Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zivotnost motoru 781.136
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20459
Stránka 1 z 2

Autor:  Mig315 [ 2.1.10, 13:37 ]
Předmět příspěvku:  Zivotnost motoru 781.136

Jakou ma zivntnost motor 136? Mam na mysli kdyz se dava kvalitni olej meni filtry motor nepretaci a ani nepottaci. Proste pokud se s nim jezdi solidne. A jak je to ve srovnani treba z peugoty oply nebo vw te doby?

Autor:  ondra120 [ 2.1.10, 13:43 ]
Předmět příspěvku: 

klidně i přes 400 tisíc km...

jezdil sem kdysi na brigádě s firemním fáčkem co mělo hrubě přes 350 a pořád bylo úplně v pohodě (motoricky)

Autor:  darklord [ 2.1.10, 13:47 ]
Předmět příspěvku: 

pokial ako pises by sa za celu dobu zivotnosti pravidelne menil olej, jazdilo by sa s tym ako z ucebnice a nestala by sa ziadna nehoda sposobena chybou materialu (tesnenie pod hlavou, atd...) tak ten motor musi vydrzat cez pol miliona. porovnatelne motory su co? 3x ulozena kluka uz v tej dobe nebola moc aktualna...

Autor:  kwiko [ 2.1.10, 14:23 ]
Předmět příspěvku: 

Pikap 350tisic, nesetrne mestke zaobchadzanie + Ba-KE casto celu cestu na 4ke = vacsia maximalka, a velakrat uvareny hlava 1x generalkovana, prevodovka vymenena za formanovu. Olej meneny sporadicky, za co najlacnejsi. Teraz v lete ho zase poriadne uvarili, takze blika obcas mazanie... ale stale jazdi, olej zerie minimalne. Lepsi motor co sa tyka spolahlivosti a jednoduchosti oprav, ceny ND a roboty nepoznam.

Autor:  Kristensen [ 2.1.10, 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

Já si myslím že to je zlatej svatej motor pokud je o něj pečováno alespoň v základních možnostech

Autor:  Mig315 [ 2.1.10, 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

Sem mel prave peugota 309 1.6 jednobod a to byla olejnicka po 200 tisicich. Kazdej se favu smeje a pritom motor je zlatej

Autor:  Ondras83 [ 2.1.10, 16:18 ]
Předmět příspěvku: 

moje felda měla pěknejch 205 tis, když sem jí dělal, jelo to pěkně, ale trošku žrala olej....volejnička to nebyla 8) a není

Autor:  Jarda S. [ 2.1.10, 16:24 ]
Předmět příspěvku: 

to má ta moje ted :lol: už dlouho nebude bude new motor
:D

Autor:  varok [ 2.1.10, 16:25 ]
Předmět příspěvku: 

Každý odsuzuje fáčka, že to jsou rezavé plečky, ale motor je myslím držák. Znám chlápka, který měl fáčko s motorem 135 a měl nalítané okolo 250 000 a byl ve slušném stavu. Nežral olej, sice kompres už byla slabší, ale ještě jel krásně.

Autor:  darklord [ 2.1.10, 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

varok: 135 ma uz v serii kompresiu nic moc, asi ako 105ka ;)

Autor:  Carlos [ 2.1.10, 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

darklord: Kompresi? Spíš Kompresní Poměr, ne? :wink:

Autor:  patrik-hp [ 2.1.10, 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

Jsou to chudáci,co nevědí nic o problematice a víc čumí na televizi nebo do časopisů dneška,kde jim vtloukaj spoustu neřestí minulosti :lol: a bezchybnost dneška,což je vlastně tak bijící do očí,že i slepej musí pochopit,že se někde spletli...Například dnešní motory žerou více oleje,než-li ty co zrovna končili ve Favoritech,je to bohužel tak :P ...Ale ta koroze hold popřít nelze...Jenže kolik lidí tady má tak starýho pažouta nebo popela?Když už tedy porovnávají třeba toho Favorita.A kolik tehdy auto žabožroutské provenience stálo v porovnání s Favoritem???Asi jak 4 favority !?,Jestli tedy tolik,tož se sakra nedá porovnávat a ten kdo tak činí je naprostej trotl :!: :lol: ...nedávno v nějakym motoristickym časopise...A jak to auto funguje doteď kdy max.někdo vyměnil rozvody a těsnení pod hlavou za pár korun a jak doteď ty pažouty nefungujou,vlastně už nejsou,protože se prostě vykašili :lol: Spousta lidi má komplexy méněcenosti,ale možná je pro ně lépe kdyby mlčeli,mlčeti zlato :wink:
Shrnutí: Každej je dnes designer a konstruktér,stačí se podívat na ty tunning srazy,nemá tedy cenu doslova nic poslouchat,ale je lépe si podle svého vědomí a svědomí udělat obrázek svůj,nikoliv něčí,takovejch třeba po trati rally je zrovna né málo :lol: :D ...A tak je to dnes skoro se vším...a všude...I ve fabrice je něco tak převratnýho,že se musej s technologií vrátit tam,kde vznikla a nechat jí v klidu,protože něco prostě nelze,když sice by šlo ale jen teoreticky...Ale takový berou dneska jako scénáristy a tvůrce do filmu :lol: Rychle a zběsile,,atd :D

Autor:  darklord [ 2.1.10, 16:54 ]
Předmět příspěvku: 

Carlos píše:
darklord: Kompresi? Spíš Kompresní Poměr, ne? :wink:


dalo sa to pochopit aj inak? keby som myslel kompresne tlaky tak napisem tlaky, ked myslim kompresny pomer tak pisem kompresiu :D

Autor:  Jonny [ 2.1.10, 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

U nas vo firme bolo facko , malo nalietane daleko cez 450 000 a stale jazdilo . Olej sa menil ked boli zrovna peniaze , vozilo sa v nom cca 500 a viac kg ryb . Motor fungoval , sice obcasne poruchy sa vyskytli ale motor sam o sebe generalkovany nebol a jazdil dobre az kym neodisiel za srotovne . Kamos mal v ZOSke firemny forman Ickovy a mal hrubo cez 400 000 km bez vecsich poruch odrovnala ho az havaria :?

Autor:  varok [ 2.1.10, 18:11 ]
Předmět příspěvku: 

Darklord: Já myslel menší kompresy jako oproti motoru 135, který má méně nalítané. To vím, že 135 má menší kompresní poměr než 136

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/