Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 20:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Přestavba BMM 40kW na BMM 50kW 
Autor Zpráva

Příspěvky: 9
Příspěvek Přestavba BMM 40kW na BMM 50kW
Zdravím a předem děkuji za veškeré rady a doporučení. Mám nyní v aute motor BMM 40kW a zakoupil jsem kompletní motor z verze 50kW. Mám k dispozici motor, jednotku, lambdu, sání a vstřiky. Je nějaký zásadní problém co se týká konektorů u eletriky atd nebo přestavba pujde problémů???


30.12.09, 15:14
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
záleží na roku motoru a tvýho auta, taky záleží na imobilizéru...BMM bylo ve feldě i ve fáčku, tak aspoň něco bys moh říct :roll:

třeba já mám BMM ve feldě, ale čidlo teploty, takže i svazek do řj a budíku je z MPI :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.12.09, 15:59
Profil ICQ

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Ondras83 píše:
záleží na roku motoru a tvýho auta, taky záleží na imobilizéru...BMM bylo ve feldě i ve fáčku, tak aspoň něco bys moh říct :roll:

třeba já mám BMM ve feldě, ale čidlo teploty, takže i svazek do řj a budíku je z MPI :wink:


jj, jasně tyhle podstatné info jsem zapoměl posat. Já mám r.v 93 (silver line), zadny imobilizér (teda aspon o zadnem nevim) a tech 50kW je vytaženo z formana r.v. 94.


30.12.09, 18:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
no tak napiš číslo jednotky

jinak tam je jiná klapka, vačka, řj a písty (781,135)

sral bych na to....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.12.09, 18:51
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
a vačka

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


30.12.09, 18:57
Profil ICQ

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Ale v tomhle problém nevidím. Já koupil kompletní předek z formana r.v 94 (BMM 50kW) a chci ho zamontovat místo mojí BMM 40kW..........zajímá me např zda to ECUčko za 50ky pujde na konektor ze 40ky a ostatní věci, jako snímače atd...... V podstatě jestli musim měnit celou eletriku nebo to pujde napíchat na tu původni....


30.12.09, 19:34
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
elektrika je stejná :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


30.12.09, 19:47
Profil ICQ

Příspěvky: 9
Příspěvek 
SUPER DÍKY


30.12.09, 19:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
od 7/94 sú rovnaké aj sacie potrubia a klapky...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.12.09, 20:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ondras83 píše:
jinak tam je jiná klapka, vačka, řj a písty (781,135)

sral bych na to....
Prečo sral? Ty chceš naháňať koníky a tuto sa núka 10 kW zadarmo...ak tomu rozumiem, potrebuješ prehodiť vačku, RJ, klapku a znížiť hlavu (neviem presne o koľlko, ale dá sa narátať)...a máš 50 kW verziu v 40 kW kabáte...no, namiesto toho zniožovania hlavy môžeš vymeniť piesty z 50 kW verzie a osadiť nové krúžky...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


30.12.09, 22:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
za jeho podmínek bych do toho šel, ale kdybych to měl teď dělat a měl bych 40kw feldu, tak na to kašlu, protože zas takovej rozdíl to není a kdybych chtěl honit koníky (což já chci) tak si hned koupim 50tku a na 40tku se vůbec nekoukám :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


30.12.09, 22:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Noo, ale ako sám vieš, je problém nájsť tieto autá tak-nejak v top kvalite...a keď náhodou zoženieš, čo ak to bude práve 40 kW verzia? Potom je úprava na mieste...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.1.10, 09:05
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a typ motoru nebude souhlasit problém na STK miloš


4.1.10, 10:00
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
a typ motoru nebude souhlasit problém na STK miloš


a kdo kde píše že má nebo že bude měnit blok motoru :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


4.1.10, 16:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Problém může nastat na emisích kde po připojení ŘJ ukáže 50kW. To se dá řešit ježděním na STK kde to nepřipojují (nemám o tom přehled ale zrovna tam kam jezdím já dělají na BMM emise stejně jako na karbec)


4.1.10, 18:02
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz