nepér [ 16.2.06, 23:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsou tam dvě věci, napájené jedním drátem při zapnutém zapalování: elmag. ventil volnoběhu a vyhřívání termosytiče. Jestli se nepletu. |
Autor: | michalkatka [ 17.2.06, 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
mám daľší probém s karburátorom, motor naštartuje, sytič je nastavený dobte, zohreje sa na prevádzkoú teplotu, ide dobre, voľnobeh sa dá nastaviť dobre, dlhšou jazdou, alebo ak nechám motor poriadne zohriať, ( kým nezopne ventilátor ) motor na voľnobeh začne vynechávať až zhasne, robí to na benzín aj na LPG, karburátor je vyčistený, vymenené tesnenie, nejaký termoventil, všetky kanály sú priechodné, nové VN káble, rozelovač vyčistený, nastavený predzápal... poradte mi niekto... |
Autor: | michalkatka [ 17.2.06, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepér píše: Jsou tam dvě věci, napájené jedním drátem při zapnutém zapalování: elmag. ventil volnoběhu a vyhřívání termosytiče. Jestli se nepletu. teraz mi napadlo že nie dve, ale tri veci zú na krbeci napájané 12V, voľnobežný ventil, vyhrievanie sytiča ( to je na ľavo, súčasť komory kade prúdi voda ), a ten termoventil ( je na pravo ) zaujímavý dokument o karburátoroch pierburg ( škoda že v angličtine ) http://www.tiz.st/miniblog/Gunson%20Gas%20Tester%20Mk2.pdf |
Autor: | Jiří Čech [ 25.2.06, 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Termoventil je tam kvůli sytiči, jakmile se motor ohřeje, přestává mít na běh motoru vliv. Ale pokud je vadný, problém to přinést může. |
Autor: | michalkatka [ 25.2.06, 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiří Čech píše: Termoventil je tam kvůli sytiči, jakmile se motor ohřeje, přestává mít na běh motoru vliv. Ale pokud je vadný, problém to přinést může. trocha som karbec študoval, termoventil pri studenom štarte uzarvára podtlak aby sa mierne pootvorila vzduchová prívera sytiča až po naštartovaní ( vytvorení podtlaku ). žiaden motor nepôjde bez vzduchu... Pri štartovaní v mraze je prívera bimetalom úplne zavretá, motor nasáva veľa paliva, po naštartovaní sa v vytvorí podtlak ktorý tú príveru membránou mierne pootvotí aj napriek tomu že bimetal sytiča mechanizmus klapku zatvára... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |