Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

seslapnu plyn - chcipne nebo klesnou otacky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2048
Stránka 1 z 1

Autor:  ogre [ 5.10.06, 12:07 ]
Předmět příspěvku:  seslapnu plyn - chcipne nebo klesnou otacky

Ahojda, mam ted docasne Facko strikacku 50 kW a s nim maly problem. Krom toho ze auto cuka mezi 1500 -2500 otacek na 1 az 3rychlostni stupen hodne na 4 uz moc ne, asi to neni tak citit tak se mi ted deje to ze kdyz nastartuju a chci pridat plyn tak motor chcipne, pak zase nastartuju ale jen bez plynu, slapnu li na nej trosku i vic tak proste nic. Takze nakonec nastartuju, vyjizdim z parkoviste na volnobeh a motor si zvysi sam otacky kdyz potrebuje... po chvili uz to pri pridani plynu nechcipne ale udela to to ze klesnou otacky treba hodne pod 500 a pak to vystreli jak z praku, proste takova divna vykonova dira.

Prosim o radu jak se tohle resi, nekde jsem cetl ze staci neco striknout do karburatoru a spalovani se nejak procisti, ale nevim co je to za sprej.

Kabely a svicky vypadaji OK, auto nijak vic nezere...

Dekuji moc za odpoved
Mira

Autor:  Peter50kw [ 5.10.06, 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

A to cuka len studeny motor? Bolo s tym nieco robene, alebo sa to vyvinulo postupne? Su dobre nastavene ventily, nebola cistena skrtiaca klapka? Kedy sa menili sviecky? Skontrolovat zaradom filter paliva, vzduchu, snimac teploty, lamda sondu.
Najpodozrivejsi sa mi tu javi snimac teploty, aspon popis chovania mi pripomina jazdu na studenej S100 bez sytica :-)

Autor:  Thor7 [ 5.10.06, 14:00 ]
Předmět příspěvku: 

Nemůže být na odchodu lambda sonda?
Mě se taky občas stane, že po nastartování hned chcípne motor a rozaběhne se až na potřetí a to ještě tak s bídou na 500ot volnoběhu. Po lehkém opakovaném prošlápnutí plynu se rozeběhne normálně a pak už je klid. Bylo mi řečeno - nejspíš lambda sonda. :(

Autor:  Zaky [ 5.10.06, 16:54 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud by byla vadná lambda sonda, mělo by to jet studené dobře, protože dokud se neohřeje motor (informace z čidla teploty chladící kapaliny), je lambda regulace neaktivní, jede se na bohatou směs. Chtělo by to změřit tlak paliva, podívat se, jak rozprašuje vstřikovač a zkontrolovat, jestli to někde nepřisává falešný vzduch. Pokud to dělá jen zastudena, tak ten snímač teploty chladící kapaliny.
Zaky

Autor:  Drak [ 5.10.06, 19:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: seslapnu plyn - chcipne nebo klesnou otacky

ogre píše:
Ahojda, mam ted docasne Facko strikacku 50 kW a s nim maly problem. Krom toho ze auto cuka mezi 1500 -2500 otacek na 1 az 3rychlostni stupen hodne na 4 uz moc ne, asi to neni tak citit tak se mi ted deje to ze kdyz nastartuju a chci pridat plyn tak motor chcipne, pak zase nastartuju ale jen bez plynu, slapnu li na nej trosku i vic tak proste nic. Takze nakonec nastartuju, vyjizdim z parkoviste na volnobeh a motor si zvysi sam otacky kdyz potrebuje... po chvili uz to pri pridani plynu nechcipne ale udela to to ze klesnou otacky treba hodne pod 500 a pak to vystreli jak z praku, proste takova divna vykonova dira.

Prosim o radu jak se tohle resi, nekde jsem cetl ze staci neco striknout do karburatoru a spalovani se nejak procisti, ale nevim co je to za sprej.

Kabely a svicky vypadaji OK, auto nijak vic nezere...

Dekuji moc za odpoved
Mira


Podle toho co popisuješ asisi na 95% čidlo otevření škrtící klapky, nereaguje na otevření a směs se upravuje až podle dat z lambda a čidla otáček, podívej se na dráty, esi nejsou fiklý, na 100% ti to ale řeknou jen po diagnostice.

Autor:  slovacek.milos [ 5.10.06, 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

napiš jestli máš mono, nebo Mpi, ale taky bych to začínal hledat v čerpadle, pokud ti padá benzín /v čerpadle máš zpětný ventil, těsnění, aby čerpadlo bylo ponořeno i při rezervě/ a čerpadlo se musí teprve zatlakovat, tak to prostě nedostane nažrat a udusíš to vzduchem, až ti naběhne správný tlak tak ti to vyletí jak raketa , něco podobného dělají čínské čerpadla fuel pump, čerpadlo musí bát VDO, to cukání je taky těžko, svíčka VN kabely, miloš

Autor:  slovacek.milos [ 5.10.06, 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

jo podívej se do přepadu jak ti jde hadička od stříkačky zpět do nádrže, jak tam máš sucho, nebo ti jde benzín do přepadu po delší době, tak je to jasný čerpadlo mnoho štěstí miloš

Autor:  kofi [ 9.10.06, 06:29 ]
Předmět příspěvku: 

Mne to robilo tiez nieco take a ako chyba sa po premeravani snimacov ukazalo ze koncovy spinac volnobeznych otacok nie vzdy spinal. Pri pridani plynu rozopol ale po pusteni pedalu ostal rozopnuty. Premazal som to kontoxom a ide to opat bez problemov. Koncovy spinac volnobehu sa nachadza pri upnuti plynoveho pedalu pod vzduchovym filtrom.

Autor:  ogre [ 17.10.06, 13:07 ]
Předmět příspěvku: 

Tak neprijemne zjisteni, bohuzel to neni strikacka ale karburator, ja jsem predtim totiz nelezl do motoru a to auto mam pujcene, takze jsem se staral jen o to jestli to jede a kolik to zere.
Na doporuceni jsem trosku utahl lanko od plynu, sice mi to ted toci o neco vice na volnobeh 900 a prijde mi ze to auto nebrzdi motorem, ale v lanku mala vule je pri pohybu do stran, takze to jeste promontuju...

Problem diry (chcipnuti) po seslapnuti plynu jsem ale nevyresil...
nekde se tu mluvilo o spreji do karburatoru, ale nejako nevim kde takovej sehnat a jak se jmenuje...

Mira

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/