Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Přestavba BMM 40kW na BMM 50kW
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20426
Stránka 1 z 2

Autor:  hlada.com [ 30.12.09, 15:14 ]
Předmět příspěvku:  Přestavba BMM 40kW na BMM 50kW

Zdravím a předem děkuji za veškeré rady a doporučení. Mám nyní v aute motor BMM 40kW a zakoupil jsem kompletní motor z verze 50kW. Mám k dispozici motor, jednotku, lambdu, sání a vstřiky. Je nějaký zásadní problém co se týká konektorů u eletriky atd nebo přestavba pujde problémů???

Autor:  Ondras83 [ 30.12.09, 15:59 ]
Předmět příspěvku: 

záleží na roku motoru a tvýho auta, taky záleží na imobilizéru...BMM bylo ve feldě i ve fáčku, tak aspoň něco bys moh říct :roll:

třeba já mám BMM ve feldě, ale čidlo teploty, takže i svazek do řj a budíku je z MPI :wink:

Autor:  hlada.com [ 30.12.09, 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
záleží na roku motoru a tvýho auta, taky záleží na imobilizéru...BMM bylo ve feldě i ve fáčku, tak aspoň něco bys moh říct :roll:

třeba já mám BMM ve feldě, ale čidlo teploty, takže i svazek do řj a budíku je z MPI :wink:


jj, jasně tyhle podstatné info jsem zapoměl posat. Já mám r.v 93 (silver line), zadny imobilizér (teda aspon o zadnem nevim) a tech 50kW je vytaženo z formana r.v. 94.

Autor:  Ondras83 [ 30.12.09, 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

no tak napiš číslo jednotky

jinak tam je jiná klapka, vačka, řj a písty (781,135)

sral bych na to....

Autor:  Jarda S. [ 30.12.09, 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

a vačka

Autor:  hlada.com [ 30.12.09, 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

Ale v tomhle problém nevidím. Já koupil kompletní předek z formana r.v 94 (BMM 50kW) a chci ho zamontovat místo mojí BMM 40kW..........zajímá me např zda to ECUčko za 50ky pujde na konektor ze 40ky a ostatní věci, jako snímače atd...... V podstatě jestli musim měnit celou eletriku nebo to pujde napíchat na tu původni....

Autor:  Jarda S. [ 30.12.09, 19:47 ]
Předmět příspěvku: 

elektrika je stejná :wink:

Autor:  hlada.com [ 30.12.09, 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

SUPER DÍKY

Autor:  michalkatka [ 30.12.09, 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

od 7/94 sú rovnaké aj sacie potrubia a klapky...

Autor:  ferrari [ 30.12.09, 22:08 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
jinak tam je jiná klapka, vačka, řj a písty (781,135)

sral bych na to....
Prečo sral? Ty chceš naháňať koníky a tuto sa núka 10 kW zadarmo...ak tomu rozumiem, potrebuješ prehodiť vačku, RJ, klapku a znížiť hlavu (neviem presne o koľlko, ale dá sa narátať)...a máš 50 kW verziu v 40 kW kabáte...no, namiesto toho zniožovania hlavy môžeš vymeniť piesty z 50 kW verzie a osadiť nové krúžky...

Autor:  Ondras83 [ 30.12.09, 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

za jeho podmínek bych do toho šel, ale kdybych to měl teď dělat a měl bych 40kw feldu, tak na to kašlu, protože zas takovej rozdíl to není a kdybych chtěl honit koníky (což já chci) tak si hned koupim 50tku a na 40tku se vůbec nekoukám :wink:

Autor:  ferrari [ 4.1.10, 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

Noo, ale ako sám vieš, je problém nájsť tieto autá tak-nejak v top kvalite...a keď náhodou zoženieš, čo ak to bude práve 40 kW verzia? Potom je úprava na mieste...

Autor:  slovacek.milos [ 4.1.10, 10:00 ]
Předmět příspěvku: 

a typ motoru nebude souhlasit problém na STK miloš

Autor:  Jarda S. [ 4.1.10, 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
a typ motoru nebude souhlasit problém na STK miloš


a kdo kde píše že má nebo že bude měnit blok motoru :lol:

Autor:  cyz [ 4.1.10, 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

Problém může nastat na emisích kde po připojení ŘJ ukáže 50kW. To se dá řešit ježděním na STK kde to nepřipojují (nemám o tom přehled ale zrovna tam kam jezdím já dělají na BMM emise stejně jako na karbec)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/