Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Přestavba BMM 40kW na BMM 50kW https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20426 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | hlada.com [ 30.12.09, 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | Přestavba BMM 40kW na BMM 50kW |
Zdravím a předem děkuji za veškeré rady a doporučení. Mám nyní v aute motor BMM 40kW a zakoupil jsem kompletní motor z verze 50kW. Mám k dispozici motor, jednotku, lambdu, sání a vstřiky. Je nějaký zásadní problém co se týká konektorů u eletriky atd nebo přestavba pujde problémů??? |
Autor: | Ondras83 [ 30.12.09, 15:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
záleží na roku motoru a tvýho auta, taky záleží na imobilizéru...BMM bylo ve feldě i ve fáčku, tak aspoň něco bys moh říct třeba já mám BMM ve feldě, ale čidlo teploty, takže i svazek do řj a budíku je z MPI |
Autor: | hlada.com [ 30.12.09, 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: záleží na roku motoru a tvýho auta, taky záleží na imobilizéru...BMM bylo ve feldě i ve fáčku, tak aspoň něco bys moh říct třeba já mám BMM ve feldě, ale čidlo teploty, takže i svazek do řj a budíku je z MPI jj, jasně tyhle podstatné info jsem zapoměl posat. Já mám r.v 93 (silver line), zadny imobilizér (teda aspon o zadnem nevim) a tech 50kW je vytaženo z formana r.v. 94. |
Autor: | Ondras83 [ 30.12.09, 18:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak napiš číslo jednotky jinak tam je jiná klapka, vačka, řj a písty (781,135) sral bych na to.... |
Autor: | Jarda S. [ 30.12.09, 18:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
a vačka |
Autor: | hlada.com [ 30.12.09, 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale v tomhle problém nevidím. Já koupil kompletní předek z formana r.v 94 (BMM 50kW) a chci ho zamontovat místo mojí BMM 40kW..........zajímá me např zda to ECUčko za 50ky pujde na konektor ze 40ky a ostatní věci, jako snímače atd...... V podstatě jestli musim měnit celou eletriku nebo to pujde napíchat na tu původni.... |
Autor: | Jarda S. [ 30.12.09, 19:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
elektrika je stejná |
Autor: | hlada.com [ 30.12.09, 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
SUPER DÍKY |
Autor: | michalkatka [ 30.12.09, 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
od 7/94 sú rovnaké aj sacie potrubia a klapky... |
Autor: | ferrari [ 30.12.09, 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: jinak tam je jiná klapka, vačka, řj a písty (781,135) sral bych na to.... |
Autor: | Ondras83 [ 30.12.09, 22:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
za jeho podmínek bych do toho šel, ale kdybych to měl teď dělat a měl bych 40kw feldu, tak na to kašlu, protože zas takovej rozdíl to není a kdybych chtěl honit koníky (což já chci) tak si hned koupim 50tku a na 40tku se vůbec nekoukám |
Autor: | ferrari [ 4.1.10, 09:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Noo, ale ako sám vieš, je problém nájsť tieto autá tak-nejak v top kvalite...a keď náhodou zoženieš, čo ak to bude práve 40 kW verzia? Potom je úprava na mieste... |
Autor: | slovacek.milos [ 4.1.10, 10:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
a typ motoru nebude souhlasit problém na STK miloš |
Autor: | Jarda S. [ 4.1.10, 16:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: a typ motoru nebude souhlasit problém na STK miloš a kdo kde píše že má nebo že bude měnit blok motoru |
Autor: | cyz [ 4.1.10, 18:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Problém může nastat na emisích kde po připojení ŘJ ukáže 50kW. To se dá řešit ježděním na STK kde to nepřipojují (nemám o tom přehled ale zrovna tam kam jezdím já dělají na BMM emise stejně jako na karbec) |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |