Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zivotnost motoru 781.136 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=20459 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Mig315 [ 2.1.10, 13:37 ] |
Předmět příspěvku: | Zivotnost motoru 781.136 |
Jakou ma zivntnost motor 136? Mam na mysli kdyz se dava kvalitni olej meni filtry motor nepretaci a ani nepottaci. Proste pokud se s nim jezdi solidne. A jak je to ve srovnani treba z peugoty oply nebo vw te doby? |
Autor: | ondra120 [ 2.1.10, 13:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
klidně i přes 400 tisíc km... jezdil sem kdysi na brigádě s firemním fáčkem co mělo hrubě přes 350 a pořád bylo úplně v pohodě (motoricky) |
Autor: | darklord [ 2.1.10, 13:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokial ako pises by sa za celu dobu zivotnosti pravidelne menil olej, jazdilo by sa s tym ako z ucebnice a nestala by sa ziadna nehoda sposobena chybou materialu (tesnenie pod hlavou, atd...) tak ten motor musi vydrzat cez pol miliona. porovnatelne motory su co? 3x ulozena kluka uz v tej dobe nebola moc aktualna... |
Autor: | kwiko [ 2.1.10, 14:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pikap 350tisic, nesetrne mestke zaobchadzanie + Ba-KE casto celu cestu na 4ke = vacsia maximalka, a velakrat uvareny hlava 1x generalkovana, prevodovka vymenena za formanovu. Olej meneny sporadicky, za co najlacnejsi. Teraz v lete ho zase poriadne uvarili, takze blika obcas mazanie... ale stale jazdi, olej zerie minimalne. Lepsi motor co sa tyka spolahlivosti a jednoduchosti oprav, ceny ND a roboty nepoznam. |
Autor: | Kristensen [ 2.1.10, 15:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já si myslím že to je zlatej svatej motor pokud je o něj pečováno alespoň v základních možnostech |
Autor: | Mig315 [ 2.1.10, 16:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sem mel prave peugota 309 1.6 jednobod a to byla olejnicka po 200 tisicich. Kazdej se favu smeje a pritom motor je zlatej |
Autor: | Ondras83 [ 2.1.10, 16:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
moje felda měla pěknejch 205 tis, když sem jí dělal, jelo to pěkně, ale trošku žrala olej....volejnička to nebyla a není |
Autor: | Jarda S. [ 2.1.10, 16:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
to má ta moje ted už dlouho nebude bude new motor |
Autor: | varok [ 2.1.10, 16:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Každý odsuzuje fáčka, že to jsou rezavé plečky, ale motor je myslím držák. Znám chlápka, který měl fáčko s motorem 135 a měl nalítané okolo 250 000 a byl ve slušném stavu. Nežral olej, sice kompres už byla slabší, ale ještě jel krásně. |
Autor: | darklord [ 2.1.10, 16:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok: 135 ma uz v serii kompresiu nic moc, asi ako 105ka |
Autor: | Carlos [ 2.1.10, 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
darklord: Kompresi? Spíš Kompresní Poměr, ne? |
Autor: | patrik-hp [ 2.1.10, 16:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsou to chudáci,co nevědí nic o problematice a víc čumí na televizi nebo do časopisů dneška,kde jim vtloukaj spoustu neřestí minulosti a bezchybnost dneška,což je vlastně tak bijící do očí,že i slepej musí pochopit,že se někde spletli...Například dnešní motory žerou více oleje,než-li ty co zrovna končili ve Favoritech,je to bohužel tak ...Ale ta koroze hold popřít nelze...Jenže kolik lidí tady má tak starýho pažouta nebo popela?Když už tedy porovnávají třeba toho Favorita.A kolik tehdy auto žabožroutské provenience stálo v porovnání s Favoritem???Asi jak 4 favority !?,Jestli tedy tolik,tož se sakra nedá porovnávat a ten kdo tak činí je naprostej trotl ...nedávno v nějakym motoristickym časopise...A jak to auto funguje doteď kdy max.někdo vyměnil rozvody a těsnení pod hlavou za pár korun a jak doteď ty pažouty nefungujou,vlastně už nejsou,protože se prostě vykašili Spousta lidi má komplexy méněcenosti,ale možná je pro ně lépe kdyby mlčeli,mlčeti zlato Shrnutí: Každej je dnes designer a konstruktér,stačí se podívat na ty tunning srazy,nemá tedy cenu doslova nic poslouchat,ale je lépe si podle svého vědomí a svědomí udělat obrázek svůj,nikoliv něčí,takovejch třeba po trati rally je zrovna né málo ...A tak je to dnes skoro se vším...a všude...I ve fabrice je něco tak převratnýho,že se musej s technologií vrátit tam,kde vznikla a nechat jí v klidu,protože něco prostě nelze,když sice by šlo ale jen teoreticky...Ale takový berou dneska jako scénáristy a tvůrce do filmu Rychle a zběsile,,atd |
Autor: | darklord [ 2.1.10, 16:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Carlos píše: darklord: Kompresi? Spíš Kompresní Poměr, ne? dalo sa to pochopit aj inak? keby som myslel kompresne tlaky tak napisem tlaky, ked myslim kompresny pomer tak pisem kompresiu |
Autor: | Jonny [ 2.1.10, 17:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
U nas vo firme bolo facko , malo nalietane daleko cez 450 000 a stale jazdilo . Olej sa menil ked boli zrovna peniaze , vozilo sa v nom cca 500 a viac kg ryb . Motor fungoval , sice obcasne poruchy sa vyskytli ale motor sam o sebe generalkovany nebol a jazdil dobre az kym neodisiel za srotovne . Kamos mal v ZOSke firemny forman Ickovy a mal hrubo cez 400 000 km bez vecsich poruch odrovnala ho az havaria |
Autor: | varok [ 2.1.10, 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Darklord: Já myslel menší kompresy jako oproti motoru 135, který má méně nalítané. To vím, že 135 má menší kompresní poměr než 136 |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |